חמש אטרקציות חובה בטיול משפחתי בחו"ל

טיול משפחתי בחו"ל יכול להיות חוויה עצומה עבור כל המעורבים. אלא שהתכנון שלו, מנקודת המבט של ההורים, אינו דבר פשוט. עליהם לחשוב על יעד שיתאים להרכב של בני המשפחה, למועד הטיול וכמובן שגם לתקציב. מעצם העובדה שמדובר בהרכב משפחתי, של בני גילאים שונים והעדפות שונות, נדרש תכנון מוקפד ומקיף. בסקירה הבאה נציג בפניכם חמש סוגי אטרקציות שקשה מאוד לפספס איתן במהלך טיול משפחתי בחו"ל.

פארקי שעשועים

ברחבי העולם פזורים פארקי שעשועים מדהימים, המהווים בחירה מוצלחת ואף מתבקשת בטיול משפחתי בחו"ל. די אם נזכיר פארקים דוגמת דיסנילנד פריז ודיסניוורלד אורלנדו, אפטלינג שבהולנד, גארדה לנד באגם גארדה, אירופה פארק ביער השחור, סיקס פלאגס בארצות הברית ועוד.

מעבר למתקנים, שבחלקם מיועדים לאמיצים בלבד, הטובים שבפארקים מציעים כניסה לעולם מרתק חדש. דיסנילנד פריז למשל יפגיש אתכם עם כל האגדות המוכרות של דיסני, וזה בא לידי ביטוי גם בתפאורה, בבובות המסתובבות בין המטיילים, במופעים ועוד.

פארקי מים

עוד בחירה מוצלחת מאוד במהלך טיול בחו"ל היא בפארקי מים, המאפשרים חוויה רטובה ומהנה למשך כמה שעות. בפארקי המים המוצלחים תמצאו מגוון עצום של מגלשות מים, בריכות, מתחמי ספא למבוגרים ועוד. פארקי מים מתבקשים במהלך טיול קיצי, אולם בחלק מהמקרים תוכלו לבקר בהם גם בשאר ימות השנה. הסיבה לכך, ניחשתם נכון, היא שיש ברחבי העולם כמה פארקים עצומים ומקורים.

פוגשים את החיות

את הסקירה אנחנו ממשיכים עם אטרקציות שיאפשרו לילדים, וגם לכם, מפגש עם אינספור חיות – לעיתים בעלי חיים מיוחדים ונדירים שקשה עד בלתי אפשרי למצוא במקומות מקבילים בישראל. גני חיות ומתקני אקווריום פזורים כמעט בכל עיר תיירותית. מעבר למפגש עם מאות ולעיתים אלפי בעלי חיים הם מציעים אטרקציות נוספות, דוגמת מופעי האכלה, שחייה עם כרישים, מתחמי שעשועים וכן הלאה.

אגם

עוד מילה שצפויה לעורר ציפייה עצומה אצל כל אחד מהמטיילים היא "אגם". הסיבה הראשונה היא שברחבי העולם תמצאו מגוון אגמים הנמצאים בסביבה היפה ביותר שאפשר להעלות על הדעת, כך שתרגישו שאתם מבקרים בתוך גלויה: האגמים בלד ובוהיני בסלובניה, אגם גארדה בצפון איטליה, אגם חמשת הפרחים בסין, אגם פייטו בקנדה, שמורת אגמי פליטביציה בקרואטיה ועוד. בחלק מהאגמים מוצעות פעילויות מים, לרבות הפלגות, ספורט ימי, צלילה ושאר הפתעות.

מוזיאונים

ייתכן שחלקכם מעלים גבה נוכח ההכנסה של מוזיאונים, הנחשבים לעיתים ככאלו הפונים לקהל מבוגר יותר, לסקירה של אטרקציות למשפחות. אולם אין סיבה להיות מופתעים. לא חסרים ברחבי העולם מוזיאונים הפונים מראש גם – ולעיתים במיוחד – לאוכלוסייה הצעירה.

מוזיאוני מדע וטבע הם דוגמה מנצחת, כאשר בלונדון למשל תמצאו כמה מוזיאונים בהם תוכלו "ללכת לאיבוד" למשך שעות רבות. עוד אפשר להזכיר את מוזיאוני השעווה, מוזיאונים בעקבות מאכלים שילדים אוהבים (למשל מוזיאון שוקולד), מוזיאוני הרכב למיניהם ואפילו מוזיאונים "מבוגרים" יותר המתאימים עצמם לילדים באמצעות משחקים, חידות ואטרקציות אחרות.

באדיבות אתר "תיירות נבונה" https://wize-travel.blogspot.com המציג מדריכי תיירות אינפורמטיביים ויעילים בכל היעדים בעולם.

 

בשיתוף משרד פרסום בפייסבוק STG

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,