הפלגה רומנטית בהרצליה החופש האולטימטיבי

24הפלגה רומנטית בהרצליה נשמעת כמו פינוק שלא מן העולם הזה, מרגע ההגעה למרינה בהרצליה ועד שעוזבים אותה בסיומן של כמה שעות בלתי נשכחות. כבר מהרגע בו נכנסים לאזור של הרצליה פיתוח ולבתי הפאר שבו, ואפילו יותר מזה, כאשר נכנסים בשערי המרינה, (רצוי יד ביד עם בן או בת הזוג, להעצמת האפקט), מרגישים איך האווירה משתנה לה. לא לחינם המרינה נחשבת לאחד המקומות היפים באזור המרכז ובישראל כולה, אשר מושך אליו זוגות אוהבים שמתהלכים להם יד ביד וסתם, נהנים להם מהרגע בין בית קפה אחד לאחר. אז, בין הסירות והיאכטות העוגנות להן במרינה ועולות ויורדות בעדנות בקצב הגלים, עולים על יאכטה יפה ומדליקה, גל ונעמה השכרת יאכטות שמה של החברה. אם לא היה ברור עד עכשיו, עכשיו אפשר להכריז, "הכיף מתחיל". כזאת היא הפלגה רומנטית בהרצליה.

בשלב זה, אפשר לסקור את היאכטה שחיכתה רק לכם. על הסיפון תמצאו כריות נוחות עליהן תוכלו לרבוץ בכיף שלכם, תמצאו פינת ישיבה מוצלת בירכתיים, ולא פחות חשוב בבטן היאכטה תמצאו חדרים מפנקים וסלון ממוזג, שירותים ואפילו אמבטיה. כולם מצוידים היטב, ואפילו במקרר יצפו לכם משקאות ופינוקים. אחרי שיחת היכרות עם הסקיפר, תוכלו לנופף לשלום לחוף ולצאת לעבר הים הפתוח. הפלגה רומנטית בהרצליה – התחלנו.

אט אט היבשה מתרחקת לה, הקדחתנות של היבשה מתחלפת באווירה הפסטורלית של הים, הגלים מורגשים בדיוק במידה הנכונה, הבריזה נושבת, השמש מלטפת, ואי אפשר שלא ליהנות מהרגע. כשלצדכם החצי השני שלכם, תוכלו לשבת לכם ביחד ופשוט ליהנות מהרגע, תוכלו לדבר מלב אל לב, ללא הסחות דעת וללא עיסוקים אחרים, תוכלו לפתוח בקבוק שמפניה או ללגום יין, והכי חשוב, פשוט ליהנות זה מחברתה של זו.

הפלגה רומנטית בהרצליה טומנת בחובה חוויה שהיא הרבה מעבר לעוד ישיבה בבית קפה, או עוד קפיצה לקולנוע. אין מסכים, אין Wi Fi, אין מיילים מהעבודה ואין "אני רק אענה לוואטסאפ הזה, זה הבוס שלי וזה דחוף", ובעצם, זה כל הקסם. קסם שלא תמצאו בשום מקום אחר מלבד הפלגה רומנטית בהרצליה.

לאחר כמה שעות כאלה, לא תוכלו שלא להרגיש את האפקט. החיוך לא ירד לכם מהפנים, תרגישו שאתם נהנים לכם בשניים מחוויה שלא יכולתם על היבשה, הכל נהיה רגוע יותר, שלו יותר, פסטורלי יותר. אם תבחרו לצאת אל הפלגה רומנטית בהרצליה בשעות אחר הצהריים, תוכלו ליהנות גם משקיעה מעלפת, כזו שתסחף לכם את כל החושים ותשאיר אתכם ללא מילים. יותר עוצמתי ועמוק מזה, פשוט לא תמצאו על הקרקע.

בשלב מסוים יגיע הזמן לחזור אל החוף, אחרי בילוי מטריף חושים שישאיר בכם טעם של עוד, כי גם חוויה כמו הפלגה רומנטית בהרצליה באה לסיומה בשלב מסוים. כמובן שבשלב זה ייפתח לכם התיאבון, ולא פעם אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות שומעים אתכם ממלמלים בשלב הזה "מאמי, נעשה את זה שוב ביום ההולדת שלך" או "מאמי, נחזור להפליג שוב ביום הנישואין הבא". לפעמים אפילו "חייבים להגיד להורים שלך, הם יעופו על זה, למה שהם לא ייהנו גם, כמונו?!". עם ההגעה לחוף, אתם עייפים אך מרוצים, ואילו אנחנו מצדנו יודעים – הגשמנו לכם חלום.

הטלפון שלנו 0504600470 התקשרו עוד היום ונשמח להגשים גם לכם חלום, הפלגה רומנטית בהרצליה על היאכטה המפוארת שלנו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,