נופש במיאמי – לפנק, לפנק, לפנק

כן, לא רק לאומי קארד יודעים לפנק. פלורידה, מסתבר היא מדינה, שעיקר עניינה בתפנוקים ופרט, איזור מיאמי, הידוע כמרכז תרבותי וכלכלי עולמי. שילוב תיירות פנים וחוץ מהווה את בסיס כלכלת פלורידה והבחירה לנפוש דווקא שם אינה מקרית. האקלים החמים והנוח, חופי הרחצה המרהיבים ושלל האטרקציות כדוגמת דיסניוורלד וסי-וורלד הופכים את פלורידה לאתר מועדף לבני כל הגילאים. ההוכחה הטובה ביותר אולי, להיותה יעד מועדף, היא העובדה, כי חלק ניכר מהאוכלוסייה המקומית הם גמלאים, שהעתיקו את מגוריהם מרחבי ארצות הברית, על מנת שיוכלו לבלות את שנות פרישתם בתנאים של נופש מתמשך.

מיאמי, העיר הידועה והמעניינת ביותר ב'מדינת התיירים', נמצאת במרכז מטרופולין עצום מימדים בו שולטות 3 שפות: אנגלית, ספרדית וקריאולית. התחושה המידית היא של עיר רב תרבותית, שהאווירה וההתנהלות בה מושפעות באופן ישיר מאוכלוסייתה המגוונת וממזג האוויר הקריבי, המלטף את יושביה כל ימות השנה.

עם ההגעה למיאמי, בדרך האוויר, הים או היבשה, נחשפים המבקרים לעולם של אפשרויות בלתי נדלות, העשויות להפוך את הנופש לחוויה חד פעמית; אינספור מלונות, שפע קולינרי, מופעי תרבות, אטרקציות ואתרי תיירות, אפשרויות שיט, מרכזי קניות; והכל, במחירים מדורגים, המאפשרים גם לאלו מבינינו, שאינם נמנים על עשירי הארץ, להרגיש כמו מלכים ולו לשבוע אחד של נופש קסום.

במידה והנופש מוגבל לאזור מיאמי ואינו חלק ממסע ארוך ברחבי ארה"ב, אין הכרח בהשכרת רכב, אשר עלולה לסבך אתכם בניסיונות ניווט, חניה והשתלבות בתנועה העמוסה, שלא לצורך. העיר השטוחה נוחה, אמנם, לנסיעה ברכב, יחסית לערים מרכזיות אחרות, אך התחבורה הציבורית, המורכבת מרכבת תחתית, אוטובוסים וכמוה גם סוגים שונים של הסעות פרטיות ואפילו השכרת אופניים, נוחים לא פחות ואף יותירו בידיכם תקציב, שיאפשר לכם את הפינוק האולטימטיבי, הכרוך בנסיעה בלימוזינה.

נשמע מצחיק? מיותר? בזבוז ראוותני? כנראה, שעוד לא התנסיתם בחוויה דומה.
אין צורך, כמובן, בשכירת לימוזינה עבור כל נסיעה; את השימוש הפונקציונלי, ניתן להמיר בכל אחד מפתרונות התחבורה הזולים, המוצעים בעיר; אך השכרת לימוזינה לסיור יומי מענג, שווה את המחיר, הלא גבוה, אותו גובות חברות הרכב המקומיות. מחיר ההשכרה כולל, כצפוי, רכב יוקרתי ומרווח, שהשהייה בו דומה לאירוח בטרקלין מפואר ושלל תוספות ושדרוגים פנימיים כגון מיני-בר, חלונות הפרדה, טלוויזיה, מערכת סאונד וכיוב'. התוספת הפחות צפויה היא הנהג המקצועי והרהוט, שלא ידאג רק להביא אתכם אל מחוז חפציכם, אלא ישמש אף כמדריך טיולים ומקור מהימן לעצות והמלצות בדבר המקומות והאטרקציות שיש לעיר להציע.

מיאמי היא עיר שוקקת חיים שייחודה באקלים, בצלילים, בטעמים, בריחות ובפינוקים, שהיא מציעה לבאים בשעריה. היו פקחים ונסו ללמוד על האפשרויות הטמונות בה, טרם הנסיעה. אל תגבילו את התכנון להזמנת כרטיסי טיסה ומלון ונסו להגיע מוכנים גם מבחינת דרכי התחבורה. כל שעליכם לעשות הוא להקליד במנוע חיפוש את הביטוי: Car Service Miami

והתוצאות יפרשו בפניכם את כל סוגי התחבורה על מחיריהם, מסלוליהם ושאר פרטים רלוונטיים. אם ככלות הכל, הנכם מעוניינים בהשכרת רכב, זכרו, כי לחברות השכרת הרכב אין מגרשים באזור שדה התעופה ועל כן, עליכם לדאוג להסעה כזו או אחרת מן השדה. גם במקרה זה, כדאי לבצע חיפוש תחת הביטוי: Miami Airport Car Service ולברור מבין דרכי התעבורה השונות, את זו המתאימה לכם ביותר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,