קורס מדריכי טיולים

אם גם אתם אוהבים לטייל וקיים בכם צורך עז "לקחת תרמיל ולקחת מקל" ולצאת להדריך מטיילים ותיירים בארץ ישראל ובעולם…הגעתם למקום הנכון!
בשביל להיות מדריך טיולים צריך תעודת מדריך מוסמך מטעם משרד התיירות ובמידה והחלטתם להדריך בטיולי תלמידים אז התעודה תינתן מטעם משרד החינוך.
רוצה לדעת עוד על קורס מדריכי טיולים בארץ ובחו"ל…?הגעתם למקום הנכון!

קורס מדריכי טיולים למקרה ששאלתם

אם שאלתם את עצמכם מה זה קורס מדריכי טיולים ואתם מתעניינים בחומר הנלמד בקורס, דעו שקורס מדריכי הטיולים נקרא גם "קורס מורי דרך" במכלול לימודי תיירות, קורס מדריכי טיולים מיועדים לאלו שבאמת אוהבים לטייל והדרכה זה אצלהם בדם, מדריכי טיולים מחוייבים לתודעת שירות גבוהה עקב העבודה המרובה עם תיירים ומטיילים וכמובן שחשוב זה ההיכרות עם האזור המתוייר בו הוא מדריך, היכרות עם בעלי העסקים, מלונות, אטרקציות תיירותיות והכי חשוב שמחת חיים, כי בחו"ל…וגם בארץ מטיילים עם חיוך ובכייף.

קורס מדריכי טיולים והחומר הנלמד

בין הקורסים השונים שניתנים במסגרת הלימודים ניתן למצוא:
• הקניית ידע בהיבטים של ההיסטוריה בארץ ישראל
• החי והצומח בטבע
• גיאוגרפיה בישראל ושאר אזורי העולם
• אקלים בעולם ובארץ ישראל
• גיאולוגיה גיאומורפולוגיה
• ארכיאולוגיה
• ועוד מספר קורסים שכולם בסיסיים ונותנים את ההכשרה הרצויה למדריך טיולים ומורה דרך מוסמך.
כמובן שפרט לידע והבסיס של לימודי תיירות כמדריך טיולים שחשוב לדעת, במהלך הקורס נלמדים תכנים הקשורים ביסודות ההדרכה שכוללות שיטות ומתודות להדרכה נכונה בשטח.
מדריך בהמשך לחובתו להיות מקצועי, המדריך טיולים הוא "אבא" של הטיול ותסכימו איתנו שברגע שקבוצת טיול מאורגן מגיעה לאזור המתוייר, רוצה להיות בידיים טובות.

מסיימים קורס מדריכי טיולים ומתחילים לעבוד

אז הגעתם לסוף לימודי קורס מדריכי טיולים ועכשיו הגיע הזמן לצאת לשטח, כיום כל אדם המסיים לימודי מדריך טיולים מחוייב על פי משרד התיירות, לצאת להדרכה וחפיפה בחו"ל עם מדריך וותיק ומקצועי שייתן את האסמכתא שיש על מי לסמוך.
חשוב שתבדקו את כל נושא קבלת התעודה עם סיום הלימודים, לפני שאתם מחליטים לשלם על הלימודים ומתחייבים למוסד האקדמאי, או הארגון בו אתם מתכננים ללמוד לימודי תיירות וקורס מדריכי טיולים

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,