חופשה מושלמת לבטן גב: טנריף, זנזיבר, מיאמי ביץ' או איי סיישל?

טנריף הוא הגדול מבין שבעת האיים הקנריים, הממוקם באוקיינוס האטלנטי מול חופי אפריקה. יש בה אוכלוסייה של למעלה מ-800,000 תושבים והיא נשלטת כקהילה אוטונומית.

זנזיבר היא מדינת אי במזרח אפריקה מול חופי טנזניה. השם זנזיבר בא מ'zanj' או 'zanza bar' שפירושו "חוף שחור" מכיוון שהוא היה מכוסה במקור ביער חשוך שלא נוקה עד לתקופות הקולוניאליות.

סיישל היא מדינת ארכיפלג באוקיינוס ההודי עם אוכלוסייה מוערכת של 92,000 אנשים וצפיפות אוכלוסין של 33 תושבים לקמ"ר (83/sq mi). איי סיישל הם ריבונים אבל הכלכלה שלהם מסתמכת במידה רבה על תיירות ודיג כדי לענות על הצרכים שלהם.

מיאמי ביץ' היא יעד תיירותי פופולרי וקהילה תוססת. נופשים מגיעים למיאמי ביץ' כדי ליהנות מהחופים היפים ומהימים שטופי השמש. הם גם באים לחיי הלילה, לקניות ולאוכל קובני טעים

טנריף או זנזיבר? איי סיישל או טנריף? איי סיישל או זנזיבר? אולי בכלל מיאמי?

המאמר הבא מתאר את היעדים, שהם יעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. זה נותן תיאור מפורט של היופי הטבעי שלהם והיבטים מעניינים אחרים כדי שאנשים יוכלו להשוות ביניהם לקראת חופשת בטן גב.

  • סיישל היא מדינת אי השוכנת באוקיינוס ההודי. הוא מורכב מיותר מ-100 איים. פירוש השם הוא "ארץ סיישל היפה". איי סיישל נמצאים באפריקה, ונחשבים ליעד בסגנון של המלדיבים. יוקרתי ומושלם כמו גן עדן.
  • זנזיבר הוא ארכיפלג מול חופי מזרח אפריקה, עם היסטוריה ארוכה כמרכז סחר בין אפריקה, ערב והודו.
  • טנריף היא אחד מהאיים הקנריים של ספרד, ליד מרוקו ומערב אפריקה. הוא ידוע גם בשם "אי האביב הנצחי" או "איסלה דל סור".
  • למיאמי יש כמה מהחופים היפים במדינה. החופים של מיאמי ביץ' תמיד הומים באנשים, מכוניות, סירות, אופנועי ים, מצנחי רחיפה, גולשים ומשפחות שמשחקות בחול.

הכירו את טנריף

טנריף הוא האי החשוב ביותר בארכיפלג האי הקנרי. היא ממוקמת מול חופי מרוקו ומונה כ-840,000 תושבים.

טנריף ידועה כיעד תיירותי. בשנת 2017, תעשיית התיירות שלה הניבה 1.2 מיליארד אירו בהכנסות, שהיוו עלייה ממיליארד אירו ב-2016 ו-800 מיליון אירו ב-2015. בטנריף יש גם אטרקציות טבעיות רבות כמו הפארק הלאומי טיידה ואל טיידה – פסגת ההר הגבוהה ביותר ב- ספרד ואירופה בגובה 3,718 מטר (12,198 רגל). יתר על כן, יש לה תרבות עשירה עם השפעות מספרד, אפריקה והמזרח התיכון שניתן לראות בביקור במקומות כמו מוזיאון לה לגונה או כנסיית לה מדר דה לוס דסמפארדוס.

טנריף זהו גם יעד התיירות הפופולרי ביותר בספרד. כדי לוודא שהטיול שלכם לטנריף יהיה בלתי נשכח, כדאי לבקר בכמה מהמקומות הבאים:

הפארק הלאומי אל טיידה – אחת מאטרקציות הטבע הגדולות בעולם.

