צימרים בצפון למשפחות

מחפשים מקום לפנק את הבן שלכם שהפך נער בר-מצווה השנה? צימרים בצפון למשפחות יכולים להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. צימרים למשפחות הם צימרים מרווחים ומפנקים וניתן להזמין צימרים למשפחות בצפון עם בריכה גדולה ומפנקת וגם עם ג'קוזי גדול בצמוד. צימרים משפחתיים בצפון הם המקום לעשות את החופשה השנתית שלכם ולפנק את הילדים עד הסוף.

צימרים למשפחות בצפון – כל האפשרויות

צימרים למשפחות מאד מגוונים. ניתן להזמין צימרים בצפון עם או בלי בריכת שחייה, עם או בלי ג'קוזי ויש אפילו צימרים משפחתיים בצפון עם ספא מפנק ברמות שונות. אם תרצו סאונה או טיפולים שונים ניתן להסדיר זאת ללא בעייה. צימרים למשפחות הם גדולים ומרווחים. הם כוללים כמה חדרי שינה מופרדים להורים ולילדים, מטבח מאובזר לבישולים שונים וכן פינת ישיבה עם כל האביזרים הנחוצים: טלויזיה בכבלים, DVD, מערכת שמע וחיבור לאינטרנט.

צימרים משפחתיים בצפון – כל האטרקציות

בנוסף לצימר המפנק שתקבלו בצפון שיהיה ממוקם בישוב קטן ושקט בתוך נופים ירוקים ומקסימים, אתם מקבלים גם את כל האטרקציות המצויות בצפון בשפע. מכל מקום שתשהו בו תוכלו להגיע לכנרת כדי לשחות, לעשות סקי מים או לשוט על גבי ספינת טיולים. בנוסף לכך תוכלו ליהנות מאין ספור אטרקציות שונות לילדים בצפון כולל שייט על הירדן, פארקים רבים למשחקים ולפיקניקים, מסלול גלישה כמו שלג ועשרות מקומות נוספים המיועדים לילדים.

צימרים למשפחות – גם לגדולים

בזמן שהילדים יהנו בבריכה הפרטית בצימר שלכם תוכלו המבוגרים ליהנות מאטרקציות המיועדות לגדולים. תוכלו לבקר בכל אחת מהמסעדות הנהדרות הפזורות בגליל או לבקר באתרים היסטוריים יחד עם הילדים או לבקר במקומות שונים מן המורשת הציונית. אין ספק שתוכלו למצוא מקום לכל גיל ולכל מטרה בזמן החופשה שלכם בצימר בצפון.

אם אתם אלה האמונים על ארגון הנופש כולו, מומלץ כי תבצעו סקר מקיף של הצימרים השונים המוצעים לכם ברחבי הצפון. בדקו מה מציע כל צימר וצימר, מה המיקום המדויק שלו, איזה נוף נשכח מהחלון, ועוד ועוד פרמטרים חשובים שיש להתייחס אליהם בטרם ביצוע ההזמנה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות

  1. תודה על המידע, מעניין לנסות לצאת בחופשה לצימר זמן קצר אחרי נופש במלון.
    בשניהם זה כיף, ותלוי באיכות המקום אבל אופי הנופש שונה, אולי נכתוב כתבה על ההבדלים..

  2. גם אני בקרתי עם משפחתי באחד הצימרים בצפון, ונהננו מאוד. בעלי ואני החלטנו לנצל כמה שעות פנויות ולהתפנק לנו באחד מאתרי הספא בישוב. מתחם הספא בו ביקרנו, העניק לנו חוויה שונה מכל מה שהכרנו באתרי הספא בסביבת מגורינו במרכז. ספא בצפון נחרת בזכרוננו גם בגלל העיצוב המיוחד, הנוף, האוויר הטוב האווירה החמה של המארחים ובעיקר רמת הטיפולים הגבוהה אשר השאירה בנו זיכרונות נעימים וטעם של עוד ….