טיסות לניו יורק מישראל

במידה והחלטת שהגיע הרגע והזמן לטוס לניו יורק, חשוב לדעת וללמוד על כל הטיסות וכל הדרכים האפשרויות להגיע לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר שזכה נכון לשנת 2010-2011 ליעד התיירות מספר 1 בעולם.

רוצים לקרוא עוד על טיסות לניו יורק מישראל..? הגעתם למקום הנכון!

חברות תעופה המבצעות טיסות לניו יורק מישראל

קיימים לא מעט חברות תעופה המבצעות טיסות לניו יורק מישראל, אחת מחברות התעופה שכולנו אוהבים לטוס איתה ושמחים לרכוש אצלה כרטיס זוהי חברת אל על, חברת אל על מבצעת טיסות ישירות ל NYC וכמובן שאין לשכוח שלאל על יש את הטיסה הפופולארית ביותר שמספר "טיסה מספר 1" היוצאת מדי ערב לניו יורק.

ישנם חברות תעופה נוספות המבצעות טיסות ישירות לניו יורק, כגון: חברת התעופה קונטיננטל שהינה חברת התעופה הרשמית של ניו יורק שנמל הבית שלה הינה ניוארק, קונטיננטל מבצעת מיד יום מספר טיסות לניו יורק ונחשבת למתחרה העיקרית של חברת אל על, חברות תעופה נוספות המבצעות טיסות ישירות ליעד הם חברת דלתא שהינה חברת התעופה הרשמית של אטלנטה וכמו כן US איירוויס שנכנסה לבצע טיסות בשנת 2009 וזוכה להצלחה משמעותית בטיסות אלו.

טיסות המשך לניו יורק

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים לחסוך בעלויות ורוצים לחסוך עוד כמה מאות דולרים על הוצאות הטיסה, אחת האפשרויות הטובות ביותר היא לבחור לטוס ליעד התיירות מספר אחד בעולם בעזרת טיסות המשך של חברות תעופה אירופאיות, בין חברות התעופה הפופולאריות ניתן למצוא את חברת לופטנזה הגרמנית המבצעת טיסות דרך פרנקפורט, חברת בריטיש איירוויס הבריטית המבצעת טיסות דרך לונדון, חברת אייר פראנס המבצעת טיסות דרך פאריז ועוד…

כמובן שבמידה והחלטת שאתה רוצה להמשיך את הטיול מניו יורק ולראות את שאר ארצות הברית, תמיד ניתן לתפוס טיסה עם חברות התעופה האמריקאיות המבצעות טיסות המשך מניו יורק ומשאר שדות התעופה הפופולאריים שבארה"ב.

עלויות טיסות לניו יורק

העלויות של טיסות לניו יורק הם לא זולות, אבל…

ישנם מספר טיסות שניתן למצוא במחירי מציאה, כגון: 699$ פחות או יותר, את הטיסות האלו ניתן למצוא בעיקר בתקופה היותר חלשה בישראל בתקופת החורף, בתקופת הקיץ בשיא עונת התיירות בישראל, הטיסות הם הרבה יותר יקרות ויכולות להגיע למחירים של החל מ 1,000$ ואף יותר.

איך למצוא טיסה זולה לניו יורק

בשביל למצוא טיסה זולה לניו יורק חשוב מאוד קודם כל לבצע ייעוץ עם סוכן הנסיעות שלך, סוכני הנסיעות בישראל יודעים להרכיב את הטיסות הזולות ביותר ויודעים כיצד למצוא לך את הטיסה שמתאימה לך, אין ספק שבסופו של דבר החשיבות של מציאת טיסה לניו יורק זולה היא חסכון משמעותי בכיס ואין אחד שלא רוצה לטוס במינימום עלויות ולקבל את הטיסה הטובה ביותר שיש ולכן, ייעוץ מקדים עם סוכן הנסיעות שיתאים לך את הטיסה הנכונה ביותר לניו יורק היא בגדר חובה.

שתהיה טיסה מהנה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,