דרכון פורטוגלי יתרונות שכדאי לדעת

דרכון נוסף פותח הזדמנויות ברחבי העולם ובשנים האחרונות הפך המרדף אחר דרכון פורטוגלי לאפשרי יותר מתמיד. הסיבה לכך – השינוי בחוק הפורטוגלי המאפשר להגיש בקשה להפקת דרכון לצאצאי האינקוויזיציה. כלומר, כל מי שיצליח להוכיח בתהליך הביורוקרטי שהוא נצר למשפחת מגורשי ספרד יוכל לקבל דרכון פורטוגלי. מדובר בישראלים רבים שבזמנו משפחותיהם גורשו לאלג'יר, מרוקו, מדינות הבלקן, טוניס, סוריה, טורקיה ועוד.

אם המשפחה שלכם אכן גורשה, שווה לכם בהחלט לברר זכאות לדרכון פורטוגלי. מדובר בתהליך שברגע שיש מקום שמלווה אתכם בו פשוט יותר לביצוע. עליכם לפנות לחברה המתמחה בייעוץ, הסברה וליווי בדרך לקבלת דרכון ותסייע לכם במנגנון הביורוקרטי, מילוי הטפסים, הראיונות וכל שיידרש בדרך להפקת הדרכון המבוקש.

דרכון פורטוגלי – נקודת זינוק למדינות האיחוד


פורטוגל עצמה נחשבת למדינה נחשקת במיוחד לא רק לחופשות וטיולים אלא גם לעתיד שלכם. אבל מעבר ליופייה של המדינה ותושביה הידידותיים, הדרכון עצמו הוא נכס משמעותי שאסור לפספס. נתחיל בכך שהדרכון מאפשר כניסה ללא ויזה מראש ל-185 מדינות ברחבי העולם – יתרון עצום למי שרוצה לחסוך לעצמו את הפקת הויזה הנדרשת במדינות רבות וגם למי שמעוניין לטייל במדינות בהן אסורה הכניסה לישראלים כמו למשל, דובאי.

היות ופורטוגל חברה באיחוד אירופי, נהנים מחזיקי הדרכון מהיתרונות הרבים שקשורים למדינות החברות באיחוד.

באמצעות החזקה בדרכון תוכלו ליהנות ממגוון הטבות משמעותיות, כגון לימודים חינם במוסדות מסוימים באיחוד, אפשרות להגיש בקשה למלגות וסבסוד ללימודים גבוהים במוסדות להשכלה גבוהה בכל אחת ממדינות האיחוד, לטייל במדינות אלה ללא בעיה וכמובן שהדרכון פותח אופציות להגירה פשוטה יותר לכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, כמו גם אופציות תעסוקתיות ואישור עבודה חוקי.

כל מי שמעוניין לקדם את הקריירה באמצעות עבודה בחו"ל יוכל לעשות זאת בקלות על אחת כמה וכמה אנשי עסקים המעוניינים ליצור קשרים ושיתופי פעולה אסטרטגיים במדינות האיחוד. רכישת נכסים בחו"ל כאפיק השקעה אף היא פשוטה יותר כאשר מחזיקים דרכון של אחת ממדינות האיחוד.

תעודת ביטחון לעתיד לא ידוע

בעידן הדינאמי בו אנחנו חיים תמיד כדאי לשמור את כל האופציות פתוחות. כאשר מחזיקים בדרכון פורטוגלי הכל אפשרי – קבלת אזרחות אירופאית היא סוג של פוליסה שנשארת למשפחה לדורי דורות ואף פעם אי אפשר לדעת כיצד תשרת אתכם מילד שירצה ללמוד בחו"ל ועד נסיעה בלתי צפויה למדינה בלי זמן להפיק ויזה מקדימה. מדובר בכרטיס כניסה ותעודת ביטחון לעתיד שלכם ושל ילדיכם שכדאי להחזיק במיוחד לנוכח המציאות המאתגרת והמורכבת של ימינו.

מומלץ לפנות לחברה אמינה שתבצע עבורכם בדיקת זכאות ותרגום המסמכים השונים בליווי כל אנשי המקצוע הדרושים לתהליך בין אם אלה נוטריונים, מתורגמנים וגאולוגיים. אל תחכו בהפקת דרכון פורטוגלי, נצלו עוד היום את האפשרות הייחודית שהעניקה לכם ממשלת פורטוגל להגיש בקשה להפקת דרכון.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,