שלושה יעדים מומלצים בתאילנד לקיץ 2015

מסיבות ה-Full Moon בשנת 2015 יתקיימו בתאילנד בתאריכים 29 באוגוסט, 27 בספטמבר, 27 באוקטובר ו-25 בנובמבר. פרטים נוספים תוכלו למצוא בקלות באתרי האינטרנט. אבל, תאילנד היא הרבה יותר מאשר רק מסיבות לאור הירח המלא…

לא בכדי טיסות לתאילנד מבוקשות יותר מאשר טיסות למדינות אחרות בדרום מזרח אסיה. תאילנד היא ארץ ידידותית, כיפית ואקזוטית ובעלת תרבות והיסטוריה מיוחדות במינן. תאילנד היא קולאז' מרתק של סצנות עירוניות מודרניות הומות וצפופות עם אופנועים וטוק-טוקים יחד עם מקדשים בודהיסטיים, נזירים בגלימות כתומות, שבטים שחיים בגבעות ומוכרים עבודות מעשה ידיהם, נופים מוריקים עם כפרים חקלאיים מסורתיים, חורבות ושרידים עתיקים וחופים מדהימים עם לגונות כחולות.

אז גם אם הגעתם לתאילנד רק בגלל מסיבת ה-Full Moon הנה שלושה יעדים מומלצים בצפון המדינה שכדאי לבקר בהם אם כבר הגעתם לחבל ארץ קסום זה:

Chiang Rai

צ'אנג ראיי היא העיר הצפונית ביותר בתאילנד ומשמשת כמרכז מסחרי עיקרי של אזור משולש הזהב, מפגש הגבולות של תאילנד, לאוס ומיאנמאר. צ'אנג ראיי היא עיר תוססת שמשמשת לעתים קרובות גם כבסיס יציאה לטיולים לאזור שמסביב.

צ'אנג ראיי היא ביתם של כמה מוזיאונים שמציגים את המורשת, התרבות, האומנות והאדריכלות המקומית. פארק Saun Mai Ngam הירוק והמקסים הוא מקום נחמד שבו תוכלו להירגע ולנוח או להשתתף בפסטיבל הפרח אם תגיעו למקום בסוף השנה. השווקים והבזאר הלילי בעיר מציעים עבודות יד, מזכרות ומופעי תרבות חינמיים.

מחוץ לצ'אנג ראיי, שער סיאם, הוא מקום מיוחד בגבול עם לאוס עם נוף יפהפה. פארק היער Namtok Khun Kon מציע טיולי טבע ומפלים מרהיבים. Lion Hill Cave היא מערה מעניינת מוקפת נוף ציורי, מסלולי הליכה ואזורים שמתאימים לפיקניק. חברות תיירות שונות מפעילות סיורים מודרכים מצ'אנג ראיי לשבטי הגבעות הקרובים שמאפשרים לחוות את התרבות והמסורת שלהם.

Pai

פאי הייתה בעבר כפר שקט בצפון תאילנד, והיום זוהי עיר משגשגת בעמק ציורי ובאווירה רגועה, יעד מועדף על תרמילאים ותיירים.

בשל הזרם הגובר והולך של תיירים שמגיעים למקום, הגדילה העיר את מספר בתי ההארחה, המסעדות, חנויות המזכרות, הברים והמקומות שבהם אפשר ליהנות ממוסיקה חיה. השוק של פאי בימי רביעי הוא אטרקציה פופולרית שמושכת אליה גם תושבי הכפרים בסביבה.

כיוון שפאי ממוקמת למרגלות ההרים, תיירים רבים משתמשים בעיר כבסיס ליציאה לטרקים ולביקורים אצל שבטי הגבעות ב-Lisu, Karen, Lahu ו-Hmong. ממש מחוץ לעיר תמצאו אתרי ספא, מחנות פילים, מעיינות חמים ומפלים מקסימים. נהר פאי עצמו מציע הרפתקאות ורפטינג.

ב-Pai Canyon, נמצא גשר הזיכרון ללוחמי מלחמת העולם השנייה וכפר סיני שבו אפשר לקנות תה ולצפות בגלגל הענק שמופעל על ידי בני אדם.

פאי היא עיר קטנה שקל לטייל בה ברגל, עם מסעדות, בתי תה וקפה וברים. מוניות-אופנוע ואופניים זמינים לסיורים מחוץ לעיר.

Phanom Rung

פאנום ראנג, מקדש הינדי עם ארכיטקטורה יוצאת דופן, יושב על הר געש כבוי בצפון מזרח תאילנד במחוז Buriram. מתחם המקדש בסמוך לכפר Nang Rong, נבנה על ידי בני תרבות החמר (Khmer) בין המאה ה-10 וה-13 והוקדש לאל ההינדי שיווה. המבנה בנוי מאבן חול וחימר כדי לייצג את הר Kailash, הבית הקדוש של שיווה.

ל-Phanom Rung ניתן להגיע מ-Nang Rong באוטובוס, מונית, טקסי-אופנוע או סונגטואו (טנדר הסעות).

למידע נוסף על טיול בתאילנד כנסו לפה

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,