אוכל טבעי לכלבים – היתרונות והחסרונות

כלבים במקור הם חיות בר. הם גדלו בטבע ודאגו לעצמם לכל צרכיהם. בין היתר הם ניזונו מבשר נא, ירקות ודגנים שהם בחרו לעצמם בצורה טבעית. אך כאשר הכלבים עברו תהליך של ביות גם התזונה שלהם עברה שינוי מהותי. והכלבים, במקום לצאת לציד ולחפש לעצמם מזון, מקבלים אותו על מגש של כסף, או מדויק יותר, על קערית מיוחדת בכמות ראויה ובהרכב מתוכנן היטב. יש שיאמרו כי ההרכב הזה מעולה ועונה על הצורך. אבל אחרים יטענו שאין כמו הטבע. ולמה לנו לתת לכלבים פתרונות מלאכותיים ושונים ממה שהם היו מעדיפים בצורה טבעית. אנשים אלו יבחרו להעניק לכלבים אוכל טבעי ככל האפשר.

כל מה שטוב באוכל טבעי

אין כמו הטבע. את זה כולנו יודעים. ואכן באוכל הטבעי יש יתרונות לא מעטים. ראשית האוכל הזה מכיל מעט מרכיבים, מה שמבטיח כי האוכל איכותי מאוד. כמו כן העובדה שמדובר על אוכל שדומה מאוד לאוכל הטבעי של הכלבים מסבירה את היתרונות הבריאותיים ואת התוצאות הטובות שהאוכל עשוי להוביל. הכלבים אוהבים את האוכל הזה במרבית המקרים, הם אוכלים ושבעים, ולא מקבלים לגופם דגנים מיותרים וחומרים בלתי רצויים אחרים.

החסרונות שבאוכל הטבעי

אבל באופן גורף ניתן לומר כי אין המלצה לבחור באוכל טבעי לכלבים. מרבית הארגונים והווטרינרים ימליצו דווקא על פורמולות שאינן טבעיות. וזאת מחמד מספר נימוקים. ראשית כי בשר נא עלול להכיל טפילים וחיידקים שהנזק שלהם עלול להיות חמור. כמו כן יש מרכיבים נוספים שאינם מופיעים באוכל הטבעי והם כן מועילים לכלבים. כך שמי שמחפש את הטוב ביותר לכלב – לא בטוח שהאוכל הטבעי הוא זה שמומלץ ורצוי.

לראות מה נכון וטוב לכלב שלכם

באופן כללי נכון לקבוע כי אוכל טוב הוא אוכל מתאים לכלב. ואם אתם סבורים שהאוכל הרגיל אינו טוב לכלב שלכם, בהחלט יתכן שיהיה נכון ומומלץ לנסות אוכל טבעי לכלבים. כמובן שיהיה עליכם לעקוב אחרי הכלב והתגובות שלו. לוודא כי הוא שבע מהאוכל הטבעי, מקבל את כל צרכיו ומתפתח היטב. כמו כן יש לוודא כי האוכל הטבעי טרי ומאוחסן כיאות. וזאת כדי למנוע התפתחות חיידקים בבשר הנא.

אתם, הכלב והחיים בבית

בין אם הכלב שלכם חי בתוך הבית ובין הוא גדל בחצר, בין אם הוא ניזון מפורמולות מזון מתקדמות ובין אם מאוכל טבעי – אתם תמיד צריכים להיות עם יד על הדופק. לעקוב אחרי הכלב, ולוודא כי הוא מקבל את כל צרכיו כיאות.

מחפשים חנות חיות באזור תל אביב והמרכז? הגעתם למקום הנכון! אנו בpetway והמרכז? הגעתם למקום הנכון! אנו בpetway עושים מאמצים רבים על מנת שלקוחותינו יקבלו את השירות הטוב ביותר ולכן במידה ויש לכם שאלה לפני או בעת הרכישה באתר, אל תהססו לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,