הצעה למסלול טיול מקיף בתאילנד – ב-10 ימים

תאילנד היא מדינה ענקית, מלאת אטרקציות ואתרי ביקור נחשקים, ולכן תיירים רבים עוזבים אותה בתחושה שלא הספיקו לראות ולעשות כל מה שיש לה להציע. לכן, אנו מביאים כאן תקציר מסלול מקיף שיעזור לכם לבקר בכל המקומות ה"חשובים" ב-10 ימים. ההצעה שלנו במקרה הזה לא לחפש את הטיסה הזולה ביותר לתאילנד, אלא דווקא את השילוב עם טיסות פנים נוחות שמותאמות בדיוק למשך הטיול הקצר, ועל מנת להספיק יותר עדיף במקרה זה לא להתחיל בבנגקוק.

אז ראשית, הזמינו טיסה קצרה ככל שתוכלו אל בנגקוק, על מנת שיוותר לכם מספיק זמן לטיול בארץ היפהפייה הזו. מהנחיתה בבנגקוק המשיכו בטיסה לצ'אנג מאי (מומלץ ביותר להזמין את הטיסה כבר בארץ, כך שתוכלו להמשיך מיד אחרי הנחיתה בבנגקוק).

צפון תאילנד

צ'אנג מאי היא העיר הגדולה בצפון תאילנד, והיא ידועה באינסוף אטרקציות שהיא מציעה למטיילים באיזור: מקדשים מרשימים ("וואט צ'יאנג מאן" ו- "וואט ג'ד יוד" הם שניים המקדשים החשובים ביותר, אך יש עוד רבים), מוזיאונים המאפשרים הצצה להיסטוריה ולתרבות התאילנדיים, שווקים ססגוניים ועוד. האטרקציות הקרובות לעיר כוללות בין היתר את כפרי שבט ה"קארן" – ארוכות הצוואר המפורסמות ואת מחנה אילוף הפילים "מה סאי", בו ניתן לרכוב על החיות העדינות הללו, ולראות מופעים בהשתתפותן.

דרום תאילנד

כדי לראות כל מה שיש לצ'יאנג מאי להציע דרושים לכם לפחות שלושה לילות, שלאחריהם כדאי להמשיך אל האיים הקרובים לפוקט – אי גדול וראשי שנמצא במרחק שעת טיסה מבנגקוק. מפוקט תוכלו להמשיך במעבורות אל איים שונים – על פי טעמכם. האי שיאפשר לכם ליהנות מאטרקציות רבות הוא האי קופיפי שמתאפיין באווירה רגועה, חופים בתוליים ומטיילים שנעים להיות בחברתם. מהאי תוכלו לצאת לביקורים באתרי צלילה רבים, בשוניות אלמוגים עשירות בבע"ח ימיים אקזוטיים, ואפילו לערוך את סיור "שבת האיים" שבמסגרתו תבקרו בין היתר במפרץ "מאיה" – בו צולם הסרט "החוף" – ובאי הקופים המרתק.

אנו ממליצים לשהות באיים ארבעה לילות – גם כדי ליהנות מכל האטרקציות האפשריות (או לפחות מרובן..) וגם כדי להספיק לנוח וליהנות מהאווירה הקסומה של האי.

בנגקוק

מפוקט צאו בטיסה חזרה אל בנגקוק – אחת הערים הגדולות במזרח הרחוק. בעיר תוכלו לחזות במקדשים גרנדיוזיים ("הבודהה השוכב" הוא המפורסם שבהם), בעשרות שווקים המתמחים בסחורות שונות (שוק הפרחים ושוק הלילה "סון לאם" הם רק שניים מפורסמים מביניהם), בקניוני ענק ובאיזורי הבילוי השונים. אל תוותרו בעיר גם על ניסוי אוכל הרחוב המקומי (הקפידו לאכול רק במקומות שבהם תחלופה גבוהה של סועדים) ולסיום – על עיסוי באחד מהמכונים המפוארים שבעיר.

זהו, הטיול נגמר; זה היה מהיר, אבל לא תוכלו לומר שלא הספקתם הרבה… והכי חשוב – נשאר לכם חשק לטיול הבא!

באדיבות flyeast  המומחים למזרח

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: