קרוזים לכל העולם

הפלגת נופש

חודשי הקיץ החמים מביאים אתם את הבשורה בכל הקשור לחופשות המלהיבות שכולנו מחכים להם במהלך השנה. למעשה, כבר מחודשי החורף אנשים ממהרים לסגור חבילות נופש לכל מיני יעדים בעולם וכך למעשה כבר קובעים את החופשה הבאה שלהם. קרוזים לכל העולם מספקים עבורנו אין ספור חוויות מרגשות, חדשות ומדליקות שמאפשרות לנו בכל שנה לראות מקום אחר, לנפוש וליהנות וכל זה בבית מלון שפשוט צף על המים ומלא באטרקציות מלהיבות לכל המשפחה.

חישוב מסלול מחדש – GPS החופשה שלכם:

בחירת היעד לחופשה הוא החלק החשוב ביותר בכל ארגון חופשה. היעד עצמו יקבע את סוג הטיול שלנו, למי הוא מתאים, את אופי הטיול שלנו ועוד. טיול להרים המושלגים של אלסקה שונה מאוד מאשר קרוז באיים הקאריביים ואלה שונים מהפלגה והיכרות עם המזרח הרחוק. לכל מקום יש את הגוון הייחודי שלו והאטרקציות הייחודיות שלו. יהיה עליכם לבחור את יעד ההפלגה שלכם בהתאם למי יוצא אתכם להפלגה, כמה אנשים יוצאים אתכם, לתקציב שלכם וכן לאופי החופשה שאתם מחפשים: האם אתם רוצים לראות מקומות חדשים? האם יש פלא עולם שאתם רוצים להגיע אליו? האם מה שמעניין אתכם זו רק האנייה ומה שיהיה עליה? האם אתם אוהבים שלג או שמש? את נוף ההרים המשגע? מבני תרבות מיוחדים או את הים השקוף ובעלי החיים האקזוטיים?

מה חשוב לדעת לפני ההפלגה?

לפני שאתם רצים לסגור קרוזים לכל העולם אנו מניחים שיש לכם כמה שאלות שוודאי הייתם רוצים לברר לגביהן תשובה. לשם כך אספנו עבורכם מגוון שאלות פופולריות הנשאלות לפני כל קרוז ולפני שבוחרים את יעד החופשה ואת האנייה עליה שטים:

  • האם נוכל לטייל גם בערי היעד? – כל הפלגה כוללת גם מגוון אפשרויות לסיורי חוף מאורגנים או פרטיים שתוכלו ליהנות מהם. כאשר תגיעו לעיר היעד האנייה תעגון למשך זמן מסוים (חצי יום, יום או יומיים בדרך כלל) ושם תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ומסלולים שתוכלו לקחת בטיולים מהאנייה. בדרך כלל יהיו גם שדרות של חנויות שם תוכלו לבצע קניות, לשבת לאכול ועוד.

  • האם יש עלות נוספת לסיורי חוף? – ישנם קרוזים לכל העולם אשר מציעים גם סיורי חורף מאורגנים הכלולים במחיר הקרוז, אולם אם תבחרו בקרוז שאינו כולל תוכלו לבצע הרשמה נפרדת לסיורי חוף מאורגנים על בסיס מקום פנוי או לטייל באופן פרטי.

  • האם אפשר להפליג לבד? – ישנן אניות הבנויות במיוחד להפלגות של אנשים פרטיים המעוניינים להפליג כדי להכיר אנשים חדשים. אניות אלה מצוידות בברים שפועלים 24/7, מועדונים, הופעות ועוד. גם באניות רגילות תוכלו למצוא חדרי שינה לאדם בודד אולם אלה נתפסים מהר בדרך כלל.

  • מה קורה אם יש לי מחלת ים? – באנייה יש צוות רפואי בעל כל אמצעי הטיפול הנדרשים לטפל באנשים עם מחלות ים והעברת תחושת הבחילות המלווה בכך. בדרך כלל ניתן לקחת כדור ולצום כמה שעות וכבר מתרגלים.

  • האם האוכל הוא בחינם? – ההפלגות הן בנוסח פנסיון מלא ולכן כוללות ארוחות בכל שלבי היום. עם זאת, ישנם ברים ומסעדות הפועלות בפני עצמן באנייה שאינן קשורות לחדר האוכל והארוחות שהן חלק מהחבילה ולכן אם תרצו ליהנות מהן זה יהיה בתשלום נפרד.

האם מחיר החבילה כולל גם טיסות?

כל ההפלגות שלנו הן הפלגות היוצאות מנקודות שונות ברחבי העולם בהתאם לסוג ההפלגה המבוקשת כמובן. הגעה לאותן מדינות מתבצעת באמצעות טיסות ולכן מרבית חבילות הנופש שלנו כוללות גם את כרטיסי הטיסה לאותן נקודות יציאה עם האנייה. הפלגות נופש כולל טיסות הן כבר עניין שכיח בעולם התיירות ולמעשה עדיפים עבורכם כיוון שאתם יכולים לקבל את החבילה כולה במחיר מוזל יותר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,