מה נותן לך ביטוח נסיעות?

במידה והחלטת לטוס לחו"ל לבטח כבר הבנת שאחד מהשירותים הכי חשובים שאתה צריך הוא ביטוח נסיעות, שילווה אותך במהלך החופשה. כיום יש לא מעט הטבות ולא מעט זכויות רפואיות שניתנות בביטוח הנסיעות. רוצה לדעת מה נותן לך ביטוח הנסיעות במהלך החופשה? הגעת למקום הנכון!

ראשית, אתה מבוטח מפני פציעות ופגיעות

החלק החשוב ביותר בכל טיול וחופשה בחו"ל הוא שתחזור בריא ושלם ותוכל לחזור למשפחתך עמוס בחוויות. במידה ונפצעת או נפגעת במהלך הטיול או החופשה, ביטוח הנסיעות מכסה את ההוצאות הרפואיות, ונותן לך תמיכה לכל אורך התהליך של הליווי הרפואי.

פציעה במהלך טיול היא דבר לא נעים. פציעות ופגיעות במהלך חופשה נחלקות לשניים:

  1. פציעה או מחלה במהלך הטיול, המצריכות טיפול רפואי בחו"ל, לשם קבלת מרשמים לתרופות או טיפול נקודתי
  2. פציעה המצריכה שיקום לאורך תקופה ארוכה

ביטוח רפואי לחו"ל אותו מכסה את שני סוגי הפגיעות, ויאפשר לך לקבל החזרים כספיים מחברת הביטוח לאחר שתחזור לישראל.

מימוש זכויות רפואיות בעזרת ביטוח הנסיעות שרכשת הינו קל יותר והרבה יותר פשוט, מאשר קבלת טיפולים ללא פוליסת ביטוח. מי שלא רכש ביטוח נסיעות בטרם הנסיעה (בעלות נמוכה יחסית), יצטרך לשלם במקרה של צורך בטיפול רפואי בחו"ל סכומי כסף לא מבוטלים, וכמובן שלא יקבל החזר כספי לאחר החזרה ארצה.

ביטוח נסיעות מכסה גם הוצאות נוספות

פרט לעובדה שביטוח הנסיעות מכסה אותך בפני פציעות ופגיעות כאלו ואחרות, ישנם מצבים נוספים שעלולים להיתקל בהם במהלך השהייה בחו"ל, שביטוח הנסיעות מכסה את העלות שלהם, כמובן בהתאם לתנאי הפוליסה שנרכשה, כגון: חילוץ והצלה במידה ויצאת לטרק שהשתבש. חילוץ והצלה בחו"ל רלוונטיים בדרך כלל יותר לתרמילאים ומוצ'ילרים, הנוסעים לטיולים במזרח הרחוק או בדרום אמריקה, אבל גם למטיילים אחרים שווה לשקול לכסות את עצמם מבעוד מועד מפני סכנות לא צפויות. גם לאנשי עסקים, הנוסעים לפגישות בחו"ל, יש אפשרות להגן על עצמם במסגרת ביטוח הנסיעות מפני תקלות שעלולות להתרחש במהלך הנסיעה, החל מאובדן מחשבים ניידים יקרים ועד ביטוח במקרה של אובדן מסמכים חשובים שנמצאים. הביטוח יכול לכסות גם אובדן של ציוד אלקטרוני יקר, כמו מצלמה, אובדן מזוודה בטיסה וכדומה.

איך תדעו לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל?

כדי לבחור פוליסת ביטוח נסיעות, שגם תתאים לאופי הנסיעה שלך לחו"ל, וגם תעלה כמה שפחות, כדאי להשוות בין הפוליסות השונות המוצעות בשוק הביטוח. בעזרת אפליקציית השוואת מחירי ביטוח, כמו למשל אפליקציית סמארט שקישור אליה מופיע כאן בהמשך, תוכל למצוא את פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורך. בתהליך של מספר דקות, תוכל להשוות בין פוליסות שונות, בהתאם לסוג הנסיעה (טיול תרמילאים, חופשה משפחתית, טיול ספורט אתגרי, ביטוח לנסיעות עסקים  וכד'), ובהתאם לצרכים נוספים (חפצים יקרי ערך, מצב רפואי, גיל ועוד.) תהליך ההשוואה מתבצע און ליין, בזמנך החופשי, ללא תלות בשעות הפעילות של חברות הביטוח. ממלאים את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסעים והצהרת בריאות, והמערכת תזהה עבורך את הפוליסה הזולה ביותר התואמת את צרכיך. בשלב הבא, תוכל לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים המדויקים שלך. בכל מקרה של ספק, תוכל ליצור קשר עם צוות התמיכה של smart, ולקבל מהם הסבר ועזרה בהשלמת רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,