את החופש הזה עושים בסאמר סקול בחו"ל

ילדים, אם חשבתם לנסוע השנה לחופשה מבית הספר לחו"ל…? סאמר סקול יכול להיות פתרון מצויין עבורכם!
הורים, אם אתם רוצים לשלוח את הילדים שיהיו במסגרת של קייטנה רק בחו"ל…? סאמר סקול יכול להיות פתרון מצויין עבורכם!
את החופש הזה עושים בסאמר סקול בחו"ל!

מה זה בכלל סאמר סקול

אם שאלתם את עצמכם מה זה בדיוק "סאמר סקול"…?, אז דעו שהסאמר סקול היא בעצם קייטנה של ילדים ונערים בגילאים מסויימים שמתקיימת בחו"ל במהלך החופש הגדול שחל בישראל ביולי אוגוסט ועונת הקיץ שבחו"ל.
בסאמר סקול אפשר למצוא פעיליות, טיולים באזור בו מתקיים הסאמר סקול, מפגשים חברתיים בין בני נוער שמתארחים בסאמר סקולים שונים מהעולם והכי חשוב, השפה המדוברת שם שזוהי ההוכחה הטובה ביותר שניתן לשלוח את הילד שלכם לסאמר סקול בחו"ל והוא יחזור משם אם ידע נרחב בשפה האנגלית שבדרך כלל מדוברת במרבית מארגוני הסאמר סקול בעולם.

למה כדאי לנסוע לסאמר סקול

אם אתם חוששים לשלוח את הילד לסאמר סקול, לפני הכל שלא אל תשכחו ביטוח נסיעות שיהיה לו במידה ויזדקק לטיפול רפואי כזה או אחר, ואם אתה שמתלבט אם לנסוע ולהעביר את חופשת הבית ספר השנתית במסגרת לימודים וקייטנה בחו"ל, להלן כמה יתרונות שיראו לכם למה כדאי לנסוע לסאמר סקול בחו"ל כגון:
• האירוח בכל הסאמר סקולים ברחבי העולם הינו אירוח במקומות מסודרים ופנימיות אירוח שמתוחזקות היטב ובצורה הטובה ביותר עבור ילדיך ובשבילך.
• מסגרת הלימודים בסאמר סקול כוללת לימודים בקבוצות של תלמידים מרחבי העולם, כך שתמיד ניתן ללמוד מהתרבות השונה של זה שלומד איתך בסאמר סקול וכמובן הלימודים שנעשים במרבית הפעמים על פי הסיווג של התלמיד בהתאם לרמת השפה המדוברת שנעשה טרם תחילת הפעילות בסאמר סקול, אפשר להגיד ש…לימודים בסאמר סקול זה ממש כמו לימודי תיירות.
• פעיליות יומיות שמותאמות לבני הנוער והילדים ששוהים בסאמר סקול בעזרת בילויים משותפים, סיורים וטיולים מרתקים באטרקציות תיירותיות פופולראיות והכי חשוב החוויה של לחיות וללמוד תרבויות אחרות של חבריך לקבוצה.

מקומות שישמחו לארח אתכם הקיץ לסאמר סקול

אם החלטתם שאתם רוצים להתארח בסאמר סקול הקיץ, עוד הקיץ! מומלץ לבדוק בחברות הנסיעות השונות בארץ, היכן נשאר מקום פנוי בשביל שתוכלו להיות חלק מחווית הסאמר סקול בחו"ל.
המקומות היותר מבוקשים כיום על ידי ילדים ובני נוער ישראלים שמעוניינים להתארח בסאמר סקול ברחבי העולם הם:
• אנגליה שם נמצאים סאמר סקולים ידועים ופופולארים של אוניברסיטת קיימברידג', הקולג' של גולדסמיט שנחשב לאחד מהטובים בבריטניה, קמפוס Royal Holloway, אוניברסיטת אוקספורד המפורסמת ועוד מספר קולג'ים ואוניבסיטאות מוכרות באנגליה.
• קנדה שם ניתן למצוא מחנות קיץ וסאמר סקולים שונים בעונת הקיץ בלבד.
• בארה"ב, קפריסין לאלו שרוצים להיות קרוב לארץ, בספרד, תיאלנד ובכל מקום אחר שתבחרו שילדכם יבלה הקיץ הזה בסאמר סקול.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,