אין כמו נופש מפנק בוילה בצפון

יצאתם פעם לחופשה מרעננת ומפנקת בוילה? אם לא, זה הזמן לעשות זאת. וילות בצפון מציעות לכם שורה אורכה של פינוקים שלא תוכלו לסרב להם. ברגע שתיכנסו לוילה, לא תרצו שהכיף ייגמר. על רקע הצפון הירוק, עם כל הצמחייה והנוף אל הכנרת, שוכנות להן וילות איכותיות ומשגעות שמחכות רק לכם. ואגב, רצוי להזמין מקומות מראש עד כמה שניתן, לוילות יש ביקוש רב מאוד.

כל הפינוקים מחכים לכם בוילה אחת

אז מה יש לוילות בצפון להציע לכם? הרבה מעבר לשקט הנפשי ולאווירה היוקרתית על רקע גווני הירוק והכחול של האזור הפסטורלי, וילות בצפון מעניקות לכם את כל הכלים והאמצעים לחופשה בלתי נשכחת:

וילה היא בית, רק הרבה יותר מפואר ממה שאתם רגילים

בוילה יש את כל מה שיש לכם בבית, והרבה יותר מזה. נתחיל מהדבר הבסיסי ביותר אשר לו אתם זקוקים כדי לנפוש – מקום להניח בו את הראש. חדרי השינה הגדולים והמפנקים של הוילה הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי לנוח אחרי יום מלא בפעילות. נמשיך אל המטבח המפואר שבו ניתן לאחסן את כל האוכל שאתם מביאים מהבית. ואגב, אם לא ממש בא לכם לבשל בחופשה (וזה מובן בהחלט), ניתן להזמין ארוחות בתוספת תשלום. כמובן, אי אפשר להתעלם מחדר האוכל הנוח, הסלון הגדול והגינה, שאליה נתייחס עוד מעט.

על האש בסטייל

וילות בצפון מגיעות עם גינות גדולות ומעוצבות, גינות שיגרמו לכם לחוש אף יותר את חיי היוקרה. ומה שהכי מרתק הוא שיש לכם ערכה שלמה לעשות על האש יוקרתי בסטייל. אז כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להביא אתכם את הבשרים האהובים עליכם, להשרות אותם במרינדה או בכל רוטב אחר, להניח על המנגל ולהמתין לריח המשכר של הבשר הצלוי.

תאורת לילה משגעת

חשבתם פעם איך נראת הגינה של הוילה בלילה? בזכות תאורת הלילה טובה ואיכותית, תוכלו להמשיך ולבלות בגינה גם כאשר הערב יורד. ישנן וילות שבהן ניתן למצוא גם תאורת לילה צבעונית המוסיפה ליופי של המקום.

לשבת בחצר וליהנות מהנוף

אחד הדברים הטובים ביותר בוילה הוא שאפשר פשוט לשבת בחצר ולהתפעל מהסביבה. לרשותכם כיסאות נוחים, פינות ישיבה וריהוט גן איכותי שיגרום לכם להרגיש הכי בנוח בעולם. כשיושבים בחצר הוילה, הזמן כמו עצר מלכת: אפשר לשמוע את ציוץ הציפורים, אוושת העלים הנעים עם הרוח, קולות הילדים שלכם שמנצלים את השטח העצום כדי לשחק ואת שכשוך המים של הבריכה הפרטית.

בריכה שהיא כולה שלכם

נופשים רבים מחפשים וילות בצפון במיוחד בשביל הבריכה. כי אם במקומות אחרים צריך לחלוק את הבריכה עם אחרים, הרי שבוילה יש בריכה שלמה ששייכת רק לכם לכל תקופת הנופש. כך שזוהי הזדמנות פז לערוך תחרויות שחייה בין כל בני המשפחה או לנוח על מצוף עם כוס של מיץ מרענן, ממש כמו בסרטים.

לא יוצאים מהג'קוזי המפנק

ועוד דבר ששייך לכם בוילה הוא הג'קוזי. בעוד שבמקומות ציבוריים אתם צריכים להצטופף עם אנשים נוספים בג'קוזי הקטן, הרי שכאן יש לכם ג'קוזי שהוא כולו שלכם, ובו תוכלו להתפנק כרצונכם. עם זאת, חשוב לקרוא את הוראות השהייה בג'קוזי ולא להישאר בו מעבר לזמן המותר.

שולחנות משחק למחפשי האתגרים

וילות רבות באזור הצפון מציעות מגוון רחב של שולחנות משחק איכותיים. שולחן המשחק יכול להיות ביליארד, הוקי אוויר, פינג פונג או כל משחק אחר. כאשר אתם מחפשים וילות בצפון באמצעות האתר של וילות A, תוכלו להתרשם, בין השאר, מהאטרקציות והמשחקים המצויים בוילה, להזמין את הוילה הרצויה, לבוא ולהתחיל לשחק בכיף.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,