מקומות תיירות מומלצים בסין

גם אם אינכם התיירים האולטימטיביים ובעצם יבוא מסין הוא הסיבה כך שאתם עומדים לצאת לסין, כדאי לכם לשלב בנסיעה גם ביקורים באתרים מופלאים בארץ מרתקת זו, ולא להסתפק רק בפגישות עם יצרנים סיניים במטרה לעמוד על קנקנו של ייצור בסין של מוצר זה או אחר.

כשאתם נוסעים לסין, היכונו למסע דרך ארץ שבה ערים מודרניות לצד נופים כפריים מסורתיים. כשאתם מטיילים בסין, הרבה ערים עתיקות ונצחיות ממתינות לכם. שתי הערים העתיקות Pingyao ו-Lijiang התווספו בשנת 1997 לרשימה של אתרי מורשת עולמית.

לאחר שתכנסו לשתי ערים עתיקות אלה תוכו בתדהמה מהחכמה ומהתרבות של העם הסיני העתיק. אם אתם מתעניינים ורוצים לדעת יותר על התרבות המקומית, על המנהגים ועל האדריכלות, שתי ערים אלה הן עיירות עתיקות קטנות שאסור לכם לפספס.

העיר העתיקה Pingyao

העיר העתיקה Pingyao היא מקום שבו תוכלו לחזות בהיסטוריה של הסוחרים העתיקים ולחקור את סוד חצרות האצולה המפוארות בעיר שיש לה היסטוריה של למעלה מ-2700 שנים. Pingyao העתיקה ממוקמת במרכז מחוז Shanxi 90 ק"מ מהעיר Tayuan. העיר מפורסמת בארכיטקטורה ייחודית שמאפיינת אותה. Pingyao היא דוגמה יוצאת דופן של עיר סינית שבה שלטו שתי השושלות: המינג (Ming) והקינג (Qing).

המקום שימש בעבר, בשנות שלטונן של שתי השושלות, כמרכז פיננסי. העיר הנוכחית העתיקה Pingyao אינה מרפה מהעבר שלה. סיור בין חומותיה של העיר העתיקה, Rishengchang, בית הבורסה והרחוב העתיק מרוצף האבנים, יגרמו לכם להרגיש שנסעתם אחורה בזמן. הליכה בעיר העתיקה של Pingyao תאפשר לכם לראות הרבה ארמונות, מקדשים, מוזיאונים, פונדקים וחנויות בסגנון אדריכלי מקורי. בניינים ישנים אלה מעלים זיכרונות מעברה המשגשג של העיר.

הסיור בחומת העיר Pingyao היא אחת הדוגמאות הטובות שנותרו משושלת המינג (1644-1368). אורך החומה כ-6.2 ק"מ והיא עוברת ברחבי העיר.

העיר העתיקה Lijiang

בעיר העתיקה Lijiang תוכלו לראות עיר שהשתמרה היטב ואשר ידועה בתרבות המפוארת של אנשי ה-Naxi.

עם היסטוריה של יותר מ-800 שנים, העיר העתיקה Lijiang היא עיר מרכזית במחוז האוטונומי Yunnan שבה מתגורר המיעוט האתני Naxi. העיר בנויה על גבעותיהם של שלושה הרים והיא משולבת בטבע באופן אורגני ובלתי נפרד.

העיר העתיקה Lijiang זוכה לשבחים רבים ונחשבת ל"וונציה המזרחית". כשמטיילים ברחבי עיר מקסימה זו נמשכים על ידי האווירה הייחודית ומהתחושה הנושנה והפשוטה של הרמוניה בין שמיים ואדם. העיר ידועה בפריסה הייחודית שלה וכל אחד מהבתים מוקף בעצי ערבה. אם המהות של Pingyao היא חומת העיר, העיר העתיקה Lijiang היא היחידה בסין שאינה מוקפת חומה.

כיום העיר העתיקה Lijiang כבר אינה נחשבת כממלכה נשכחת. יש לעיר אתרים רבים להציע לתיירים. אתר המורשת של העיר העתיקה והסביבה הקרובה והציורית כמו ההר המושלג Jade Dragon, ערוץ הנמר המזנק והאגם Lugui הופכים את העיר העתיקה Lijiang לעיר ייחודית מאד.

למאמר בנושא עבודה בסין לחץ כאן.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: