יעדים חדשים לחופשה בחו"ל

מדי שנה אנו תוהים לאן לטוס בקיץ כדי ליהנות מחופשה משפחתית או רומנטית. יש מגוון יעדים חדשים ומלהיבים לחופשה בחו"ל, לכן כדאי להתעדכן ברשימת היעדים החמים שחברות התיירות משווקות עבורנו.

כדי ליהנות מחופשה מפנקת כדאי לקרוא על היעדים הלוהטים ביותר לקיץ 2017, לאחר בחירת היעד כל שעליכם לעשות הוא להזמין חבילת נופש במחיר אטרקטיבי, לארוז את המזוודות, להודיע על חופשה בעבודה ולהגיע בזמן לטיסה. לפניכם המלצות על שלושה יעדים חדשים ואטרקטיביים לחופשה בחו"ל.

פאפוס, קפריסין

פאפוס, בירת מערב קפריסין, נחשבת למקום הולדתה של אפרודיטה, אלת האהבה והיופי במיתולוגיה היוונית. פאפוס שוכנת במרחק של שעה טיסה בלבד מישראל, לכן אם אתם מחפשים יעד תיירותי חדש וקרוב לחופשה בחו"ל, פאפוס הקפריסאית היא בחירה מצוינת עבורכם.

פאפוס שוכנת לחופי הים התיכון, בדרום מערב קפריסין, יש בה שלל אתרים תיירותיים מעניינים וחשובים ושפע אטרקציות לכל הגילאים. במהלך החופשה בפאפוס כדאי לבקר בנמל העתיק ולצדו טירה מרשימה שנבנתה כמבצר ביזנטי כדי להגן על התושבים מפני פולשים מהים. כדאי לדעת כי פאפוס נבחרה לבירת התרבות של אירופה לשנת 2017 והוכרזה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו בשנת 1980.

חופשה בפאפוס כוללת בילוי בחופי הים המטופחים עם החול הנעים והמים הצלולים, בילוי עם הילדים בפארקי מים גדולים עם שלל מתקני שעשועים, ותיהנו גם מחוויה קולינרית משובחת בטברנות המעולות. בלילה נפתחים המועדונים והנופשים זוכים לחיי לילה סוערים ומהנים.

מאמאיה, רומניה

מאמאיה שברומניה נחשבת ליעד החם ביותר לשנת 2017, עיר הקיט והנופש שוכנת לחופו של הים השחור ומציעה חופים מטופחים ונקיים עם חולות זהובים ומים צלולים וקרירים. רוב בתי המלון קרובים לים ובהם חדרים מפנקים ומאובזרים היטב. בעיר הנופש הפופולרית שפע מסעדות טובות, טיילת רחבת ידיים עם דוכנים, מתקני שעשועים, גלידריות, בתי קפה וחנויות, ויש גם פארק מים גדול עם שלל מתקנים לילדים בכל הגילאים, דולפינריום מרשים, פלנטריום, פארק עם פעילויות אקסטרים ועוד.

במאמאיה, פנינת הים השחור, שפע אטרקציות ואתרים תיירותיים מעניינים, ביניהם הטיילת הארוכה ורחבת הידיים, מוזיאון ההיסטוריה, מבנים עתיקים עם ארכיטקטורה מרשימה ועוד. עם זאת, הבילוי המרכזי מתרכז בחופי הים, בפארקי המים והשעשועים, בטיילת, ובלילה נפתחים המועדונים בהם ניתן לבלות עד לשעות הקטנות של הלילה. מאמאיה נחשבת ליעד מלהיב במיוחד למשפחות בגלל העלויות הזולות של הלינה, האוכל והבילויים.

ארץ הפיורדים בנורבגיה

אין כמו חופשה בנורבגיה כדי ליהנות ממפלט נעים וקריר מהאקלים הקיצוני והלוהט בישראל. נורבגיה, הנקראת גם ארץ הפיורדים, מציעה שפע אטרקציות מלהיבות כגון מפל שבע האחיות, דרך הטרולים, גן הפסלים באוסלו, קרחון בריקסדל, רכבת הפיורדים, שייט בפיורדים ועוד.

חופשה בנורבגיה מבטיחה לכם נוף עוצר נשימה, ערים קסומות וציוריות, שמורות טבע נפלאות עם מפלים גבוהים, אתרים היסטוריים חשובים, מבנים בעלי ארכיטקטורה יוצאת דופן, מדרחובים שוקקי חיים, מרכזי קניות מודרניים עם חנויות מותגים וחיי לילה מהנים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,