אילת בחורף

אז יצא לי באמת לנפוש בארץ ישראל בתקופת החורף ויותר מפעם אחת בזמן שכולם מתכסים להם מתחת לפוך עם סרט טוב ושוקו חם, הייתי כבר באילת וגם זו לא היתה פעם ראשונה, אבל בחורף בחיים לא דמיינתי אותי תופס את הרגליים ויורד בטיסה הכי דרומה שאפשר במדינת ישראל.

אז נכון זה לא בדיוק היה אמצע חורף של ינואר אבל תסכימו איתי שנובמבר זו לא התקופה האידאלית לתפוס בטן גב, שיזוף ורביצות אין סופיות בים nצאת החמה ועד צאת הנשמה, מפליא אבל היה מצויין ואפילו מעל הציפיות שהיו לי לפני הנסיעה.

לפני שהחלטתי על הנסיעה לדרום הארץ השאלה הגדולה היתה אם לטוס או לנסוע ברכב? אז כל אחד באמת יעשה את השיקולים שלו ולכל אחד גם יש תקציבים אחרים אבל אני יכול להבטיח לכם שנסעתי גם ברכב וגם בטיסה ואין בכלל מה להשוות בין נסיעה של 5 שעות בממוצע ממרכז הארץ לאילת מאשר טיסה של 45 דק' שמביאה אותך עד למרכז העיר באילת, משם הדרך למלון זה במונית שתעלה לכם 20- 30 ש"ח תלוי במרחק המלון שלכם משדה התעופה באילת.

מזג האויר היה מפנק מאוד ביום בפינוקים על הכסא שיזוף בבריכה, למרות שבערב יכולתי למצוא את עצמי אם גופיה ארוכה דקה כי את אילת סובב מדבר והרוחות באזור הדרום יכולות להיות לפעמים בלתי נסבלות.

אילת בלי שום קשר לקיץ או חורף גדושה ומלאה באטרקציות לכל המשפחה כגון: עיר המלאכים, איי מקס, המצפה התת ימי, צלילות שנערכות כל השנה, גלישת גלים וספורט ימי מאוד מפותח, הופעות, מסעדות משובחות ורומנטיקה לאוהבים שבינכם שנוסעים עם הבן או בת הזוג.

הטיילת המפורסמת של אילת לאורך הים פתוחה עם מבחר חנויות מכל המותגים והשמות הגדולים לצד רוכלים בבסטות שמוכרים לכם ביגוד, מתנות והרבה דברים מיוחדים שאפשר למצוא במחירים מוזלים יחסית.

בסוף הטיילת או בתחילתה לאלו שמתחילים את הטיול לאורכה מהכיכר המרכזית באילת ישנו קניון שמלא בחנויות משובחות ודוכני אוכל של מזון מהיר בכל סגנון שתבחרו, לפחות לטעמי 🙂

המלצה שלי, סעו לאילת גם בחורף ותעשו חיים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

2 תגובות

  1. אילת בחורף- חבל"ז… מזג אויר מדהים. שמש מלטפת, חוף ים נקי ויחסית ריק ממתרחצים. בדצמבר עדיין ניתן היה לשחות בים.מחירי סןף עונה משתלמים מאד- בקניון – מול הים ובעיקר במשביר לצרכן…
    וממליצה על טיול ג'יפים מקסים שנמשך 3 שעות. במחיר 100 ש'ח לאדם. חוויה אדירה.
    נסו ותהנו..