ציוד סנובורד

סנובורד הוא כמו האח המגניב יותר של סקי, הוא תמיד נראה יותר כייפי, יותר מעז, יותר מעניין ויותר מרגש מסקי. למען האמת, עם זאת, זהו ספורט שדורש ציוד יעודי ומגוון, וציוד סנובורד הוא קצת דומה וקצת שונה מציוד סקי, אז הנה כמה טיפים, עצות מועילות והכוונות בנוגע לרכישת ציוד סנובורד, שכדאי לקרוא לפני שניגשים לחנות ציוד סנובורד.

בתור התחלה, העצה הכי בסיסית היא תמיד להיות כנה. כשאתם ניגשים לחנות ציוד סנובורד – היו כנים עם המוכר בנוגע לרמת הגלישה שלכם, הניסיון שלכם והמטרות שלכם. כך הוא יוכל להתאים לכם ציוד סנובורד שיתאים לכם, ולא לאלוף הקפיצות הבינלאומי שאתם חושבים שאתם. ציוד סנובורד שאינו מתאים לכם יגרום לחווית הגלישה להיות קשה ולא מהנה במיוחד.

מהו סגנון הגלישה שלכם? או למעשה, מהו סגנון הגלישה שאתם מעוניינים לנסות? ישנם מספר סגנונות, שכולם דורשים ציוד סנובורד שונה:

  • סקי אלפיני All-Around – גלישה בעיקר במסלולים, עם גיחות קלות לפאודר וקפיצות קטנות מדי פעם.
  • פריסטייל – אם אתם מתאמנים רוב הזמן על קפיצות, ריילים וסיבובים בסנופארק, הסגנון נקרא פריסטייל.
  • פרירייד, או All-Mountain – הוא המקרה שבו אתם מבלים בעיקר בשלג עמוק, מטפסים לאן שהמעליות לא מגיעות, ובכלליות מנצלים את כל ההר לגלישה.

נעליים הם החלק החשוב ביותר בעת רכישת ציוד סנובורד. נעליים טובות יחזיקו לכם שנים רבות, יהפכו את חווית הגלישה לכייפית ונעימה יותר, ויעבדו היטב גם עם ציוד שכור. למעשה, אם אתם על תקציב צפוף אתם לא חייבים לקנות בורד, ועדיף להשקיע בנעליים טובות ואיכותיות. נסו לגלוש כמה שעות בנעל לוחצת או בנעל גדולה מדי – ולא תרצו לחזור יותר לשלג. לכן, בחרו את הנעל אך ורק לפי הנוחות, מבלי להתחשב במחיר. בנוגע למידה – הנעל צריכה לעטוף את הרגל בצורה הדוקה, אך לא לוחצת. מוכרים רבים טוענים שרוב הגולשים לובשים חצי מידה פחות בנעלי סנובורד מאשר בנעלי ספורט.

הבורד עצמו, במידה ונרכוש אחד, הוא הרכיב המרכזי בחבילת ציוד הסנובורד, זה שהכי מושך את העין, וזה שבא במגע עם השלג. אם נבחר לרכוש אחד, כדאי לשים לב לאורך הבורד, המושפע בעיקר ממשקל הגוף, ולרמות הקשיחות של הבורד, אשר ישפיעו על יכולת התמרון שלו ועל היותו "סלחני" לטעויות על השלג. בעיקרון, בורד קשיח יותר מיועד לגלישה במהירויות, הוא בעל יכולת תמרון פחותה ודורש כישורים הרבה יותר גבוהים לתפעול.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,