לימודי בישול בחו"ל

היכונו להרפתקה מעוררת תאבון

תמיד הייתם אניני טעם עם תאווה לאוכל גורמה? חולמים לעשות פיצה איטלקית אמיתית, להגיש בשרים משובחים ולרקוח מטעמים כמו שיודעים השפים הגדולים בעולם ? היכונו להרפתקה קולינארית מסעירה של לימודי בישול בחו"ל! הדרך הכי טובה לתבל את החופשה או לרכוש מקצוע בינלאומי.
מה סגנון הבישול האהוב עליכם ?
לימודי בישול בחו"ל מתאימים לבשלנים חובבים וכן למי שחולמים להיות שפים, אופים מקצועיים או קונדיטורים מצליחים ולהשתלב בעבודה בענף המזון והאירוח בארץ ובעולם.
יש מגוון מסלולים של לימודי בישול בחו"ל ברמות שונות ואתם יכולים לבחור האם ברצונכם ללמוד בישול רק כתחביב או ללמוד בישול כמקצוע לעתיד.
לימודי תעודה בבישול מתפרשים על פני מספר שנים (תלוי ברמה בה בחרתם), וכוללים לימודים פרקטיים במערכת שעות גמישה המאפשרת לכם ללמוד ולעבוד במקביל לצד התנסות מעשית בבית מלון. כמו כן, תוכלו ללמוד להיות מלצרי יין (סומליה) בלימודים מיוחדים שכוללים ביקור ביקבים וכרמים והתנסות במסעדות כמלצרי יין.
אבל אם הכיוון שלכם הוא לא מקצועי אלא הנאה שכולה שיכרון חושים – אתם יוצאים לחופשה קצרה ומעוניינים בחוויה קולינארית שתסב לכם אושר וגם תסייע לכישורים שלכם במטבח, הרי שישנם הרבה מאוד קורסים קצרים המיועדים למי שמחפש לשדרג את החופשה ולתבל אותה בקורס בישול מעניין.
התפריט מגוון, בין אם מדובר בבישול צרפתי באווירה הרומנטית של צרפת, בישול איטלקי כמו שהאיטלקים יודעים עם פסטות משודרגות ופיצות שטרם טעמתם ולמי שרוצה ליהנות מחוויה אקזוטית – סדנת בישול מקסיקני במקסיקו היפהפייה.
אתם אלה בוחרים מראש את היעד הנחשק ואת קורס הבישול המועדף. למי שלא רוצה רק לבשל אלא גם ללמוד את השפה – ישנה אפשרות של קורסי בישול המשולבים בלימודי שפה בארץ הנבחרת. כמו למשל, לימודי ספרדית ובישול במקסיקו, לימודי איטלקית ובישול איטלקי באיטליה ולימודי צרפתית ובישול צרפתי בצרפת. בבקרים אתם נמצאים בכיתות מרווחות ונעימות ולומדים את השפה אצל מורים מקומיים בחברת אנשים מכל העולם ואחר הצהריים או בערבים מגיעים למטבחים ולומדים לבשל אצל מורים לבישול שגם מלמדים אתכם סודות קולינאריים וגם מתרגלים אתכם, תוך כדי עשייה, את השפה הנלמדת.

לימודי בישול בחו"ל – קורסים חווייתיים או לימודים מקצועיים

קמפוס לימודים הינה נציגה של בתי ספר נחשבים לבישול ברחבי העולם, שמציעים לימודי תעודה וגם קורסים חווייתיים קצרים באווירה כייפית עם אנשים מכל העולם. בין בתי הספר בהם ניתן ללמוד בישול בחו"ל: לה קורדון בלו בצרפת, אפיצ'וס באיטליה, וויליאם אנגליס, אקדמיה, הולמסגלן – בתי ספר ידועים ללימודי בישול באוסטרליה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

2 תגובות

  1. זביש שלום,

    נשמח מאוד לשמוע ממך איך היו הלימודים במידה ותחליט שהינם רלוונטים בעבורך
    שיהיה בצלחה!