פעילויות והפעלות שונות למשפחות דתיות בצפון – מבלי לשבור תכנית חיסכון

החלטתם לצאת לחופשה של כמה ימים בצפון רגע לפני סוף החופש הגדול? מחפשים וילות בצפון ישראל למשפחה דתית וגם אטרקציות שתוכלנה להתאים לכם ובעיקר לילדים? אם כן, באזור הצפון, לצד לא מעט וילות שמתאימות למשפחות דתיות, יש גם לא מעט אטרקציות והפעלות נפלאות, שמתאימות לכל המשפחה. חלקן עולות אמנם לא מעט כסף, אולם אחרות, הן חינמיות לחלוטין. שילוב בין שני הסוגים יכול לעזור לכם לחסוך בהוצאות, ויחד עם זאת גם ליהנות מחופשה מהסרטים. במה מדובר? הנה דוגמא לכמה:

  1. יש מבחר של וילות בצפון ישראל למשפחה דתית, שנמצאות באזור הגליל המערבי. אם אתם מזמינים אחת כזו ובוחרים לבלות את החופשה שלכם בעיקר באזור, תוכלו להדרים מעט לכיוון חיפה לאטרקציה לכל המשפחה שלא עולה כסף. פארק נשר, שפותח ונבנה על ידי הקק"ל, הוא פארק גדול מאד, שנמצא בחלקה המזרחי של השמורה המקסימה – הר הכרמל. מעבר לעצים והיופי שבו, יש במקום גם מתקני שעשועים, מקומות לפיקניק, שבילי הליכה והאטרקציה העיקרית – גשר פלדה ענק המגיע לאורך של כ – 70 מטרים ומציע תצפית בלתי רגילה.
  2. אטרקציה חינמית נוספת, שגם היא יכולה להתאים למשפחות עם ילדים היא הסנדלריה שבקיבוץ הצפוני – איילת השחר. מדובר בסנדלריה וותיקה מאד, הממחישה למבקרים בה את המלאכה הכל כך מיוחדת של הכנת סנדלים וגם נעליים בעבודת יד. משפחות המבקרות במקום יכולות לצפות בתהליך כולו, לשאול שאלות וגם ללמוד על כך לא מעט. אפשר לראות את המכונות העתיקות וגם את הכלים המסורתיים ששימשו בעבר להכנת סנדלים ונעליים וכמובן גם לראות את המוצר המוגמר עצמו. בסנדלריה נערכות גם הפעלות, בהן יכולים המשתתפים להתנסות בתיקון נעליים בעזרת כלי עבודתו השונים של הסנדלר.
  3. מטיילים באזור מעלות תרשיחא? אל תפספסו את אגם מונפורט המקסים, שהוא ללא ספק אחת האטרקציות הנפלאות באזור. לצד מבחר נהדר של וילות בצפון ישראל באזור הזה, נמצא לו האגם המלאכותי המיוחד הזה, שסביבו שפע של אטרקציות לכל המשפחה. תוכלו לבלות בנעימים במדשאות שלידו בפיקניק כיפי, ואם תרצו תוכלו גם לשלב פעילויות שונות שהן בתשלום. כמו למשל שייט באגם, קארטינג, סירות פדלים וביקור באולם ההחלקה על הקרח שצמוד לאגם. אפשר לטייל גם באזור וליהנות מיום חוויתי מבלי להוציא על כך הרבה כסף.
  4. שמורת הרי הגלבוע היא יעד נהדר לחובבי הנופים. אם אתם יוצאים לטיול של כמה ימים באזור עמק יזרעאל, כדאי לכם לבקר בשמורת הגלבוע המקסימה, שמציעה לכם תצפית מרהיבה על העמק וכמובן שלל של מסלולי הליכה המתאימים לכל המשפחה. אם אתם מגיעים בקיץ, חשוב שתערכו מראש ותביאו אתכם כמות מספיקה של מים וכמובן גם כובעים וקרם הגנה מפני השמש.

חופשה משפחתית בצפון לא מוכרחה לעלות לכם הרבה כסף. תכנון נכון ושילוב של אטרקציות חינמיות יאפשרו לכם ליהנות יחד עם כל בני המשפחה, ובמקביל גם לחסוך בהוצאות. הקפידו להזמין מקום לינה מראש ולהתייחס גם אל העונה בשנה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,