Santuary de la Virgen de la Paz – שילוב בין סגנונות גותי ומודג'אר.

מגדלור פונטה דל הידלגו – ששימש בעבר להזהרת ספינות המתקרבות לחוף בלילה.

מוזיאון קאסה דה לוס קורונלס – הכולל אוסף של תמונות וחפצים מההיסטוריה הקולוניאלית של טנריף.

טנריף היא מקום מיוחד, לא רק בגלל הנופים היפים אלא גם בגלל שהיא נושאת הרבה היסטוריה ותרבות. אם אתם מחפשים טיול אקזוטי עם הרבה מה לעשות, טנריף עשויה להיות היעד עבורכם.

-הדבר הראשון לעשות כשאתה מגיע לטנריף הוא לוודא שאתה הולך לראות את "מוזיאון הטבע והאדם" (מוזיאון הטבע והאדם) המציג תערוכות על המורשת הטבעית של טנריף, ההיסטוריה והתרבות שלה באמצעות טקסטיל, ציורים , פסלים וחפצים אחרים.

-אם אתה אוהב את מה שאתה רואה במוזיאון, הקפד לטייל ברחבי "פארק דה אל רטירו" (פארק רטירו

הכירו את זנזיבר

לזנזיבר יש כל כך הרבה מה להציע למי שנוסע לטנזניה. חלק זה יעסוק במה שהופך את האי המזרח אפריקאי הזה לכל כך מיוחד ומדוע הוא נקרא אי התבלינים.

זנזיבר הוא אי בטנזניה שכולו היסטוריה, תרבות ויופי טבעי. פירוש השם "זנזיבר" בסווהילית הוא "ארץ הכושים". פעם זה היה נמל עבדים, אבל היום הוא הפך לאחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בטנזניה.

ממשלת טנזניה ביצעה השקעות רבות בזנזיבר במהלך השנים, מה שעזר להפוך אותה ליעד מבוקש מאוד עבור אנשים המחפשים יופי טבעי ומגוון תרבותי. אחת הדרכים שבהן הם השקיעו בזנזיבר היא על ידי הקמת 3 מדינות-

זנזיבר היא גן העדן שעליו חלמתם. יש בו כל מה שאתה יכול לדמיין ביעד חופשת חוף.

יש הרבה דברים שונים לעשות בזנזיבר. אבל אם אתם מחפשים פעילות ספציפית, הנה רשימה של הדברים המעניינים ביותר לעשות בזנזיבר:

-בקר בסטון טאון, שהיא עיר הבירה של זנזיבר והייתה פעם מרכז המסחר במזרח אפריקה.

-בקר באי מנמבה, בו יש חופים יפים והזדמנויות נהדרות לשנורקלינג.

-בקר ביער ג'וזאני לחוויה מדהימה עם חיות בר (אפשר לראות למורים!).

-צאו לספארי בפארק הלאומי בווינדי או בקיגומה כדי לזהות חיות כמו ג'ירפות

זנזיבר הוא אי מול חופי טנזניה במזרח אפריקה. יש בה שונית אלמוגים, ומכיוון שהיא ברובה בתולית, היא מושכת מבקרים שרוצים לראות איך היה העולם לפני שהתיירות הרסה אותו.

אנחנו יכולים למצוא כל מיני חופים בזנזיבר; מרצועות ארוכות של חול לבן ועד מפרצונים עם עצי דקל מתנודדים ברוח, ועוד רבים. כדי לחוות את המיוחד בזנזיבר, עלינו לחקור את כל האי – לא רק לבלות בחוף אחד או שניים!

הכירו את איי סיישל

איי סיישל הם קבוצה של 115 איים הנמצאים באוקיינוס ההודי, מזרחית לאפריקה.

