מלון אסטרל ויליג' אילת – כפר נופש בלב אילת

מדי שנה, עשרות אלפי נופשים מגיעים לחופיה של אילת כדי ליהנות מחופשה מהנה מלאת נופש וכיף. מדי שנה, עומדת בפני הנופשים הללו אחת הבחירות המרכזיות שקשורות בחופשה – הבחירה במלון. מלון אסטרל ויליג' אילת הוא הבחירה המושלמת לחופשה באילת שהיא קצת שונה, חופשה מפנקת וחלומית באווירה טבעית וכפרית, במלון שבנוי קצת אחרת. ביתנים שביניהם עצים, שיחים, ספסלים ונדנדות – זה מה שמחכה לכל הבאים למלון אסטרל ויליג' אילת. בנוסף, אורחים יכולים ליהנות מחדרים מפנקים, ארוחות טובות, בריכה גדולה, שירות מצוין ואווירה של כפר נופש. כל אלו ועוד, מבטיחים חופשה מהנה שתיזכר תמיד לטובה.

חדרי המלון הנמצאים בביתנים השונים שפזורים ברחבי השטח של המלון, מעוצבים בטוב טעם, עם הרבה תשומת לב לכל הפרטים ועם נוחות ופינוק האורחים בראש המעצב. כל חדרי המלון ממוזגים, ובכולם האורחים יכולים להתפנק במיטה זוגית נוחה ביותר (או שתי מיטות יחיד), חדר שירותים עם אמבט, מקרר וקומקום, טלפון ומכשיר טלוויזיה. בחלק מהחדרים ישנה גם כספת, ובחלק מהחדרים ישנה גם כורסא. בחדרים הרגילים ניתן לארח שלושה איש מקסימום. פרט לחדרים הרגילים, המלון מציע לאורחיו גם חדרי סוויטות מפנקים – יחידות הסוויטה בנויות משני חדרים. בחדר המגורים האורחים נהנים מריהוט סלוני נוח אשר נפתח לעוד מקומות שינה, טלוויזיה ופינת מטבחון (מקרר, קומקום, ארונות אכסון), וחדר שינה זוגי מפנק בו האורחים נהנים ממכשיר טלוויזיה נוסף. בחלק מהסוויטות נמצאות גם כספות. גם בסוויטות וגם בחדרים הרגילים, האורחים נהנים מאירוח ברמה הגבוהה ביותר, מריהוט נוח ומודרני ומסטנדרט גבוה של איכות ושירות.

במסעדת מלון אסטרל ויליג', האורחים נהנים משתי ארוחות מפנקות, אשר מוגשות מדי בוקר וערב, ומאפשרות להתחיל את היום ולסיים אותו עם טעם טוב. במהלך היום, "קפה אסטרל" שבלובי מציע תפריט חלבי ובשעות הצהריים בר הבריכה מציע תפריט בשרי. משקאות מסוגים שונים מוגשים גם הם בקפה אסטרל, ובבר הבריכה האורחים יכולים למצוא גם שתייה קרה, חטיפים וסוגים שונים של גלידות. כל אלו מבטיחים חוויה קולינארית מפנקת באסטרל ויליג' אילת.

חופשה באילת היא לא רק חדר מפנק ואוכל טוב. חופשה באילת היא גם זמן איכות ליד הבריכה, מנוחה על מיטת שיזוף בצל, או שיזוף תחת אור השמש, שחייה ומשחקי מים. לשם כך, הבריכה של המלון היא המקום המושלם. באזור הבריכה בריכת ילדים ובריכת פעוטות הצמודות לבריכה גדולה למבוגרים. באזור הבריכה נמצא גם בר הבריכה בו חטיפים, גלידות, שתייה ותפריט בשרי לצהריים.

במלון אסטרל ויליג' אילת מגוון של שירותים המוצעים לאורחים כדי להפוך את החוויה שלהם לחיובית וטובה עד כמה שאפשר. המלון מציע: מועדון ילדים, צוות בידור (פעילים בעונה), אינטרנט (רשת אלחוטית בחינם, עמדות בתשלום), אולם הרצאות, בית כנסת, חניה (בתשלום), חדר מזוודות, חדר גיהוץ, ערכת קפה (בתשלום מהקבלה), מייבשי שיער (בהשאלה מהקבלה). פרט לכל אלו, המלון מותאם לנכים בכל השטחים הציבוריים שלו, וישנם גם חדרים אשר מותאמים במיוחד.

מיקומו של המלון בחוף הצפוני של אילת מבטיח חופשה מצוינת במיקום מעולה. ניתן להגיע לחוף הים תוך הליכה קצרה בלבד, שם האורחים יכולים ליהנות מכל מה שיש לחופי אילת להציע – הים, החולות ומגוון הפעילויות שניתן לעשות, כמו שיט, צלילה וספורט ימי. הקניון המפורסם "מול הים", והטיילת המפורסמת לא פחות, גם כן נמצאים לא רחוק מהמלון, וניתן להגיע לשניהם בהליכה קצרה. אילת מציעה עוד מגוון אטרקציות לנופשים בה, הכוללות טיולים שונים בהרים, רכיבה על סוסים, עיר המלכים, ריף הדולפינים, המצפה התת-ימי ועוד רבים אחרים.

בכל מקרה, בין אם מדובר חופשה שקטה ומפנקת בלי הרבה מאמץ, או חופשה מלאת פעילויות שונות, מלון אסטרל ויליג' אילת הוא המלון המושלם – הוא מעניק את כל הפינוקים שצריך לחופשה שקטה, והוא נמצא במיקום מעולה לחופשה מלאת פעילויות.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: