להיות מנהל רכש בענף התיירות

תפקידו של מנהל הרכש הוא אחד התפקידים החשובים ביותר במערכת הארגון התיירותית, אם בסוכנות נסיעות, או אצל ספק התיירות שקונה מיד ראשונה את המוצרים התיירותים, המשפט הידוע "להיות במקום הנכון ובזמן הנכון" מתאים בדיוק למנהלי הרכש בענף התיירות…רוצה לדעת עוד על תפקיד מנהל הרכש בענף התיירות…הגעת למקום הנכון!

מנהל רכש ומשמעות התפקיד

זה האדם שתפקידו להביא את הנופשון או כל מוצר אחר שאותו מוכרים סוכני הנסיעות וספקי התיירות, במחיר הזול ביותר ,בתנאים הטובים ביותר לחברה ואם הרווח הכספי הגדול ביותר שאפשר להביא בסופו של יום, חודש ושנה, כל ההתחייבויות של המוצרים כגון:

  • מקומות על טיסת השכר לאנטליה.
  • חדרים בבית המלון בחופשה הבאה באילת ושאר הארץ.
  • הקצאת מקומות על הטיסה הסדירה/שכר.
  • וכל מוצר תיירותי נוסף כזה או אחר שעובר קודם כל דרך מנהל הרכש, שתפקידו בכוח מהחשובים ביותר שקיימים בכל חברת תיירות.

להיות במקום הנכון ובזמן הנכון

לדעת להכיר את הנפשות שפועלות בענף התיירות, אומר שבשביל להגיע לתפקיד שכזה חייבים קשרים כמו בכל עבודה…
ולמה…?
מנהל הרכש הוא זה שמשיג בדרך כלל את המחיר הטוב ביותר על חבילת הנופש בחו"ל…או בארץ, כמות החדרים בבית המלון וההתחייבות למכירת החדרים בזמן מוגדר מראש על ידי שני הצדדים.
אז אפשר להגיד שלא צריך בדיוק את מנהל הרכש במקרה שבו רוצה סוכן הנסיעות למכור חדר בבית מלון אבל…תהיו בטוחים שלא תוכלו להתחרות במחירים שיש בשוק התיירות בישראל, בלי מנהל רכש תותח שיעמוד מאחורי סוכן הנסיעות, תפקידו של מנהל הרכש דורש אחראיות גדולה מאוד, מחוייבות לאנשים מהם הוא רוכש את המוצרים התיירותיים וכמובן שכמו כל עבודה לארגון בו הוא עובד.

דרושים מנהלי רכש בענף התיירות

תמיד צריך וכל שנה אפשר לראות עוד ועוד משרות חדשות של מנהלי רכש שבעיקר מתפנות להם בעונת החורף לקראת הקיץ הסוער והפורה שעובר על כל אחד שעוסק במקצועו בתיירות.
שיהיה בהצלחה ומזל טוב בתפקיד החדש.
רוצה לקרוא עוד על התפקידים השונים שקיימים בענף התיירות …? לחץ וקרא ממש כאן על עוד תפקידים איכותיים שתוכל למצוא בשבילך ב…עבודה בתיירות.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

2 תגובות

  1. שלום,שמי שירלי,אני אקדמאית ובעלת נסיון רב בתחום התיירות: עבדתי בתור דיילת באל על במשך 6 שנים,סוכנת הזמנות ברשת המלונות הולידיי אין וכסוכנת הזמנות בקשרי תעופה. אשמח לחזור אפילו לחצי משרה בתיירות. 054-4524393 להתראות בקרוב,שירלי

  2. שיהיה בהצלחה שירלי ומקווים שתמצאי את מוקמך איתנו בענף