איי סיישל ידועים בתעשיית התיירות שלהם, אך הם גם עשירים בהיסטוריה ותרבות. לאומה יש צוות מסור המבטיח שמשאבי הטבע מנוהלים באופן בר קיימא עבור הדורות הבאים.

איי סיישל הוא מקום נהדר לבקר בו אם אתה אוהב חופים וטיולים בטבע!

איי סיישל הם ארכיפלג של 115 איים באוקיינוס ההודי. הם ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם.

איי סיישל ממוקמים במערב האוקיינוס ההודי, צפונית מזרחית למדגסקר וכ-2,000 קילומטרים (1,200 מייל) מזרחית לקניה וסומליה. הבירה והעיר הגדולה ביותר היא ויקטוריה באי מאהה.

איי סיישל מורכבים משטח של 444 קמ"ר (171 מייל רבוע), שגודלו בערך כמו וושינגטון הבירה, עם אוכלוסייה של 91,000 אנשים. השפות הרשמיות הן אנגלית, צרפתית וקריאולית (שפה מקומית מבוססת צרפתית).

חופים יפים, מים בתוליים, אקלים טרופי, אנשים חמים. אולי לא תוכל לבטא את זה או לזכור את האיות אבל איי סיישל הם יעד שכדאי לך להוסיף לרשימת הדליים שלך! משנורקלינג במימיו הצלולים ועד לחקר יער הגשם השופע שלו ומפגש עם המקומיים מדינת האי הזו תעצור את נשימתכם.

סקירה כללית: איים אלה, הממוקמים באוקיינוס ההודי, בין אפריקה להודו, הם גן עדן אמיתי עבור מגלי ארצות המחפשים הרפתקה ועדיין נוחים לאתר נופש של חמישה כוכבים. איי סיישל מאוכלסים בבני אדם כבר למעלה מ-30,000 שנים וכיום מעל 90% מתושבי האיים חיים רק בשניים מהם – מהה ופרסלין.

הכירו את מיאמי ביץ'

מיאמי ביץ' היא עיר במדינת פלורידה בארצות הברית. הוא ממוקם על אי מחסום בין האוקיינוס האטלנטי ומפרץ ביסקיין, כ-100 מיילים דרומית-מזרחית לאורלנדו, פלורידה.

בעיר מיאמי ביץ' יש הרבה חופים ומלונות יפים, מה שהופך אותה לפופולרית מאוד בקרב תיירים המגיעים לכאן לחופשה. מבקרים אלה יכולים לבלות את זמנם במנוחה על החוף, ליהנות מנוף לים או סתם להסתובב.

מיאמי היא עיר חוף עם אקלים טרופי וידועה בחופי הים שלה. יש לו שדה תעופה בינלאומי והנמל הימי הגדול ביותר בארצות הברית הרציפה.

העיר מיאמי ביץ' ממוקמת על אי ממש ליד חופי פלורידה, ארה"ב, במפרץ ביסקיין בין פלורידה היבשתית לפארק הלאומי אוורגליידס.

מיאמי ביץ' מושכת מבקרים רבים מדי שנה, הן לפנאי והן לעסקים, בעיקר משום שזהו אחד המקומות הטובים ביותר ליהנות מחופשת קיץ או לצאת לחופשת סוף שבוע.

העיר מורכבת מכמה אזורים קטנים כמו סאות' ביץ', ווסט אווניו, אושן דרייב, שמחוברים כולם על ידי גשרים מעל מפרץ ביסקיין כדי ליצור את קהילת יעד הנופש המפורסמת ביותר של מיאמי על חוף הים.

למיאמי יש שפע של פעילויות לחופשת הקיץ שלך כולל שייט, מכוניות ספורט, טיולי טבע, קניונים וסיורים רבים.

אין דרך טובה יותר לחוות את כל מה שיש למיאמי להציע מאשר ביקור באחד מהחופים היפים שלה.

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,