חושבים על סקי בחורף 2022? תחשבו קודם על ביטוח נסיעות לחול

אחת ההנאות הגדולות ביותר של ישראלים בשנים האחרונות, צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, הוא לטוס אל אתרי סקי בחורף ולערוך חופשה במקום, כולל כמובן גלישה באתר. ישראלים רבים גילו את ה"תחביב" הזה בשנות התשעים ועם השנים מספרם של היוצאים לאתרים אלו רק הולך וגדל. מאחר ובישראל אין אתר סקי אמיתי, זה אך טבעי שהם יטוסו לאירופה ולמקומות אחרים לשם כך.

כל מי שיצא לחופשת סקי, בכל מקום שהוא, יודע עד כמה ההיבט הבטיחותי, הבריאותי הוא חשוב. הרי מספיקה תנועה אחת לא נכונה, לא רק שכל החופשה תיהרס אלא הרבה מעבר לכך. סביר להניח שהנזק ישפיע על היבטים פיזיולוגיים הרבה יותר משמעותיים ולאורך זמן. לכן יש חשיבות גדולה לקבל טיפול כמה שיותר מהר, וחשוב שהטיפול יהיה מקצועי ואיכותי.

זו אחת הסיבות מדוע כל מי שיוצא לחופשת סקי חייב לרכוש ביטוח נסיעות לחול שיתאים לסוג החופשה. מדובר על ביטוח אשר מותאם לספורט חורף על פי המאפיינים שלו וכולל את כל מה שצריך עבור כל מי שיוצא לחופשה שכזו. כמו כן, שווה לדעת שקיים גם כיסוי נפרד לכבודה וציוד ספורט חורף אשר מעניק כיסוי לציוד של המבוטחים.

מדוע צריך לעשות ביטוח נסיעות ומה הוא אמור לכלול?

כל נסיעה מחייבת ביטוח נסיעות לחול, לא רק נסיעות לאתרי סקי. במקרה שלנו, החשיבות עולה בגלל אופי החופשה, אופי הפעילות שמבצעים בה וכן בגלל סוג הציוד איתו יוצאים מהארץ.

המטרה של ביטוח נסיעות לחול היא למנוע מצב בו אנחנו נידרש לשלם עבור כל פרוצדורה רפואית שנעבור, אם יהיה צורך בכך. כלומר, במקום שאנחנו נצטרך לשלם על כך בעצמנו, אזי נוכל לקבל החזר מחברת הביטוח על פי תנאי הפוליסה. אם חס וחלילה קורה משהו במהלך החופשה, אז ייתכן שנצטרך לקבל טיפול רפואי והוא יכול להיות משמעותי בהיקף וכתוצאה מכך גם בעלויות. בשביל למנוע מצב בו נשלם על הכל מהכיס שלנו, אז אנחנו רוכשים פוליסת ביטוח והחברה תחזיר לנו חלק מהעלויות על פי תנאי הפוליסה.

פוליסת נסיעות לחול בחופשת סקי, חייבת לכלול סעיפים הקשורים לטיפולים וניתוחים (בסכומים גבוהים), חילוץ והצלה כולל טיסה לארץ וכן התייחסות לאובדן וגניבה של ציוד במידה וזה קורה. עלינו לבחון היטב מה הפוליסה כוללת, להוסיף את ההרחבות הנדרשות לסקי וכמובן לדעת מהם התנאים שחברת הביטוח קובעת בשביל לממש אותה.

כיצד רוכשים פוליסה בצורה נכונה

על מנת לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה נכונה, מה שעלינו לעשות זה לפנות לאתר Wobi ולבחון שם הצעות שונות של חברות ביטוח, להשוות ביניהן, להשוות מחירים, ולהחליט בסופו של דבר איזו הצעה הכי מתאימה לנו.

מוטב שנעשה זאת כך, מאשר לפנות לחברת ביטוח ונקנה פוליסה מבלי לדעת מה חברות אחרות מציעות לנו והאם יש לנו אפשרות לקבל פוליסה בתנאים הרבה יותר טובים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,