האי היווני שבו תוכלו להשיג את הנופש האולטימטיבי

עם החופים הלבנים והבוהקים, המים הצלולים והתרבות העתיקה – איי יוון יכולים להתאים לכול טעם ולכול סוג של חופשה.

איים תיירותיים במיוחד

האי סנטוריני – סנטוריני, אי מקסים שעונה על הציפיות של מי שמכיר את המקום מגלויות או מתמונות באינטרנט. אבל, ליופי ולתהילה יש מחיר. בשיא העונה האי מוצף במבקרים רבים, אבל בשאר ימות השנה, המקום הרבה יותר שלו וקל יותר ליהנות מנוף הצוקים ללא הפרעות. כל שעליכם לעשות זה למצוא נקודה על אחד החופים הוולקניים הססגוניים (בצבעי שחור, אדום ולבן), או לתפוס מקום ישיבה שממנה אפשר לצפות על אחת השקיעות המרהיבות שמאפיינות את האי, מומלץ לעשות זאת בעיירה הקטנה Oia, הנקודה הלבנה בראש האי.

האי מיקונוס – מיקונוס היא ארץ הזוהר והמסיבות, 24 שעות ביממה. כאן אפשר להשתזף על החוף, לבלות באחד המועדונים על החוף במועדון פרדייס או בסופר פרדייס, לטייל ברחובות, ובעיקר בסמטאות מיקונוס טאון, או לרקוד באוויר הפתוח כל הלילה.

האי דלוס – בקרבת מיקונוס, הוא אי קטן ואחד האתרים העתיקים ביותר ביוון, שבו לפי המיתולוגיה נולדו שני האלים החשובים ביותר, התאומים אפולו וארטמיס. כאן תוכלו ליהנות ממנה הגונה של היסטוריה, ואולי קצת לנפוש מההשתוללות הבלתי פוסקת במיקונוס.

כאמור, מיקונוס וסנטוריני נחשבים לליבה של תיירות האיים ביוון, כשכול אחד מהם יכול להגשים בדרכו את חלום החופשה באי יווני, ולכול אי נקודות זכות ייחודיות משלו. יש הטוענים שמיקונוס וסנטוריני מוצפים ביותר מדי תיירים, אפילו יותר מאשר האיים נקסוס, פארוס ומילוס – שלושה איים חביבים ופופולריים – ועדיף לבחור באיים קצת פחות ידועים.

איים יוונים פחות עמוסים

האי Folegandoros, דרומית לסנטוריני ומיקונוס, הוא מקום שהסתתר פעם מאחורי הצוקים הגבוהים, ולאחרונה הופך לאופנתי יותר ויותר.

כך גם האי קרפטוס בים האגאי, שנמצא בין כרתים ורודוס, ובשנים האחרונות מושך אליו תיירים שמחפשים אי שלו ופחות סואן. מומלץ לנצל חבילת נופש או דיל לקרפטוס כדי לזכות בחופשה מדהימה באי יווני אותנטי, שבו עדיין ניתן לראות את אורח החיים היווני הישן והטוב.

אל האיים הקיקלאדיים הצפוניים קל מאוד להגיע מאתונה, והם מושכים אליהם גם תיירים יוונים, כך שייתכן שתמצאו שגם הם צפופים מדי.

Andros הוא אחד האיים הקיקלאדיים הגדולים, עם נוף מגוון ומחוספס במקצת, האי Kea, שמציע יער אלונים מדהים, ו-Kythnos, עם המעיינות החמים שלו – הם איים די רגועים ושקטים.

אבל, לכול אחד מהאיים הבאים: Serifos השלו; Tinos, שמציע אתר לעולי רגל; Anafi המרוחק ו-Amorgos – יש משהו מיוחד להציע למבקרים.

איים יווניים בצפון מזרח הים האגאי

צפון מזרח הים האגאי כולל ערב רב של איים שמשתרעים מ-Samos הירוקה בדרום, ממש ליד חופי טורקיה, ועד ל-Thasos – אי ששוכן במרחק 400 קילומטרים לכיוון צפון, אזור שקרוב יותר לבולגריה מאשר לאתונה. ביניהם, מפוזרים איים מבודדים, בדרך כלל רחוקים אחד מהשני וללא קשר ביניהם, כך שלעתים קרובות תיירים מתעלמים מהם, מה שאומר שהם נוטים להיות איים בתוליים.

האי סאמוס הוא הידוע יותר מבין איי הים האגאי, אבל עדיין קל יותר להגיע אליו מטורקיה מאשר מיוון. אין כאן אתרי נופש אבל הוא גדול מספיק, מגוון מספיק, ועדיין האי הכי אטרקטיבי מבין קבוצת האיים בים האגאי.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,