מתכוננים למסע קניות בחו"ל

לא מעטים האנשים אשר טוענים כי הם קמים בכל בוקר לעבודה על מנת לממן לעצמם טיולים לחו"ל. נדמה שמדובר בחוויה אשר חביבה על כולם והרי שאם היה מתאפשר לנו היינו טסים לפחות אחת לשנה. אם יש משהו שעושה לנו את זה בחו"ל מעבר לפסק הזמן מהשגרה הרי שהוא הקניות. הטעם של הקניות בחו"ל הוא טעם שאין דומה לו ומעבר למחירים הנוחים שאנו נתקלים בהם ולטעם המשובח שיש בחנויות השונות, הרי שישנם מותגים אשר לא ניתן למצוא בארץ ובחו"ל הם נוכחים בשפע. איך נוכל להתכונן למסע שופינג מוצלח המתחיל בנתב"ג?

נחפש מקומות לשופינג כבר בארץ

רבים המטיילים שנוחתים ביעדם ושם מתחילים ללקט המלצות אודות מתחמי קניות שווים ורחובות גדושים בחנויות, אך נדמה שהאופציה הזו פחות מוצלחת מהסיבה הפשוטה שהיא גוזלת מאיתנו זמן אשר בא על חשבון המסע שלנו. לכן, חפשו המלצות לשופינג כבר בארץ באתרי האינטרנט השונים וכך תוכלו גם להתעדכן אודות עונות הסיילים ביעדים השונים. סמנו לכם במפה את הנקודות שהייתם רוצים לבקר בהן וכך תגיעו מוכנים למסע שופינג מושלם ביעד שבחרתם. מעבר לכך שתחסכו זמן גם תיצרו לעצמכם ציפייה וטיול מאורגן כך שבעת הנחיתה ביעד תוכלו להתחיל במסע הקניות החלומי שלכם.

התרכזו במותגים שאין בארץ

עולם השופינג הוא עולם גדול החולש על המון תחומים, אך נדמה שעל הישראלים אהוב דווקא סקטור האופנה ואין על התחושה של ללבוש בארץ משהו שקנינו בחו"ל. למרות השפע הרב של מותגי האופנה בארץ עדיין ישנם בתי אופנה גדולים שטרם עשו עלייה. אם אתם כבר בחו"ל, חבל שתבזבזו את זמנכם וכספכם על רכישה בחנויות שיש בארץ בשפע, אלא התמקדו ברשתות הגדולות שאין להן חנויות בארץ וכך גם תהנו מקנייה ייחודית יותר וגם הסבירות שתראו את הבגד שלכם על מישהו האחר תהיה נמוכה.

לקנות בארץ, להרגיש בחו"ל

אם השנה לא יצא לכם להיות בחו"ל ועדיין בוערת לכם בבטן התשוקה לקניות עם טעם זר, תמיד תוכלו לרכוש פריטים שונים באינטרנט מאתרי קניות זרים.

אתרי קניות בחו"ל מהווים חלופה נחמדה לאלו הנשארים בארץ ועדיין רוצים לטעום מהטעם של קניות מחוץ לארץ, כך שתמיד תוכלו לחפש את מבוקשכם באתרים השונים במקום הקניה הקונבנציונאלית בארץ. כיום קיימים עשרות אתרים המציעים למכירה מוצרים שונים כאשר אחד המובילים הוא אמזון.

קניות באמזון הפכו להיות עניין שבשגרה ואם פעם קניות באינטרנט נחשבו כאקט מחתרתי הרי שכיום יותר ויותר ישראלים מבצעים שם קניות על בסיס חודשי ומקבלים עד פתח ביתם את המוצרים אותם הזמינו בלחיצת כפתור בודדת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,