איך יראה ביטוח הנסיעות בשנת 2021

שנה חדשה – התחלה חדשה. גם אתם רוצים לטוס לחו"ל כמו פעם? ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל הותאם למציאות החדשה – והוא הכי מקיף בעולם. לא משנה לאן נוסעים, ביטוח נסיעות זה בריאות, ובריאות זה הראל.

כולנו שמחנו להיפרד מ-2020, אחת השנים הקשות שהעולם ידע אי פעם, ולהיכנס ל-2021, שנה של התחלה חדשה ותקווה לעתיד טוב יותר. ישראלים רבים מחכים בקוצר רוח לחזור לשגרה, לשכוח מהצרות, לטוס לחופשה ולנקות את הראש – ממש כמו פעם.

מגפת הקורונה הפכה את עולמנו ושינתה את חיינו. הימים שבהם העולם היה פתוח בפנינו, ולנו נותר רק לבחור את יעד החופשה – לפי התקציב, האטרקציות, העדפה אישית או רמת עניין – השתנו לבלי הכר. כיום, שיקולים נוספים, שבעבר לא העסיקו אותנו יותר מדי, נכנסו למשוואה, ולא ניתן להתעלם מהם. בימים אלה, אנחנו חייבים לקחת בחשבון גם את השיקול הבריאותי. העולם השתנה – וגם אנחנו.

חברת הראל מציעה לכם "רשת ביטחון בריאותית וכלכלית". החברה עדכנה והרחיבה את ביטוח הנסיעות כדי להתאימו לעולם החדש. השינוי הדרמטי ביותר הוא התאמת הפוליסה למקרי קורונה, עם הכיסוי הכי רחב שתוכלו לחשוב עליו. הכיסוי של הראל לוקח בחשבון את כל המצבים האפשריים. הוא שומר גם על הבריאות שלכם – וגם על הכיס שלכם – בתקופה מאתגרת ובלתי צפויה.

רגע לפני הנסיעה, הכל כבר מוכן – ולפתע חליתם או נכנסתם לבידוד? אל דאגה. במקרה של ביטול הנסיעה בגלל קורונה, תהיו זכאים להחזר הוצאות (עד 400 דולר). אם כבר נסעתם לחו"ל – ובמהלך החופשה התברר כי עליכם לקצר אותה בגלל קורונה – תקבלו את החלק היחסי של ההוצאות ששילמתם מראש.

ומה אם התוכניות ישתנו בגלל קורונה – ותהיו חייבים להישאר בחו"ל? תקבלו הוצאות לינה (עד 150 דולר ליום) וגם החזר על כרטיס טיסה (עד 1000 דולר). אם תרצו לשדרג את הכיסוי עוד יותר, הראל מאפשרת להגדיל את ההחזר עד 5,000 דולר.

וזה עוד לא הכל. הראל מציעה ביטוח נסיעות ללא הגבלת גיל – כולל הגיל השלישי. כי גם לאזרחים ותיקים מגיע. מחיר אטרקטיבי ואחיד לכל מדינות העולם. רכישה דיגיטלית קלה ופשוטה – גם באתר וגם באפליקציה. והכי חשוב – עם הראל, אתם יודעים שאתם בידיים טובות. מקצוענות, אחריות, גמישות, שירות אישי בכל שעה, ניסיון עשיר של עשרות שנים בטיפול בכל מקרה רפואי, בכל מקום.

האפליקציה החדשה – הראל חו"ל – מלווה אתכם בכל מקום בעולם, ושומרת עליכם בכל שלבי הנסיעה. האפליקציה החדשנית פותחת לפניכם עולם חדש של אפשרויות – וחיבור מיידי לנציגי הראל.

באפליקציה תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות בקליק אחד – ותקבלו כסף בחזרה על כל נסיעה. אם תזדקקו לטיפול רפואי, האפליקציה תמצא עבורכם רופאים או מרכז רפואי בחו"ל. עוד לפני קבלת הטיפול, תקבלו מקדמה של 300 דולר. ואם המזוודה שלכם תתעכב (או לא תגיע בכלל) – היא תשלח לכם 150 דולר במיידי. דואגים לכם בכל מצב.

אפליקציית הראל חו"ל על הטלפון שלכם מחברת אתכם למוקדי השירות של הראל ולמוקדי החירום בחו"ל. אי אפשר להפריז בתחושת הביטחון והשקט הנפשי, כאשר אתם יודעים שאתם לא לבד, בכל מקום ובכל זמן, בלחיצת כפתור. זה הכי מיידי, פשוט ונוח בעולם.

כולם כבר יודעים – בריאות זה הראל. אז אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות, שירותיות, כיסוי נרחב, אפליקציה חדשנית. שומרים על הבריאות ועל הכיס שלכם. יוצאים לחופשה בראש שקט ובלי דאגות. בדיוק כמו פעם.

נסיעה טובה!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,