3 צימרים מומלצים באזור הכנרת

החורף הגשום והארוך שעבר עלינו בשנה הנוכחית הצליח למלא מעט את מי הכנרת, כך שסוף סוף ניתן לראות כיצד היא מתחילה להתאושש ונראית ממש כמו ים ולא אגם קטן. לכן, עונת האביב שהחלה היא הזדמנות נהדרת לחופשה קצרה ומרעננת באזור הפסטורלי והיפה של הכנרת.

צימר בצפון הוא הבחירה המושלמת עבורכם

אזור הצפון ידוע במגוון צימרים מפנקים ומאובזרים שניתן לנפוש בהם. כך האורחים יכולים לינות מנוף יפה לכל אורך היום, וגם מיקום מבודד ואינטימי לחופשה רגועה ומפנקת במיוחד. ריכזנו עבורכם מספר המלצות לצימרים מצוינים באזור הכנרת המדהימה, כך שתוכלו ליהנות מטיולים מיוחדים מסביב לה, וכמובן ביקור ושכשוך מהנה במים הצלולים שהיא מציעה לכל המבקרים. אלו הצימרים הנבחרים:

הבקתה הגלילית במושב ארבל

מעוניינים לקבל תצפית נהדרת לכנרת בכל בוקר במהלך החופשה שלכם? הבקתה הגלילית ממוקמת בדיוק במקום המיועד לכך. מושב ארבל נמצא מול הכנרת, ומציע בקתות ספא מפנקות ומאובזרות לחופשה המושלמת שלכם.

בין האבזור הקיים בבקתות, תוכלו ליהנות גם מג'קוזי זוגי מרווח ומפנק, וגם בריכת שחייה פרטית וצמודה לבקתה כך שהמקום אידיאלי עבור משפחות עם ילדים. תוכלו להתעורר בכל בוקר אל נוף פתוח ורחב הנשקף מחלון הצימר, ולאחר מכן לצאת לטיולים מהנים וחווייתיים בכל האזור הפסטורלי של הכנרת.

אור בכפר ברכס פוריה

מעל הכנרת שוכן לו רכס יפיפה ומיוחד הנקרא פוריה. ברכס זה נמצא כפר עבודה המציע לכם בקתות צימר מעץ מפנקות ומרווחות, המתאימות במיוחד לזוגות אוהבים המחפשים את החופשה הרומנטית והמושלמת במהלך שגרת היומיום. מגוון פינוקים קטנים ומיוחדים ישלימו את האווירה הרומנטית של הבקתות עם נשנושים, יין, סבונים ונרות ריחניים.

הבקתות מאופיינות בעיצוב כפרי מושלם, כך שהנוף עצר הנשימה משתלב באופן נהדר עם בקתות העץ המיוחדות. נוסף על נוף רחב ומיוחד שתזכו לראות בכל בוקר מחדש, תוכלו לצאת וליהנות משלל אטרקציות הנמצאות באזור זה כמו טיולי טרקטורונים, טיולי סוסים חווייתיים וגם טיולים רגליים במגוון מסלולי נחלים השופעים טבע ירוק ומיוחד.

בקתת הבוסתן בצימר אלמגור

בקתת הבוסתן הנמצאת במושב אלמגור שבגליל מתאימה במיוחד לזוגות למשפחות שמחפשות את החופשה המושלמת. במתחם ניתן למצוא בקתות עץ אינטימיות ומבודדות המתאימות במיוחד לזוגות, או דירה מרווחת עם שני חדרי שינה האידיאלית למשפחות עם ילדים.

מושב אלמגור ממוקם מצפון לכנרת, כך שמרחק נסיעה של חמש דקות בלבד יפריד ביניכם לבין חוף הכנרת המדהים ושייט חווייתי של קיאקים בירדן. השקט והיופי השורר באזור זה יוסיף לאווירה הקסומה של החופשה שלכם, יחד עם מגוון מסלולי טיול רגליים שתוכלו לערוך באזור מקסים זה. מומלץ להתייעץ עם בעלי הצימר בנוגע למסלולים מומלצים להליכה רגלית בתקופה זו בשנה, כך שתוכלו גם ליהנות משלל טיולי נחלים כיפיים ומיוחדים הנמצאים באזור בכל אזור הצפון.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,