תמרורים בישראל

החלטתם לשכור רכב בישראל או שאתם מתעניינים לדעת מה קורה אם התמרורים העדכניים על פי משרד התחבורה ומה קורה בכלל על הכביש בישראל…? הגעתם למקום הנכון בו תמצאו את כל התמרורים וההסברים על איך לנהוג בזהירות ועל פי החוק במדינת ישראל.

התמרור שאתם מכירים הוא בעצם שלט שעומד לכם בכל פינה על הכביש ומנחה אתכם איך לפעול על הכביש ואילו אמצעי זהירות אליכם לנקוט בעת הנהיגה על הכביש הספציפי שבו מוצב התמרור.
על התמרורים אחראי מינהל היבשה ואגף התכנון התחבורתי של משרד התחבורה בישראל וכמו כן דעו שכל שנה יוצא עדכון על החוקים והתקנות החדשות בנוגע לתמרורים שקיימים בישראל.

לחץ כאן וקרא על הודעת התעבורה תש"ל 1970 ורשימת כל ה…תמרורים בישראל

התמרורים בישראל הם תמרורים שייחודים למדינה ואין עוד תמרורים בעולם הזהים לתמרורים בישראל כמו אירופה וזאת בעקבות אי חתימתה של המדינה על החלטות הוועדה לתמרורים בעולם שהתקיימה בוינה שעליה חתומות מרבית המדינות באירופה.
אז אם החלטתם לדוגמא אתם משכירים רכב בארה"ב דעו שחובתכם ללמוד את התמרורים בארה"ב ולנסוע בהתאם לחוקים!
הכי חשוב סעו בזהירות כי על הכביש אין תחרות ודעו שעדיף להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע
אתם מוזמנים להיכנס לאור ירוק – העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל, להתנדב, לעזור, לנסות ולהשפיע על תרבות הנהיגה שלנו בישראל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,