חופשה אמנותית ולימודים באיטליה

לימודי איטלקית ואמנות בפירנצה הקסומה איטליה

חופשה אמנותית באיטליה היא לא חלום רחוק. לכל מי שיש משיכה טבעית לאומנות, הרי שאיטליה היא הלוקיישן האולטימטיבי עבורו לצורך חופשה ולימודים.
איטליה היא פאר האמנות, העתיקות, המוזיאונים, הפיאצות, כל כך הרבה מראות שנלכדים בעין וכל אלה לצד אוכל איטלקי נהדר (הפיצות, הפסטות, פירות הים), נופים קסומים ואווירה רומנטית שעוטפת בחמימות מלטפת.
אין כמו לטייל באיטליה, אבל את החופשה החלומית אפשר לשדרג ולחוות את איטליה תוך כדי לימודים. לא מדובר בלימודים ארוכים או באוריינטציה אקדמית אלא בקורסים קצרים לתיירים חובבי אומנות, שמשלבים בין איטלקית למסלולי אמנות פופולאריים.
כך שאם אתם חובבי אמנות תוכלו לבחור מראש בקורס לימודי איטלקית בשילוב מסלולי אמנות מגוונים. מדובר בקורסים קצרים שיעניקו לכם הזדמנות מיוחדת לחזק את השליטה שלכם בשפה האיטלקית ותוך כדי שהייה בפירנצה, לתרגל את האיטלקית עם מורים מיוחדים לאמנות.

לדבר איטלקית וליצור באיטליה

אין קץ להשראות באיטליה ואתם יכולים להפוך את ההשראות האלה ליצירות. Linguaviva, בית הספר הידוע ללימודי איטלקית באיטליה מציע לימודי איטלקית בשילוב מסלול יצירתי אחד לפי בחירתכם. תוכלו לבחור בין אמנות לבין תכשיטנות או מסלול צילום.
הייחוד של המסלול הזה, בהשוואה למסלולים אחרי של לימודי איטלקית, הוא שבבקרים תלמדו איטלקית ואחר הצהריים תלמדו באיטלקית מסלול התמחות באמנות – צילום או תכשיטנות או אמנות. הביתה תוכלו לחזור עם היצירה שלכם, תמונות שצילמתם, תכשיטים שעיצבתם או ידע עשיר בתולדות האמנות.
בית הספר לימודי שפות ממוקם במרכז פירנצה, עיר בילוי ונופש קסומה, שופעת פינות חמד ואטרקציות וכך תוכלו להעביר את החופשה שלכם בנעימים בפירנצה, ללמוד ובין השיעורים או בווי קנדים הארוכים לראות את העיר ולחזור הביתה עם חוויות חדשות, ידע באיטלקית ואפילו רקע בתחום אמנותי.
בנוסף, בבית הספר Linguaviva ידוע בתוכנית הפעילות המגוונת שלו ואם הגעתם לפירנצה לבדכם או אתם מעדיפים להתלוות לסיורים מודרכים – אתם במקום הנכון.

אחרי הלימודים התלמידים יכולים לבחור ולצאת לטיולים מודרכים ברחבי פירנצה, לצפות בסרטים איטלקיים, לבקר בקונצרטים וליהנות משלל פעילויות יזומות של בית הספר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,