חופשה באווירה אחרת: תכירו את ואל טורנס, צרפת

בגובה של 2,300 מטר, אתר הסקי ואל טורנס בצרפת יגרום לכם להתאהב. זו חוויה עוצרת נשימה המשלבת בין אוויר נקי, שלג לבן ועיירה קסומה. המועדון החדשני ועכשווי ממוקם בלב ליבו של אתר הסקי הפופולארי "Three Valleys" והנוף אליו נשקף מכל מרפסות החדרים המעוצבים במועדון.

לא פחות מ-600 קילומטרים של מסלולים מחכים לכם שתכבשו אותם, כל מסלול מתאים לגולשים בכל רמה. בנוסף, קיים במקום בית ספר לגלישה למתחילים, קיר טיפוס ועוד המון פינוקים הכוללים ארוחות נהדרות, הפסקות תה, טרקלין המעוטר ב-2 כוכבי מישלן, ועוד. אם מעולם לא יצאתם לחופשת חורף, זה המקום המושלם לגלות את ההתמכרות החדשה שלכם.

אתר הסקי הטוב בעולם לשנת 2023

אתם קוראים נכון, זהו התואר בו זכה אתר הנופש, הקומפקטי יחסית למועדונים אחרים אך בהחלט מספק את כל השירותים והפינוקים שתזדקקו להם לחופשת הסקי המושלמת;

  • שקט ושלווה – ידעתם שבאזור אסורה נסיעה בכלי רכב? תתכוננו לשקט ושלווה, עד כדי כך שהצליל היחיד שתשמעו יהיה שריקת ההרים. למעלה מ-100 פסגות אלפיניות שיקיפו אתכם ויהפכו את הנוף לגלויה חיה.
  • גם למי שאינו חובב גלישה – נסיעה במזחלת, נסיעה על הקרח, שופינג, ספא מפנק ועוד, האמינו לנו שכשאנחנו אומרים שאין רגע דל, הכוונה גם למי שאינו חובב סקי. אחרי כל האדרנלין הזה, אין זמן מעולה יותר מלקחת רגע של שלווה באחת המסעדות והברים, ליהנות ממשקה טוב ולהביט בנופים.
  • רוצים עוד? – האתר מקנה גישה לאתרי נופש סמוכים בשם – Méribel ו- Courchevel רק למקרה שמתחשק לכם לראות מקומות נוספים ולהתאהב אף יותר באזור.
  • חוויה של סקי – מדובר באתר הסקי מהגדולים בעולם, עם למעלה מ-600 ק"מ של מסלולים המאופיינים בתנאים מושלמים לגלישה. התורים קצרים ומהירים יחסית, הנוף נפלא והפעילויות מגוונות ומתאימות לכל הרמות; גולשים פחות מנוסים יוכלו לאתגר את עצמם במסלולים הכחולים והאדומים, ולאחר מכן לצאת לאתגר מעניין יותר במסלולים המתקדמים. בנוסף, קיימים מסלולים מקצועיים ואולימפיים, לוותיקים והמקצוענים שביניכם.

אל תפספסו את המסעדות הנפלאות

ואל טורנס מציע שילוב בין אוכל מקומי במחיר נגיש ובין מסעדות גורמה משובחות. המלצה אחת שהיא חובה היא מסעדת Chalet de la Marine שנמצאת במעלה מסדרונות הסקי Dalles. תארו לכם ארוחה חמה ונהדרת עם הנוף לעיירה שמתחת. קסום, טעים ומנחם במיוחד!

איך מגיעים?

לאחר שתסגרו את החופשה שלכם, יעמדו בפניכם כמה אפשרויות. ייתכן שתנחתו באחד מ-3 שדות התעופה הקרובים ביותר לאזור, המרוחקים כ-3 שעות נסיעה ממנו – ז'נבה, ליון וצ'אמרי. אפשרות אחרת היא לנסוע ברכבת מפריז אל תחנה שנקראת Moutiers בנסיעה של 4-6 שעות, ומשם לקחת מונית או אוטובוס. אין ספק שמדובר במעט השקעה, אך סמכו עלינו ועל אלפי התיירים שפוקדים את המקום מידי שנה, שהיא שווה את זה!

לפרטים נוספים ליחצו – סקירה כללית של היתרונות של אתר הסקי קלאב מד ואל טורנס

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,