מדריך לנוסע לקנדה

כל המידע שאתם צריכים על טיולים, עבודה והגירה לקנדה נמצא כאן. מדריך קנדה ריכז עבורכם אתם כל המידע הכי רלוונטי בקליק אחד, אתם מוזמנים לעיין באתר, לשאול ולקבל תשובה לכל שאלה.

קנדה היא מדינה גדולה שמציעה לכם הכל, אלפי ישראלים, צעירים ומבוגרים יוצאים לתור את המדינה בכל שנה. קו התעופה ישראל קנדה מלא תמיד ולכן יש מספר רב של חברות המציעות טיסות לקנדה.

יש חברות כמו אל על למשל המציעות לכם טיסות לקנדה ישירות לטורונטו ויש חברות המציעות טיסות זולות יותר עם חניית ביניים בלונדון, פרנקפורט או ערים נוספות באירופה. טיסות עם חניית ביניים תמיד זולות יותר אך שזמן הטיסה ארוך כל כך אז הטיסה הופכת להיות סיוט.

שאתם מחפשים טיסות זולות כדאי לכם לבדוק כמה דברים:

ערכו סקר מחירים, השוואות מחירים יכולה להוזיל לכם את מחיר הטיסה ב 10-20% תלוי בעונה.

נצלו את אתרי האינטרנט הרבים בתחום התעופה, בדקו את המחירים ובדקו האם יש פערים בין טיסות לילה לטיסות יום.

לפעמים הפרש של שבוע או שבועיים במועד הטיסה יכול להוזיל את המחירים בצורה משמעותית לכן נסו לבדוק את האפשרות להקדים או לאחר את הטיסה.

טיסות עם חניית ביניים בערי אירופה זולות יותר, נכון שזה גם ארוך יותר אבל כך אפשר לחסוך עשרות דולרים על כרטיס טיסה, אם אתם רוצים לחסוך זאת דרך טובה.

נסו להזמין דילים המציעים טיסות לקנדה יחד עם בתי מלון, חבילות כוללות תמיד זולות יותר מאשר הזמנה בנפרד.

טיסות בחגים או בחודשי הקיץ תמיד יעלו יותר המחירים נעים בין 800-1000 דולר בעונות השיר ובין 700-800 דולר בחודשי הפחות תיירותיים.

זה לא אירופה ולא טיסות ללונדון, קנדה מציעה מדיניות הגירה פתוחה יותר.

הקו העמוס ביותר הוא לטורונטו אבל אפשר לנחות גם בונקובר או מונטריאול, בדקו מה מתאים לכם וודאו שברשותכם ויזת תייר, דרכונים בתוקף וצאו לדרך.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,