שמונה אתרים שחייבים לבקר בהם בטיול לארה"ב

טסים לארה"ב? ראשית כיף לכם. ארצות הברית היא ללא ספק אחד היעדים המבוקשים והמעניינים ביותר לתיירות, מגוון עצום של אטרקציות, תרבויות, אוכל וכמובן קניות. מכיוון שארה"ב עצומה, כדאי שתתכננו את הטיול שלכם מראש, לפחות את היעדים העיקריים. אם אתם לא אוהבים לתכנן, אתם תמיד יכולים לבחור בטיול מאורגן לארה"ב, בו יתכננו את מסלול הטיול עבורכם עד הפרטים הקטנים.

אם בחרתם לטוס עצמאית או בטיול מאורגן כדאי שתוודאו שאתם מגיעים למקומות הבאים או לפחות לרובם:

ניו יורק, טיימס סקוור – הכיכר המפורסמת קרויה על שם עיתון הניו יורק טיימס והפכה מזמן לסמל העיר ניו יורק.  הטיימס סקוור נחשבת לאחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם ואין תייר שמבקר בעיר ולא מגיע לכיכר, מומלץ בעיקר לבקר בחשכה ולהסתנוור מאורות הנאון המהבהבים.

מג'יק קינדם, אורלנדו – הפארק בו מתגשמים החלומות, זהו הפארק הראשון והפופולארי ביותר בפלורידה. המג'יק קינגדום מחולק ל-6 "ארצות", כל אחת עם אופי משלה ומתקנים המתאימים לרוח שהיא משדרת.

דיסנילנד, אנהיים – זהו הפארק הראשון של דיסני, הפארק אמנם מעט פחות פופולארי מהמג'יק קינדם באורלנדו מבחינת כמות התיירים בשנה, אולם הוא עדיין אחד היעדים התירותיים המצליחים ביותר בעולם.

מפלי הניאגרה, ניו יורק – מפלי הניאגרה המרהיבים מחברים בין קנדה לארה"ב וידועים כאתר תיירות מבוקש במיוחד. אם הבחירה שלכם היא טיול מאורגן לארה"ב רב הסיכויים שמפלי הניארה נמצאים באתרי הטיול. במפלי הניארה שבילים בהם ניתן להביט במי המפלים הגועשים.

לאס וגאס, נבדה – עיר האורות, ההימורים, הבילויים והמופעים. בעיר המרהיבה תוכלו להינות ממלונות יוקרתיים, הופעות של הלהקות והזמרים המפורסמים בעולם, מופעים במלונות וכמובן הימורים. חשוב לציין שגם אם אינכם חובבי הימורים ישנן הרבה אטרקציות נוספות מרהיבות בעיר ואחת החוויות המומלצות ביותר בעיר היא פשוט לסייר בה בין המלונות המפוארים.

גרנד קניון, אריזונה – הגראנד קניון הוא אחד מפלאי הטבע של התבל. זהו קניון עצום עם צבעים מגוונים ומרהיבים היוצרים נוף עוצמתי עוצר נשימה. בגרנד קניון מגוון מסלולי טיול רגליים, ממונעים ואזורי תצפית מרהיבים. ניתן לערוך קמפינג באזור או רק לטיול יומי. הגרנד קניון נחשב לאטרקציית חובה בארה"ב לא רק לחובבי טרקים.

הבית הלבן – וושינגטון – הבית הלבן הוא ביתם של נשיאי ארה"ב לדורותיהם והמקום בו מתקבלות החלטות הרות גורל בנוגע לארה"ב ולעולם כולו. אמנם כיום ניתן לעשות סיור רק מחוץ לגדר ולא להיכנס לבית עצמו אולם זוהי הזדמנות מצויינת לבקר גם באטרקציות תיירות נוספות בוושינגטון.

רציף הדייגים וגשר הזהב, סן פרנסיסקו – רציף הדייגים וגשר הזהב הם האתרים הפופלאריים ביותר לתיירים בעיר הססגונית סן פרנסיסקו. בנוסף שווה לבקר באתרים השונים בעיר והינות מאופיה המיוחד של העיר. אם בחרתם לנסוע עם טיול מאורגן לארצות הברית, אל דאגה, סביר להניח שהטיול יכלול סיור בעיר ובאתריה השונים.

כמובן שבארה"ב ישנם עוד עשרות אתרים אטרקטיביים, ריכזנו עבורכם רק חלק מהמגוון העצום של האטרקציות המרהיבות במדינה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: