איך להתכונן לטיסה בצורה נכונה

כולנו מכירים את ההרגשה. התחושה וההתרגשות לפני שמחליטים לטוס לחו"ל, לפני שסוגרים את המזוודות ומגיעים לשדה התעופה, חשוב להתכונן לטיסה בצורה נכונה בשביל להיות הכי מוכנים שאפשר.
רוצה לקרוא עוד על ההכנות לטיסה בצורה נכונה..? הגעת למקום הנכון!

להזמין מקומות ישיבה מראש

אצל מרבית חברות התעופה הסדירות בעולם ניתן כיום להזמין מראש מקומות ישיבה על המטוס, הזמנת המקומות בפועל מתבצעת אל מול סוכן הנסיעות שביצע לכם את ההזמנה או אל מול נציגי חברת התעופה במרכזי ההזמנות שלהם.
היתרון של הזמנת מקומות ישיבה על המטוס לפני הטיסה, יכולה להיות משמעותית מאוד במידה ואינכם מעוניינים לשבת במקומות הנמצאים בחלקו האחורי של המטוס או, בקרבת השירותים של המטוס שידועים כאזור לא הכי נעים לישיבה.

הולך להיות קר בטיסה לכן כדאי להיערך בהתאם

בכל טיסה מזג האוויר הוא די קריר אפילו שבחוץ מזג האוויר יכול להגיע ל 30 מעלות ואף יותר, חשוב מאוד כאשר עולים לטיסה להתכונן לביגוד מתאים הכולל גרביים, חולצה ארוכה וכל ציוד כזה או אחר שיכול לעזור לכם לשמור על טמפרטורת הגוף האידיאלית עבורכם במהלך הטיסה.
אצל מרבית חברות התעופה ניתן לקבל שמיכה במהלך הטיסה שאיתה תוכלו להתכסות ולנוח בנעימות ובחמימות!

על משקל עודף משלמים והרבה

אחת הבעיות הגדולות של הנוסעים שחוזרים מטיסות מחו"ל הוא המשקל העודף של הציוד איתו הם חוזרים, בדרך כלל ניתן לראות את הבעיה בעיקר אצל אלו החוזרים מארצות הברית ומיעדי המזרח הרחוק שם הקניות זולות בהרבה מישראל ולכן, חשוב מאוד לשמור על הנחיות המשקל של המזוודות על פי חוקי חברת התעופה.
במקרה שיש משקל עודף של המזוודות והציוד שחזרתם איתו מחו"ל, סביר להניח במרבית המקרים שתשלמו קנס כספי או לחילופין תצטרכו להיפטר מהציוד העודף שלכם עוד בשדה, מה שסביר להניח שלא יקרה ולכן, חשוב שלפני הטיסה בררו עם סוכן הנסיעות על המשקל המותר שמגבילה חברת התעופה הספציפית איתה תטוסו לחו"ל בשביל שלא יהיו אי נעימויות בצ'ק אין של דלפקי חברת התעופה.
אז שתהיה טיסה מהנה ומוצלחת.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: