חופשת סילבסטר ברמת הגולן

אז כמו כל שנה את הסילבסטר ופתיחת השנה האזרחית של 2012 החלטנו לעשות ברמת הגולן, את האמת שהחוויה הייתה מצוינת ומספקת במיוחד, עם מזג האוויר קריר במיוחד ונופים עוצרי נשימה של הגולן, החרמון ושאר נופי הגליל של צפון ארץ ישראל.

את היום הראשון שלנו בטיול לצפון התחלנו בהגעה למקום בו התארחנו ולנו שנקרא "מרום גולן" שם ניתן למצוא כפר נופש מצוין שבו בהחלט תוכלו ליהנות מחדרים נעימים, מקלחות, ג'קוזי ושאר השירותים אותם מחפשים בדרך כלל בחופשה בצפון ארץ ישראל.

לאחר שהתמקמנו ולאחר שקיבלנו את החדר והתרשמנו לטובה, החלטנו לנצל את שארית היום שעמדה לפנינו באטרקציה הנמצאת בסמוך למרום גולן ששמה "הר בנטל", שזוהי אחת מהנקודות הגבוהות שנמצאות ברמת הגולן, בתצפית הר בנטל ניתן למצוא בונקרים ישנים ששימשו את חיילי צה"ל במלחמה נגד הסורים, כמו כן במקום ישנו בית קפה ואפשרות לנשנש סלטים ובגטים לאלו שלא יכולים לחכות לארוחה רצינית יותר ומפנקת באחת המסעדות שנמצאות ברמת הגולן.

אנחנו החלטנו לשתות בבית קפה של הר בנטל תה חמים שיחמם לנו את האווירה הקרירה והקפואה שהייתה באזור בשעות אחר הצהריים, את ארוחת הערב החלטנו לאכול במסעדה שנמצאת בצומת ווסאט שבאזור רמת הגולן, שמה של המסעדה הינה יוגי שף שהינה כמו שהבנתם מסעדת שף, בנקודה זו אני חייב לציין שאלו שרוצים לאכול ופחות אוהבים את הסטייל של "מסעדות שף" מומלץ לוותר מכיוון שהמנות אולי טעימות אבל מאוד מאוד קטנות ולדעתנו האישית אינם משביעות, אף על פי שהשירות במקום היה מצוין ונהינו מכל רגע במהלך הארוחה.

ביום השני של הטיול שלנו החלטנו להמשיך על הטיול הקולינרי ואת הצעד הראשון שלנו פתחנו בישוב אשר נקרא "קדמת צבי", שם ביקרנו בבית הריבות של שרה ופרגנו ברכישת שתי צנצנות ריבה מצוינות, בהחלט שווה כל שקל ולמי שחובב ריבות המקום הינו חובה.

לאחר מכן המשכנו בנסיעה קצרה לקצרין שנמצאת במרחק נסיעה של 5 דקות לכל היותר, שם נכנסו ליקבי רמת הגולן, שנחשבים למקום שבו ניתן ליהנות מהיין הטוב ביותר שקיים בישראל, את האמת שלמקום הגענו קצת ברגע האחרון ולכן ממה שהצלחנו ליהנות זה טעימות יין ורכישת 3 בקבוקים של יינו מצוינים, לאחר מכן המשכנו לעוד חוויה קולינרית עוצרת נשימה והפעם למבשלת בירה שנקראת  "ברוהאוס הגולן" שמוכרים בזכות הבירה המצוינת שלנו – בירה בזלת, בהחלט מקום ששווה וכדאי לבקר בו, קיבלנו בהחלט יחס של מלאכים והצוות באמת אחלה.

לאחר שסיימנו את היום הקולינרי חזרנו לכפר הנופש מרום גולן לארוחת ערב במסעדת הבוקרים שהינה אחת מהמסעדות היותר טובות שניתן לפגוש בהן ברמת הגולן.

את היום השלישי של הטיול שלנו החלטנו להתחיל דווקא באחת האטרקציות היותר מפנקות שנמצאות בצפון ארץ ישראל והינה "החרמון", חשוב לציין שימים קודם להגעה שלנו לאטרקציה היה שלג, והצלחנו לראות את קצוות הר החרמון מושלגות, בהחלט הייתה חוויה מצוינת כאשר הירידה מההר הייתה מלווה בפיתה דרוזית עם לבנה שבהחלט החזיר אותנו למקום גולן שבעים ומרוצים בשביל לסיים את הטיול ולנסוע הביתה עם מגוון רחב של חווית ונשיקה סילבסטר במסיבה שנערכה בערב.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,