מתכננים ונהנים: טיפים לחופשה ישראלית בסתיו

 

איך שלא נסתכל על זה, הנסיבות די מחייבות אותנו לנפוש בסימן מקומי ולהישאר בגבולות ארצנו הקטנטונת והיפה. אז אם זה הלימון שקיבלנו, כדאי מאד שנכין ממנו לימונדה טעימה, קרירה ומרעננת ופשוט נתכנן קדימה חופשה ישראלית מפנקת בסתיו ההולך ומתקרב. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור בדרך לחופשה.

חופשה בסימן סתיו באילת
אין ספק שכאשר אנו שומעים את צמד המילים "נופש בארץ" ישר עולה לנו לראש העיר אילת.
השמש, החופים, המלונות, האווירה, האטרקציות וכמובן החוסר במע"מ הם רק חלק מהדברים שהופכים את אילת לעיר הנופש האולטימטיבית בישראל.

אז מאיפה מתחילים לתכנן את החופשה המיוחלת? ראשית, החליטו כבר עכשיו עם איזה הרכב משפחתי אתם מעוניינים לצאת לנופש המפנק שלכם, כדי שתוכלו לדעת איזה סוג מלון להתחיל לחפש.
כידוע, באילת מגוון מלונות מסוג הכל כלול – המומלצות במיוחד למשפחה המורחבת, מלונות ספא, מלונות יוקרה, מלונות בוטיק – המומלצות להרכב מעט מצומצם מהרגיל ועוד מגוון בתי מלון בסגנונות נופש שונים לכל הרכב.

לאחר שתקבלו כיוון אודות סגנון החופשה, תוכלו לחפש אחר דילים לאילת בסתיו בהתאם ופשוט לארוז את עצמכם לחופשה החלומית שלכם.

במהלך הנופש שלכם באילת, בין הארוחות, הבריכות ושאר הפינוקים, מומלץ להקדיש זמן גם לאטרקציות שיש לעיר להציע, כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. אל תשכחו שמזג האוויר הסתווי באילת הוא לא פחות ממעולה, כך שתוכלו ליהנות גם מחופשה וגם מאטרקציות יחד.

כמו כן, אם אתם כבר בעיר שמוותרת לכם על המע"מ, כדאי שתנצלו את העניין לטובתכם ותקדישו חלק מהזמן כדי לערוך קניות באחד מהקניונים או מתחמי הקניות בעיר.

חופשה סתווית בכיוון צפון

אם אילת פחות מדברת אליכם, תוכלו לנווט את הוויז צפונה וליהנות מנופים קסומים שאפשר למצוא רק בצפון הישראלי היפהפה שלנו.

כדי לספוג אווירה קסומה, תוכלו לחפש אחר בית מלון בטבריה וליהנות מסביבת הכנרת המופלאה ומהטיילת הססגונית של העיר.

במקרה שאתם מעדיפים חופשה צפונית מעט קרובה יותר למרכז, תוכלו לחפש אחר מלון בחיפה וליהנות מקרבה לחוף הים וממגוון נופים ואתרים נפלאים שיש לעיר להציע.

במהלך החופשה הצפונית שלכם בסתיו, כדאי לשלב חוויות נוספות על מנת לקבל ערך מוסף, וביניהן: אטרקציות שונות, מסעדות, בתי קפה, מרכזי קניות, מסלולי טיולים ועוד.

הבחירה כולה שלכם
כמובן שלא חסרים יעדים נוספים לחופשות בישראל, אולם, חופשות בצפון הארץ או באילת יעניקו לכם את התחושה שאכן יצאתם לנופש אמיתי, הודות לאווירה המיוחדת שאפשר למצוא ביעדים אלה במיוחד. חשוב לזכור שהמלונות פועלים בהתאם לתו הסגול, כך שנוכל בהחלט לשמור על בריאותנו מבלי להתפשר על טיב החופשה.

כעת נותר לכם לבחור את הכיוון הרצוי, לחפש אחר דילים מתאימים ולשריין לכל המשפחה חופשה מפנקת ומרעננת.

היכנסו להזמנת מלונות בצפון מרשת מלונות פתאל

להזמנת מלונות באילת היכנסו לקישור

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,