לימודי מלונאות

אם החלטתם שאתם מעוניינים ללמוד מלונאות ואתם רוצים לעבוד איפה שכולם מבלים…הגעתם למקום הנכון! וכמו כן חשוב שתדעו שלימודי מלונאות זה תהליך ארוך והלימודים הם לא פשוטים, אך בהחלט יכולים לתת לכל סטודנט הרוכש את המקצוע, שקט נפשי ומקצוע לכל החיים, הצטרפו אלינו!

לימודי מלונאות למקרה ששאלתם

אם שאלתם מה זה לימודי מלונאות במידה ואתם מתעניינים בנושא…זה מקצוע לכל דבר שייתן לכם בסופם של 3 שנות לימוד תעודת תואר ראשון, מטעם האוניברסיטה או המכללה בה אתם לומדים בלימודי ניהול מלונאות.
לימודי מלונאות מיועדים לאלו שמעוניינים לעבוד בתפקידים שונים בענף המרתק בעולם כגון:
• ניהול מזון ומשקאות במלון.
• מנהלי קבלה בכירים.
• ניהול ושיווק מלונאות.
• ועוד מספר תפקידים אחרים בתחום המלונאות בתיירות ותפקידי מפתח נוספים בענף.
כיום ישנם מסלולים שונים של לימודי תיירות ומלונאות שמעניקים נקודות זכות אקדמאיות להמשך לימודים בשאר האוניברסיטאות והמכללות בארץ והתעודת שניתנת בסיום הלימודים מוכרת במל"ג (המועצה להשכלה גבוהה)

לימודי מלונאות והחומר הנלמד

אז אם שאלתם את עצמכם מהם הקורסים אותם תעברו במהלך לימודי תיירות ומלונאות…? לפניכם הרשימה החלקית של חלק מהקורסים הנלמדים כגון:
ניהול מלונאות וקורסים בסייסים במנהל עסקים: הניהול הכרחי לנו לכל מקצוע ותפקיד בחיים ובלימודי מלונאות תוכלו למצוא קורסים שונים ממנהל העסקים שנלמדים בכל אוניברסיטה ומכללה שהכרחיים לניהולו התקין של המלון ושל כל עסק שרוצה למנף את עצמו בצורה יעילה וכדאית.
ניהול מזון ומשקאות: חדר האוכל של כל מלון הוא אחד מהאזורים הפעילים ביותר במלון ולכן הקורסים שניתנים בניהול מזון ומשקאות, אלו מבין הקורסים החשובים ביותר שהכרחיים לכל מלונאי צערי או וותיק שמעוניין לעבוד במלונאות, בין הקורסים העוסקים בתחום ניתן למצוא תזונה והגיינה, כשרות במלון, בניית תפריט וניהול הזמנת מזון בהתאם לביקוש והעצה במלון.
ניהול אגף חדרים: האירוח בחדרי המלון זה הלב של העבודה ובקורסים העוסקים בניהול אגפי החדרים תוכלו למצוא קורסים העוסקים בניהול מערך ההזמנות במלון, מחלקת המשק, הניהול והעבודה השוטפת בקבלה, חשבונאות, בטחון במלון ועוד מספר קורסים שמתעדכנים בהתאם להתפתחות הענף.
• ועוד עשרות קורסים וסדנאות בענף התיירות והמלונאות.

מסיימים לימודי מלונאות ומתחילים לעבוד

אחרי שסיימתם את לימודי המלונאות ועברתם את ההתמחות שנדרשת מכל סטודנט לפני קבלת התואר, הגיע הזמן לפתוח את מודעות העבודות דרושים בתיירות ולחפש לעצמכם משרה שתתאים בדיוק לכם בענף המלונאות והתיירות.
אחת מהאופציות הטובות ביותר לכל סטודנט שסיים את לימודיו בלימודי מלונאות, זו העבודה שמציע הענף באילת שם ישנו את הריכוז הגדול ביותר של המלונות בישראל, כמו כן תוכלו לחפש גם עבודה באזור ירושלים, ת"א וצפון הארץ שם יש מספר מלונאות יוקרתיים ומובילים שישמחו לצרף אתכם לצוות העובדים במלון.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. היי אחלה כתבה
    האם ידוע למישהו נתוני קבלה ומהם מסלולי הלימוד?

    ראיתי שיש יום פתוח בלימודי מלונאות ותיירות באוניברסיטת בן גוריון ב 30/6