טיולים ואטרקציות מובילות ברחבי הארץ

ארץ ישראל אמנם קטנטונת, אך יש בה כל כך הרבה לראות. אז לפני שאתם קונים כרטיס טיסה לחו"ל, אנו מזמינים אתכם להיכנס לפורטל קרמל ולהכיר את מסלולים הטיול והאטרקציות המובילות ברחבי הארץ. קיבלנו כמה המלצות מצוות פורטל קרמל על מספר מקומות בארץ עליהם נדבר בכתבה זו.

 

טיולים בצפון הארץ
צפון הארץ זה אחד המקומות המתויירים ביותר. יש בו קסם צפוני הכולל צמחיה, נחלים, פריחה והמון צימרים שישמחו לארח אתכם. לטייל בצפון זה אומר שניתן לעשות מסלולים בגליל וברמת הגולן אשר זמינים עבורכם בכל עונות השנה. בעונת החורף ובמיוחד בימי שלג, זה הזמן לקחת את הילדים ולחוות חוויה קרירה ומיוחדת. ניתן להצפין ולהנות מהשלג שבדרך או להגיע לאתר החרמון. מי שבוחר לטייל בצפון בתקופת האביב, יהנה מפריחה יפיפייה, נחלים בזרימה נהדרת והמון ירוק. תוכלו להגיע עם הילדים לנחל דן, נחל חצבני או מסלול הטיול למפל הג'ילבון.

טיול בצפון כולל בתוכו גם את רכס הכרמל שמתחיל בזיכרון יעקב ומגיע עד לחיפה. באזור זה יש מסלולים רבים מצוינים. ניתן לעלות עם ילדים למערות מגוונות, להגיע כמובן עם פנסים ולאחר מכן לשבת לפיקניק משפחתי.

טיולים בדרום הארץ
דרום הארץ כולל בתוכו מסלולי טיול רבים בניחוח מדברי שכדאי להכיר. לא כולם מכירים היטב את הדרום, אך חשוב לדעת שמדובר בפנינה מיוחדת במינה. תוכלו לטייל בדרום באזור ים המלח ולהנות ממסלולים למטיבי לכת. באזור זה יש מסלולים שבהם יש מעיינות חמים נהדרים שכיף מאוד לשהות בהם. לאחר המסלול תוכלו גם להגיע לים המלח במידה ותסיימו מספיק מוקדם. עוד מקום מצוין לטייל בו ועם ילדים הוא צריף בן גוריון. תוכלו לעשות לילדים שלכם טיול המשלב היסטוריה על מדינת ישראל. מי שמתעניין מאוד בחלל, יוכל לעשות קמפינג באזור מצפה רמון  שם רואים היטב כוכבים ואם הגעתם ביום של גשם מטאורים, זו כנראה הולכת להיות חוויה מיוחדת במינה. מסלולי טיול נוספים בדרום יכולים להיות בהרי אילת המיוחדים. תוכלו לקחת יחד אתכם בקבוקון קטן ולמלא בו חולות צבעוניים.

לטייל בירושלים
ירושלים היא עיר הבירה ויש כל כך הרבה אפשרויות מצוינות לטיולים ואטרקציות. הטיול השכיח ביותר בירושלים הוא כמובן הליכה בעיר העתיקה לכיוון הכותל. שם בכותל מסתתרות להן גם אטרקציות מצוינות. אחת מהן היא מנהרות הכותל המחזירה אתכם לימי בית שני. עוד פעילויות בירושלים הם כמובן גן החיות התנכ"י שהוא נהדר לילדים, מיני ישראל וכמובן סיור טעימות בשוק מחנה יהודה. מעבר לכך, יש כל כך הרבה סיפורים על אזור ירושלים שניתן לעשות טיולים היסטוריים יחד עם הילדים ולא להסתפק בטיול אחד, אלא לחזור בכל פעם ולעשות משהו אחר.

לסיכום, צפון, דרום וירושלים הם אזורים מצוינים לבקר בהם. הכנסו לפורטל קרמל ותכננו את הטיול הבא שלכם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,