החופש הגדול כבר כאן! כך תעשירו את הילדים

השנה, בגלל נגיף הקורונה, עדיין לא ברור מתי בדיוק יתחיל החופש הגדול ומתי הוא יסתיים. יחד עם זאת, מה שברור הוא שעדיין מדובר בתקופה ארוכה אשר בה יש לדאוג לילדים לסדר יום קבוע ולפעילויות מהנות ומעשירות. אז אם גם אתם הגעתם אל הזמן בו מתחילים לחשוב ולהתלבט לגבי פעילויות שמתאימות לילדים, הנה כמה אפשרויות נבחרות.

דברים שאפשר לעשות עם הילדים בבית

"הבעיה" הדורשת פתרון בחופש הגדול היא פשוטה: הילדים נמצאים בבית. הם יכולים להעביר כמובן שעות ארוכות מול המחשב במשחקים וסרטים, אבל בשלב מסוים ההורים רוצים שיהיה לזמן גם ערך מוסף כלשהו. ויש הרבה פעילויות שבהחלט אפשר לעשות בבית, חלקן דורשות השקעה מסוימת של זמן ו/או כסף, ואחרות לא. לדוגמא, אפשר לקנות לקראת החופש הגדול שולחן פינג פונג שיעמוד בחצר או באחד החדרים הגדולים בבית, שמשלב בין פעילות גופנית, שיפור יכולות וביטחון עצמי, ובין הנאה הרבה. אפשר גם לקנות טרמפולינה שעליה יעבירו הילדים שעות של התלהבות וכיף, ועל הדרך יזיזו ויחזקו את השרירים. אפשר גם לקנות משחקים כמו קאטאן, מונופול חדש, מג'יק ואחרים שניתן להעביר מסביבם שעות. גם אפשר לראות סרטוני הדרכה באינטרנט לפעילויות יצירה מגניבות עם חוטים, עצים, חרוזים, דלעות מיובשות ועוד הרשימה ארוכה.

קייטנות לרוב

השוק המקומי מציע קייטנות לרוב, שדרך אגב מתחילות עם "בית הספר של החגים", שיש לו ניחוח של קייטנה. בכל מקרה, כדאי להתחיל להתעניין בקייטנות שיכולות להתאים לילדים, בין אם קייטנה המשלבת טיולים, רכיבה על סוסים, תיאטרון, יצירה, קייטנת כדורגל וספורט, קייטנת אנגלית, קייטנת מחשבים  וכדומה. ואם כבר מדברים על קייטנות, כדאי להזכיר שיש בימינו קייטנות אונליין, כלומר כאלו שעושים מהבית שנותנות פתרון מצוין לתקופה הקורונה.

כך למשל, אפשר להצטרף אל מחנה קיץ בישראל בו משתתפים ילדים מכל רחבי הארץ, המשלב בין סאמר סקול לבין קייטנת מחשבים. מדובר בקייטנות המשלבים שיעורים מושקעים בתחומי יצירה ומחשוב, המועברות על ידי מדריכים מקצועיים ובעלי ניסיון רב. מחנה קיץ כזה נותן לילדים סדר יום קבוע כאשר הם יכולים לבחור את הסדנאות בהן ישתתפו, למשל סדנת אנימציה ועריכת וידיאו ליוטיוב, סדנת יצירת משחקים בסקראץ', סדנת יצוב דיגיטלי ויצירת פילטרים לאינסטגרם, סדנת תכנות בג'אווה, סדנת עיצוב דיגיטלי ועיצוב אתר אישי, ועוד. כל זאת כאמור, בלי לנסוע מדי בוקר כדי להביא את הילדים לקייטנה, כי הכל קורה מול המחשב מהבית.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,