קבלת ויזה לארצות הברית בדרך הקלה והנוחה ביותר

כל ישראלי המעוניין לבקר בארה"ב חייב להוציא ויזה למדינה, הליך ביורוקרטי ארוך הכולל מילוי טפסים רבים בשפה האנגלית, אישורים שונים שיש לצרף בהתאם לסוג האשרה שרוצים לקבל (לימודים, עבודה, טיול וכו'), וראיון אישי בשגרירות האמריקאית הממוקמת בתל אביב.

כדי לקבל את הוויזה הנכספת אפשר לנסות ולהתמודד עם ההליך לבד, אך עליכם להשקיע בכך זמן רב ולא מעט אנרגיה, ובנוסף עליכם להתמודד עם טפסים רבים בשפה שאינה שפת אמכם ואסור לכם לטעות אחרת הנכם מסתכנים בכך שלא תקבלו את אשרת הכניסה לארה"ב. לכן, ישראלים רבים הבינו כי ניתן לקצר ולייעל את התהליך באמצעות חברה מקצועית הממלאת את הטפסים במיומנות ומציעה שירותים נלווים כמו הכנה לראיון בשגרירות, ייעוץ לקראת הטיסה המתוכננת, בחירת יעדים ואטרקציות שאין לפספס במהלך הטיול וכיוצא בזה.

איך לקבל ויזה לארה"ב בקלות ובפשטות

חשוב לדעת כי יש מספר סוגי ויזות לארה"ב, לכן יש למלא את הטופס הנכון ולהגישו בזמן לשגרירות האמריקאית. ישראלים רבים חוששים ובצדק ממילוי הטפסים לקבלת הוויזה מאחר והם כבר רכשו כרטיס טיסה או חייבים להגיע במועד מסוים לאירוע משפחתי, לתערוכה מקצועית וכדומה. לכן, כדי לקבל ויזה בקלות ובלי לצאת מהבית ובלי להתמודד עם טפסים רבים בשפה האנגלית, רבים כבר הבינו כי הדרך הנוחה, המהירה, היעילה והפשוטה ביותר היא באמצעות חברה מנוסה המתמחה בכך.

הליך קבלת ויזה לארצות הברית מתחיל במילוי טופס פרטים אישיים, הטופס הארוך כתוב באנגלית ויש למלא אותו בדיוק ולא להחמיץ אף סעיף אחרת מסתכנים בדחיית הבקשה ובבזבוז זמן רב ומשאבים. טופס פרטים אישיים כולל בין השאר שאלות לגבי פרטים אישיים כמו גיל, מין, שם, כתובת מגורים, פרטי דרכון בתוקף, מקום עבודה, סוג העיסוק, מטרת הנסיעה לארצות הברית וכדומה. הטופס כולל גם שאלון בריאות ויש למלא פרטים אודות נסיעות קודמות לארה"ב, במידה ויש, ומילוי שאלון רקע אישי ארוך הכולל מספר רב של שאלות כמו הרשעות בפלילים וכו'.

יודגש כי יש הבדל משמעותי בין ויזות לצרכי ביקור בארצות הברית לבין ויזה להגירה, ויזה לצרכי ביקור מיועדת לישראלים המעוניינים לבקר בארצות הברית כדי לטייל במדינה, לכל מי שמעוניין לבקר חברים ו/או קרובי משפחה המתגוררים בארה"ב, ויש ויזות מיוחדות למטרת לימודים או עבודה.

טיפים חשובים כדי לעבור בהצלחה את הראיון בשגרירות

לאחר מילוי הטופס יש לשלם את האגרה ולקבוע מועד לראיון בשגרירות. כל ישראלי מעל גיל 14 חייב למלא את הטופס ולעבור בהצלחה את הראיון. לכן, מומלץ לקבל סיוע מחברה מקצועית המתמחה במילוי טפסים והגשת הבקשה לשגרירות, החברה מכינה את הלקוח לראיון וממליצה לו כיצד להתנהג על מנת לשפר סיכויים לקבל את הוויזה, וכדי להימנע מטעויות, מאכזבה ומבזבוז זמן וכסף.

הראיון בשגרירות קצר ואורך דקות ספורות בלבד, יש לשפת הגוף תפקיד מרכזי בהחלטת המראיין האם לאשר את הבקשה או לדחותה אותה. כמו כן, כדי לשפר סיכויים מומלץ לבקש ויזה לתקופה קצרה עד חודש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,