עבודה באנגליה וטיולים

האם אפשר לשלב טיולים עם עבודה באנגליה? בוודאי שכן! אנגליה, אחת המדינות הפסטורליות ביותר, היא לא רק לונדון התרבותית והאפורה. חבלי הארץ הירוקים באנגליה מציעים טיולים יפים של יום-יומיים שאפשר ורצוי לשלב תוך כדי עבודה. כל אזור הקאנטרי של אנגליה הוא אידיאלי לאוהבי הליכות, נסיעות נוף ופיקניקים ביום יפה ואין שום סיבה לפספס אותם גם כשנמצאים במדינה במטרה לעבוד. עבודה באנגליה מתאימה מאוד לאוהבי טיולים מאחר ואין קשיי שפה ואין פערי תרבות, כל מה שצריך זה יום או כמה שעות חופשיות, מסלול מוגדר פחות או יותר וצידה לדרך. הדרכים באנגליה נוחות מאוד, אזורי הכפר מרושתים בכבישים ותחבורה סדירה, רמת הביטחון האישי גבוהה מאוד והנופים מעלפים. מכל היתרונות האלה נהנים התיירים, המקומיים, וכל מי שמחזיק עבודה בממלכת אנגליה.

עבודה באנגליה באזורי הכפר

חובבי טיולי טבע יכולים מלכתחילה לכוון את עצמם למציאת עבודה באנגליה באזורים היותר כפריים. המחוזות וחבלי הארץ הרבים של אנגליה הם אולי נידחים לעומת לונדון, מנצ'סטר וליברפול אבל בכולם בלי יוצא מן הכלל יש מגוון הצעות עבודה. ניוקסל בירת הצפון, אוקספורד, הרטפורדשייר, מידלסקס, ברקשייר: בכל המקומות האלה ואחרים קיימת תשתית תעסוקתית רחבה שלתוכה אפשר להתברג בתפקידים שונים, החל מתוכניות עבודה באנגליה לצעירים (שמציעות עבודה באכסניות קטנות בכפרים) ועד עבודות בערי ועיירות הבירה של המחוזות, שטובלות בירוק. טיולים באופניים, ברגל או ברכב של המעסיק /החברה הם דבר שבשגרה כאשר מחזיקים עבודה באנגליה במקומות כאלו. אגמים קטנים, טירות, נחלים ונופים אופייניים אחרים יקבלו את פניכם ככל שתצפינו ותעמיקו אל אזור הכפר, בעוד בעיירות עצמן שבאזורים אלו אפשר לראות הרבה גינות וגנים מטופחים.

עבודה באנגליה בערים

הודות לתחבורה מסודרת ונוחה, גם מי שמוצא עבודה בלונדון, מנצ'סטר או עיר תעשייתית וגדולה אחרת לא מתחייב לבלות כל היום בפיח ולהעביר את ימי החופש במוזיאונים ובין הבתים האפורים. עבודה באנגליה בעיר מאפשרת טיולים עירוניים מהנים – ביקור בפארק, באטרקציה כלשהי וארוחה טובה לקינוח – אבל אפשר לתכנן מהלך מורכב יותר, ולנסוע מחוץ לעיר. רכבת אחת ומגיעים לאזור ירוק ופורח. היתרון של עבודה באנגליה במובן הזה הוא שאין סיכוי להסתבך בדרך, כל מקומי מזדמן יכול לכוון בהסברים אל היעד של הטיול ולא קשה להבין מדריכים כתובים שנמכרים במקום.  השכרת רכב, אופניים, כל הפעולות הללו הן פשוטות מאוד באנגליה (לעומת מקומות שאינם דוברים אנגלית או שאין בהם תשתית מתאימה). נוחות היא מילת המפתח במהלך עבודה באנגליה, וזה תופס גם בכל מה שקשור לטיולים.

טיול או עבודה באנגליה

עבודה באנגליה אינה דורשת הכרעה בשאלה האם לטייל או לעבוד וגם מי שמגיע בתור עובד מוצא את עצמו מטייל לא מעט. לכל שבוע יש סוף שבוע, וזה מה שמחזיק את העובדים בכל מקום בעולם. כשנמצאים באנגליה ואוהבים טיולים, קשה שלא לנצל את סופי השבוע הארוכים למטרה זו. יש אמנם הבדל בין נסיעה לאנגליה שכולה למטרת טיול, אולי אפילו טיול ארוך באירופה כולה – לבין נסיעה שמצריכה לתת גם שעות עבודה באנגליה ולא מוקדשת רק לטיולים. אלא שכיום אפשר למצוא מגוון גדול מאוד של עבודות באנגליה כך שניתן לתמרן ולמצוא עבודה שמשאירה הרבה זמן פנוי, עבודה שכוללת מגורים באזור כפרי, עבודה שמאפשרת להשאיל את רכב החברה מדי שבוע – וסידורים אחרים, שמאפשרים לשלב בנוחות טיולים פסטורליים עם עבודה באנגליה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,