דרושים בתיירות לקראת קיץ 2010

כולם מחפשים לעבוד בתיירות וגם הקיץ הזה של שנת 2010, ניתן לראות ביקוש במשרות חדשות ועובדים בענף התיירות.
צוות "דרושים בתיירות", סיקר עבורכם את כל המקצועות שיצטרכו השנה יותר בענף וכמובן על משרות חמות שממש עכשיו צריכות את קורות החיים שלך לקראת קיץ 2010.

המקצועות שנראה השנה בענף התיירות

התיירות הוא ענף עונתי ומסת העבודה הגדולה ביותר בענף היא בעונת הקיץ, ניתן לראות כבר מפסח הזה עשרות משרות חדשות שמבוקשות לקראת קיץ 2010 כגון:
• סוכני נסיעות ופקידי הזמנות בתיירות חו"ל במרכזי הזמנות.
• סוכנים ונציגי חברות תעופה.
• עובדי שירות ודיילי קרקע בנמלי התעופה בארץ.
• סוכני נסיעות ופקידי הזמנות לתיירות פנים.
• סוכני נסיעות לתיירות נכנסת.
• סוכני אופרציה בכל המשרדים.
• מדריכי טיולים בחו"ל…וגם בארץ.
• מלונאים ועובדים כללים לאגפים שונים במלון.
• מפעילי אטרקציות תיירותיות בישראל.

דרוש סוכן נסיעות בקיץ הקרוב

אם תעברו על לוחות הדרושים הגדולים באינטרנט ובאתרי התיירות השונים, ניתן לראות שהמקצוע המבוקש גם השנה הוא, "דרוש סוכן נסיעות", שנדרש כמו בכל שנה…פקידי הזמנות מקצועיים בתעופה סדירה ותותחי מכירות בתחום הנופשונים שכמו כל שנה יהיו יעדי הנסיעה בקיץ 2010.
סוכן הנסיעות בענף התיירות הוא החוליה שמגשרת בין הלקוח לבין החברה והמדד העיקרי לסוכן נסיעות בשנת 2010 יעמוד על שירות איכותי ומסור שיינתן, בשביל להתחרות על ליבו של הלקוח שרוצה לנפוש ולהנות,
כמובן שמקצועיות זה שם המשחק בענף רווי מתחרים שכזה, ומי שטוב ונותן תפוקה בכל ההיבטים יזכה בליבו של הלקוח.

דרושים בתיירות לקראת קיץ 2010

כמובן שאם בוא האביב והקיץ שפתח, ניתן לראות גם ביקושים בעובדים שדרושים במלנאות, כסוכני אופרציה ועוד תפקידים שלא פחות טובים ואיכותיים במקביל לתפקיד סוכן הנסיעות.
הקיץ הזה לעומת שנים עברו בענף התיירות, ניתן לראות את תחילתו של הביקוש של עובדי תיירות מנוסים המתמחים בין היתר באינטרנט, שכולל תפקידים כגון: הפעלת רשתות חברתיות, הזנת תוכן רלוונטי בענף, ניהול אתר תקין ועובדים שמשמשים כמקדמי אתרים מקצועיים שמתמחים בתיירות ואינטרנט.

שיהיה בהצלחה ועונה מוצלחת ומלאת הזמנות,
צוות דרושים בתיירות – טרוול אינפו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,