נעים להכיר: האפשרויות מאחורי הזמנת מט"ח לנסיעה לחו"ל

יש מגוון אפשרויות להמרת מט"ח לפני טיסה לחו"ל, בשדה התעופה ובמהלך החופשה, ולכל אפשרות יתרונות וחסרונות. כאן תוכלו למצוא טיפים שיכולים לעזור לכם לחסוך כסף וזמן בעת המרת מט"ח לטיסה לחו"ל, וסקירה של אפשרויות פופולריות, שמשמשות מטיילים להמרת מטבע חוץ. שימו לב, שהעסק ממנו אתם קונים את המטבע הוא מורשה ומוסמך. לפני רכישת מט"ח לחופשה, כדאי לערוך חיפוש קצר ולבדוק מהו שער הדולר המעודכן כדי לוודא ששער המט"ח במקום שבחרתם להמיר בו את כספכם הוא הגיוני והוגן.

המרת מטבע חוץ

אם אתם מתכננים חופשה מעבר לים, בין אם אתם נוסעים לניו יורק, לפריז או לרומא, יש פעולה אחת שאי אפשר לוותר עליה: המרת מט"ח. איפה ומתי תעשו את זה? הנה האפשרויות שלכם.

אפשרות ראשונה: לפני הנסיעה

המרת מט"ח מבעוד מועד היא צעד נכון וחשוב, בעיקר משום שהיא מאפשרת לכם להגיע בראש שקט אל החופשה. כך אתם לא צריכים למהר לעמדת ההמרה הקרובה בשדה או לאחר הנחיתה, והשעות הארוכות מרגע היציאה מהבית ועד להגעה אל המלון תהיינה שלוות קצת יותר. דרך טובה לחסוך את הזמן היא למשוך כסף בכספומט מט"ח (אם אין לכם סבלנות לחכות בתור לבנק) או להזמין מט"ח מראש באמצעות אפליקציה ייעודית, והכסף יחכה לכם בשדה התעופה.

אפשרות משתלמת ונוחה במיוחד להמרת מט"ח לקראת חופשה בחו"ל היא הזמנת מט"ח לטיסה בעזרת המנוע של חברת הסטארט אפ הישראלית FlyMoney, אותו תוכלו למצוא כאן.



 

השימוש בשירות FlyMoney מאפשר לכם להזמין מט"ח אונליין מהבית, בלי לעמוד בתור בבנק או בדואר. המט"ח ימתין לכם בדלפקי בנק הפועלים בטרמינל 3 ובטרמינל 1 (הדלפק פתוח 24 שעות ביממה) ותוכלו לאסוף אותו בנחת לפני הטיסה. ב-FlyMoney ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של מטבעות זרים.

פלטפורמת קניית המט"ח של FlyMoney מפוקחת ומאובטחת. לחברה מרכז תמיכה טלפוני, הפעיל 24 שעות ביממה. עלות הזמנת המט"ח היא סופית וכוללת את כל העמלות, כך שלא צפויות הפתעות לא נעימות. החיוב מתבצע במועד העסקה (באשראי) לפי השער המוצג בזמן ביצוע ההזמנה.

אפשרות שניה: בשדה התעופה

אם הנסיעה ספונטנית או אם פשוט לא הספקתם לטפל בפרט החשוב הזה, אתם ממש לא צריכים לדאוג. בשדה התעופה בן גוריון תוכלו לבצע המרת מט"ח בקלות. מה שכן, חשוב ומומלץ לבדוק מראש מה הוא שער הדולר היום שהוא העדכני כדי שתדעו לחשב כמה כסף אתם צריכים לקחת אתכם וכמה זה יעלה לכם. הכלל הזה נכון גם אם אתם צריכים יורו, לירות שטרלינג או כל מטבע זר אחר, בהתאם ליעד שלכם.

אפשרות שלישית: המרת מט"ח בחו"ל

יכול להיות שזה באמת פרח מזיכרונכם ואולי הגעתם מוכנים אבל אתם זקוקים לסכום נוסף כדי לחזור לאאוטלט שאהבתם או לראות עוד הצגה אחת טובה לפני שתחזרו הביתה. כך או כך, אתם יכולים לבצע המרת מט"ח גם כשאתם כבר בשיא החופשה. דרך טובה לעשות את זה היא באמצעות אתר הבנק או האפליקציה שלו, וכמובן שבכל עיר מרכזית – בוודאי אם מגיעים אליה תיירים רבים – תמצאו עמדות המרה (change). עם זאת, מומלץ לבדוק את השערים העדכניים, רק כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים יחס המרה הוגן ואטרקטיבי.

תכנון מראש חוסך זמן

כל שלוש החלופות טובות, ובכל זמן תוכלו לבצע המרת מט"ח, אבל אין ספק שמומלץ לבצע את המהלך הזה מראש. כך תגיעו ליעד שלכם רגועים יותר ותחסכו לעצמכם זמן יקר על חיפושים אחר עמדת המרה ביעד שלכם. חוץ מזה, אתם תמיד יכולים לקחת אתכם כרטיס אשראי ולבצע באמצעותו חלק מהרכישות שלכם. הדרך הזו יעילה במיוחד למי שחושש לקחת איתו סכומי כסף לא קטנים כשהוא נוסע לחו"ל, וכמובן שהיא אידיאלית אם יש לכם תכניות לרוקן כמה חנויות בגדים במנהטן או בלונדון.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות