לשלם במטבע זר עם כרטיס אשראי בינלאומי

שאתם מבצעים קנייה בחו"ל עם כרטיס אשראי בינלאומי, דעו שאתם מחוייבים על פי השער המקומי באותה המדינה בה אתם נמצאים, אם ברשותכם חשבון מטבע זר בנוסף לחשבון השקלי שלכם בבנק ואתם רוצים לדעת עוד על התשלום שלכם בבית המלון בחו"ל, על הבגד החדש שרכשתם, או על המסעדת גורמה שהחלטתם לשבת בה ולשלם בה בכרטיס אשראי שלכם שרגיל להיות מחויב בשקלי וכעת צריך להיות מחוייב על פי השער היציג באותה המדינה…?הגעתם למקום הנכון!

כרטיס האשראי הוא כרטיס חיוב שמשמש כאמצעי שמחליף את המזומן בתשלום, כאשר ומועד החיוב הינו בתאריך שקבעתם מראש בתיאום עם חברת האשראי, יש חברות אשראי בישראל שכאשר הינכם מבצעים גיהוץ בכרטיס אשראי בחו"ל, ההורדה בבנק והחיוב מתבצע באופן אוטומטי בארץ.

לקנות מטבע זר בכרטיס אשראי

אם אתם מעוניינים לקנות מטבע חוץ, בשביל לשלם את כל ההוצאות השוטפות בטיול בחו"ל, אתם בהחלט יכולים לגשת לבנק, לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריכם או לחלפני כספים מורשים ולרכוש מטבע זר בכרטיס אשראי והחיוב יהיה בהתאם לשער המכירה הגבוה של הדולר.
כמובן שחשוב לזכור…
עדיף תמיד לקחת מזומן להוצאות בחו"ל כי העמלות של כרטיס האשראי גבוהות יחסית, חשוב לשמור על הכסף בחגורת כסף בגלל הסיכון של גניבת הכסף המזומן, מה שלא יכול להיות בכרטיס האשראי…
אבל,
אם נגנב לכם כרטיס האשראי והחגיגה עליו החלה, דאגו להודיע על כך לחברת האשראי שלכם בחו"ל…או בארץ ולבטל במיידי את כרטיס האשראי.

הזמנת מטבע זר לשדה התעופה

החלטתם לרכוש מטבע זר בארץ בטרם הטיסה, ולקחת כסף מזומן שישרת אתכם בזמן שהותכם בחו"ל? אפשרות משתלמת ונוחה במיוחד להמרת מט"ח לקראת היא הזמנת מט"ח לנתב"ג בעזרת המנוע של חברת הסטארט אפ הישראלית FlyMoney (קישור תוכלו למצוא כאן).



 

השימוש בשירות FlyMoney מאפשר לכם להזמין מט"ח אונליין, בלי לעמוד בתורים ובלי לצאת מהבית. הסכום שהזמנתם במטבע חוץ ימתין לכם בדלפקי בנק הפועלים בטרמינל 3 ובטרמינל 1 (הדלפק פתוח 24 שעות ביממה) ותוכלו לאסוף אותו בנחת לפני הטיסה, בתור מקוצר. ב-FlyMoney ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של מטבעות זרים. קניית מט"ח באמצעות FlyMoney מפוקחת ומאובטחת. לחברה מרכז תמיכה טלפוני, הפעיל 24 שעות ביממה. עלות הזמנת המט"ח היא סופית וכוללת את כל העמלות, כך שלא צפויות לכם הפתעות של הרגע האחרון. החיוב מתבצע במועד העסקה (באשראי) לפי השער המוצג בזמן ביצוע ההזמנה, ואפילו תוכלו לחלק אותו למספר תשלומים.

רק לפעמים משתלם לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי בחו"ל

רק אם ברשותכם חשבון מטבע חוץ בבנק, אז באמת כדי לחשוב פעמיים אם משתלם לכם לקנות מטבע זר ולשלם במזומן, או שעדיף שכרטיס האשראי הבינלאומי שאצלכם בארנק יתחיל לעבוד ומהר…!
רכישה בכרטיס אשראי בחו"ל הוא על פי המטבע המקומי באותה מדינה, ברגע שאתם מבצעים את הרכישה בכרטיס, בית העסק בחו"ל דואג להעביר את הוראת החיוב לחברת האשראי שלכם בארץ שמבצעת המרה מהמטבע המקומי לדולר, שמחייבת את חשבון הבנק שלכם בהתאם לשער הדולר הגבוה ליום ביצוע העסקה, ככה גם שאתם מבצעים השכרת רכב בחול במקרה שהחלטת על כך בספונטניות וכל מוצר אחר שתרכשו בכרטיס אשראי בינלאומי בחו"ל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

4 תגובות

  1. שאלה – עד כמה זה לא משתלם לשלם באשראי?
    או במילים אחרות- כמה אנחנו מפסידים באחוזים?

    כי מבחינת הנוחות ברור שזה הרבה יותר נוח לשלם באשראי איפה שאפשר ולא להיסחב עם הרבה מזומן.

  2. חשוב לזכור שעל רכישה בכרטיס אשראי ישש יתרונות ויש חסרונות, ישנה את הסליקה שזו ריבית שחשוב לקחת בחשובון שלפעמים בעלי העסקים בחו"ל נוהגים לקחת
    וכמו כן כמובן שמבחינת אחוזים הדבר הטוב ביותר הוא לשלם במזומן, במידה ומדובר בסכום קטן של כסף שמבוזבז במהלך החופשה, אין יותר מדי חשיבות וההפסד הוא של דולרים בודדים
    במידה ומדובר על חופשה לטווח ארוך, חשוב מאוד לזכור שתשלום במזומן יכול להיות הרבה יותר רלוונטי.