טיסות לפריז – בדרך לחופשה חלומית

ממבנים מרשימים עד פארקים מהנים, מאופנה ועד מסורת היסטורית, מחוויות קולינריות מרהיבות למוזיאונים הרבים – נדמה כי אין דבר אותו אי אפשר למצוא בפריז. עדות לאטרקטיביות של פריז עבור נופשים ישראלים ניתן למצוא באלפי טיסות לפריז הממריאות מהארץ בכל שנה. אם אתם עומדים בפני קניית כרטיסי טיסה לפריז , כדאי לכם להמשיך לקרוא. אולי תלמדו דבר או שניים אודות היעד שלכם ותוכלו לתכנן את החופשה שלכם בצורה טובה יותר.

הזמנתם כרטיסי טיסה לפריז ? הנה מספר דברים שכדאי לדעת בנושא טיסות לפריז

משך הזמן שלוקח עבור טיסות מפריז להגיע מישראל הוא 4.5 שעות. טיסות לפריז ימריאו מנמל התעופה בן-גוריון (TLV) וינחתו בנמל התעופה שארל דה גול (CDG). נמל תעופה זה, הממוקם צפון מזרחית לפריז ומרוחק ממנה בכ-25 ק"מ, הוא השני בגודלו באירופה (אחרי נמל התעופה הית'רו אשר בלונדון). קיימת גישה נוחה ממרכז העיר לנמל ברכבת הלוקחת
כ-25 דקות.

פריז – מידע כללי

  • כבר הזמנתם כרטיסי טיסה לפריז , כעת יש כמה פרטים לדעת אודות העיר –
  • פריז, מלבד להיותה בירת צרפת, היא גם העיר הגדולה במדינה.
  • איזור הזמן של פריז הוא UTC+1 והיא מאחרת בשעה את שעון ישראל.
  • המטבע הנהוג בפריז הוא היורו.
  • בין אמצעי התחבורה הנפוצים בעיר ניתן למנות את ה"מטרו" – הרכבת התחתית המפורסמת של פריז, רשת ענפה של רכבות ארציות ופרבריות, אוטובוסים וכמובן מוניות.

אטרקציות מרכזיות שאסור לפספס

מגדל אייפל – לרוב, המחשבה הראשונה שעולה לראשונה בחושבנו על קניית כרטיסי טיסה לפריז , הוא מגדל אייפל. לא הרבה יודעים שבשנים הראשונות לאחר הקמתו המגדל היפה הזה ואחד מסמליה של פריז, כונה "המפלצת" ועורר מחלוקת רבה. מאז, זרמו מים רבים בנהר הסן וכיום מבקרים את מגדל אייפל מיליוני תיירים מידי שנה. המגדל נבנה בסוף המאה ה-19, מתנשא לגובה של 324 מטר וקרוי על שמו של המהנדס אשר בנה אותו – גוסטב אייפל.

מוזיאון הלובר – אין ספק כי זהו אתר חובה עבור המתכננים טיסות לפריז. המוזיאון נוסד במאה ה-18 והוא הגדול ביותר בפריז ובין הגדולים והמוערכים בעולם. בין היצירות המפורסמות הנמצאות באוסף המוזיאון ניתן למצוא כמובן את ה"מונה ליזה" של לאונרדו דה וינצ'י  וכן את יצירתו "המדונה בין הסלעים".

שאנז אליזה ושער הנצחון – שדרות ה"שאנז אליזה" הן גם מסמליה הבולטים של פריז. משופעת באתרים הסטורים, מסעדות וחנויות, ההליכה בשדרה היא ללא ספק חוויה מרגשת. השדרה מתחילה בכיכר הקונקורד ומסתיימת בשער הניצחון בכיכר שארל דה גול – אתר נוסף עליו אין לוותר.

פארקים מפורסמים בפריז

כדאי לתאם את תאריכי כרטיסי טיסה לפריז כך שנוכל להכניס גם ביקור במקומות הבאים –

יער בולון – פארק ציבורי אשר הוקם על ידי נפוליאון השלישי במאה ה-19. הפארק העצום (יותר מפי שניים מגודלו של הסנטרל פארק בניו יורק) הוא מוקד משיכה לאלפי תיירים.

דיסנילנד פריז –  אין מה להכביר במילים אודות הפארק הקסום הזה, אשר ללא ספק מהווה חוויה מובטחת בכל גיל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,