טיסות חמות ליוון

מי מאתנו לא צריך חופשה אחת לכמה זמן בשביל לנקות את הראש, בשביל למלא את המצברים ובשביל לשאוף אויר צח, נקי ובעיקר אחר. אין כמו חופשה בחו"ל בשביל לשנות אוירה באמת, בשביל לקחת פסק זמן מהשגרה הלוחצת ובשביל לחזור עם מרץ לעבודה ולחיים הפרטיים.

יש לא מעט מקומות לטוס אליהם עם טיסות זולות, ואחת האופציות היא של טיסות לרודוס. למה? כי הם ברשימת המקומות היפים בעולם, כי הם חופש אמתי וכי הם קרובים ולא יקרים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת רגע לפני שבוחרים ביעדים הללו.

טיסות לרודוס ולכרתים בדרכים שונות

אם אתם מחפשים טיסות לכרתים או טיסות לרודוס, אתם צריכים קודם כל לדעת שרוב הטיסות לרודוס הן טיסות צ'ארטר, טיסות שיכולות להיות של חברה ישראלית או יוונית. אופציה נוספת אם כי מעט מורכבת ומסורבלת יותר היא טיסה לאתונה ואז קונקשין לרודוס. אם אתם מגיעים קודם לכן לכרתים, יש מהאי לא מעט טיסות זולות לרודוס ובכלל, טיסות הפנים שם מאתונה לרודוס ומכרתים לרודוס הן מרובות. חשוב גם לדעת שזמן הטיסה מישראל לרודוס הוא של כשעה ומאתונה לרודוס גם כן כשעה, מה שאומר שתמיד עדיף לטוס ישירות ולא לבזבז זמן יקר על טיסות פנים מכיוון שבדרך כלל חופשות ליוון הן של כמה ימים.

טיסות לרודוס ולכרתים – השוואת מחירים

בעזרת המנוע להשוואת מחירי טיסות שנמצא בדף זה תוכלו לבצע השוואת מחירים של טיסות לכל יעד שתבחרו, באיי יוון ובכל מקום אחר בעולם. מנוע החיפוש שואב נתונים משלל חברות תעופה, משווה בין מחירי הכרטיסים ומציע לכם כרטיסי טיסה במחירים הזולים ביותר, אותם תוכלו לרכוש ישירות אונליין. אתם מגדירים את נקודת המוצא, את היעד, את התאריכים בהם אתם מתכננים לשהות בחופשה באיי יוון, את סוג הכרטיסים שאתם רוצים לרכוש ואת מספר הכרטיסים שלהם אתם זקוקים, ומנוע השוואת מחירי הטיסות מציע לכם את הדרך הנוחה והזולה ביותר בה תוכלו להגיע ליעדכם.

איים מומלצים על רגל אחת…

אז מהם הדילים הכי שווים ליוון? אילו איים הם בגדר "חובה"? יש אם כן לא מעט כאלו והנה כמה מהם, איים שאתם חייבים לשקול להגיע אליהם אם אתם מחפשים טיסות לרודוס ולכרתים ולאיים אחרים. יש את חצי האי פיליון שהוא אומנם אינו אי מלא אך הוא אחד המרהיבים ולא כדאי לפספס אותו. יש את אמורגוס שהוא מקבוצת האיים הקיקלאדים, הוא אומנם מרוחק אבל שווה את המאמץ. יש את האי נאקסוס שבו אפשר לרבוץ ולהעביר את הזמן במנוחה או לטייל בכפרים שבו רגלית, ויש את סנטוריני שהוא האי המתאים ביותר לזוגות אוהבים שמחפשים את השקיעות הרומנטיות ביותר בעולם.

טעות שאסור לעשות

יש לא מעט ישראלים שמחפשים טיסות לרודוס רק בשביל להגיע לרודוס ולהמשיך ממנו לאיים אחרים, והם עושים זאת מכיוון שכרטיסי הטיסה לרודוס נחשבים זולים יחסית. אך דבר אחד הם לא לוקחים בחשבון, רודוס מרוחקת מאוד מהאיים ולא פשוט להגיע אליהם והאפשרות היחידה היא לבקר באיים שסמוכים ומקושרים לנמל התעופה של רודוס כמו אתונה, קראפטוס וכמובן העיר סלוניקי. אם אתם רוצים להגיע לאיים מרוחקים יותר, תצטרכו לקחת טיסה או הפלגה של כמה ימים, מה שאומר שסביב להניח שלא תחסכו כלום ואולי אפילו תשלמו יותר ממה שתכננתם.

טיפים כלליים

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בעת הזמנת החופשה שלכם בחו"ל כמו גם בכל מקום אחר בעולם. קודם כל כפי שציינו, חשוב לברר מה הדילים כוללים במדויק מכיוון שיש לא מעט איים מרוחקים ביוון שאין אליהם טיסה + מלון, מה שאומר שאם תזמינו רק טיסה, יכול להיות שיהיה לכם מורכב וגם יקר להגיע לאן שאתם רוצים. שנית, כדאי להתעדכן ברשת מהם החודשים הטובים ביותר לחופשה שאתם מחפשים, הן מבחינת מזג האויר והן מבחינת העלויות (ויש הפרשים לא מבוטלים במחירים) ולבסוף, כמה שתהיו יותר גמישים הן ביעד והן בכל מה שמסביב ככה תוכלו ליהנות יותר ולהשיג חופשה זולה יותר. תשתדלו לעמוד בתקציב מסוים ולא לחרוג ממנו, אבל גם אם חרגתם ללא כוונה, פרגנו לעצמכם על חופשה שלא יוצאים אליה בכל שבוע.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,