כך תוזילו עלויות עם חופשה במלון בוטיק

ענף המלונאות בישראל עובר מהפך. אומנם מדובר במהפך איטי, שעתיד להוזיל את מחירי המלונות בשלב כלשהו בעתיד, אבל עד שזה יקרה – עם ישראל ימשיך לחפש חלופות פחות יקרות, אבל בהחלט לא פחות יוקרתיות.

נכון, אנחנו לא שווייץ או גרמניה עם נופים הרריים מדהימים הטובלים בירוק עד האופק; אבל אזור הצפון דווקא כן נותן את "תחושת חוץ לארץ" שרובנו מחפשים ואוהבים. תוסיפו לזה את העובדה שיש היצע מרשים של מלונות בוטיק, צימרים ובתי הארחה רבים בצפון הארץ – וקיבלתם את אירופה הקטנה על סף דלתכם.

כמעט בכל פרמטר שבו תבחרו, עלויות הצימרים ומלונות הבוטיק בישראל נמוכות יותר בהשוואה לחופשה סטנדרטית בבית מלון. כמובן שכל מקרה לגופו, אבל כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה, מלון בוטיק או צימר עדיפים כמעט מכל בחינה, לא רק כלכלית.

ניתוק מלחצי היומיום

רק במלון בוטיק קטן ואיכותי, עם מספר מצומצם של סוויטות, תוכלו באמת להתנתק מכל הלחצים. אם מדובר בצימר בצפון, הווה אומר גם בלי אלפי אנשים סביבכם או כלי רכב מרעישים. רק אתם, הנוף המדהים של הצפון והשקט הכל כך נחוץ לחופשה רגועה ומרגיעה.

שירות אישי ברמה גבוהה

בבתי המלון הרגילים רוב הסיכויים שתיאלצו להסתפק בשירות הקיים, בלי אופציות להתגמשות. במלונות בוטיק ההפך הוא הנכון. מכיוון שמדובר במספר קטן יותר של אורחים בכל רגע נתון, גדלות האפשרויות לתת שירות אישי מעבר לנהוג ולמקובל בבתי אירוח אחרים.

עלויות נמוכות

כפי שכבר ציינו בהתחלה, העלויות הכרוכות בהזמנת חופשה בצימר בוטיק הן בדרך כלל נמוכות יותר ממלונות אחרים. מלונות בוטיק וצימרים, מעצם הגדרתם, מציעים מספר חדרים מצומצם יותר בהשוואה לבתי מלון סטנדרטיים, ובייחוד כאשר מדובר בהיצע הקיים בצפון או בדרום הארץ – עצם המיקום הופך את הנכס עצמו לזול יותר כמעט מכל בחינה. למרות זאת תמיד יש יוצאים מן הכלל ולכן רצוי מאוד לברר את העלויות מראש, כדי לא להיות מופתעים.

נופים שאין שני להם

מלונות בוטיק וצימרים ממוקמים בדרך כלל במקומות יחסית מבודדים, בהשוואה לערים האחרות בישראל. בין שהזמנתם מלון בוטיק בצפון או בדרום, תקבלו יחד בעסקת חבילה משתלמת במיוחד גם כמה מהנופים היפים ביותר בישראל. עונת החורף היא אחת היפות ביותר מבחינת נופים באזורי הצפון והדרום, עם שקיעות וזריחות מרהיבות, פריחות חורף של מאות סוגי צמחים במרבדים צבעוניים עד האופק ועוד. בהחלט בונוס ללא תחליף.

חוויה אותנטית וייחודית

אחת הסיבות שאנשים בוחרים לסבלט ולעשות החלפת דירות באתרים כגון AirBNB, היא האפשרות להגיע למקום שבו מעולם לא היו – וליהנות מחוויית אירוח אותנטית, בהתאם לאווירה ולסביבה המקומיים. זאת בניגוד לרשתות של בתי מלון, שבדרך כלל מחויבות להתאמה מלאה מבחינה עיצובית, כך שכל בתי המלון ברשת מסוימת נראים דומים.

לא כך הדבר כשמדובר בצימרים או במלונות בוטיק – מכיוון שהם בדרך כלל לא חלק מרשת גדולה, הם מותאמים ספציפית לסביבה בה הם נמצאים, ובכך תורמים משמעותית לאותנטיות של החוויה. למשל, צימר בצפון ייראה יותר כמו בקתת עץ אירופית, לעומת מלון בוטיק בדרום שיקבל מאפיינים יותר אוריינטליים.

לסיכום

אין ספק שכל אחד ואחת מאיתנו יעשו את השיקולים החשובים להם, אבל בתחשיב הגדול יותר אפשר בהחלט לקבוע שדווקא מלונות הבוטיק והצימרים הקטנים – יספקו לכם את החוויה האותנטית, השלווה והזולה ביותר בהשוואה ליעדי חופשה אחרים.

אז לכו על זה ותיהנו.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: