כיצד מוצאים טיסות זולות לדובאי

כבר הגעתם להחלטה שאת החופשה הבאה שלכם אתם עושים בדובאי, והתיישבתם מול המחשב (או שפשוט חיפשתם בפלאפון) טיסות זולות לדובאי. אז בשביל לעשות לכם סדר תכירו את החברות המרכזיות שמשחקות במגרש המחשחקים הבין לאומי הגדול של נתב"ג ונמל התעופה הגדול בעולם שבדובאי. איך מוצאים את הטיסה לדובאי שהכי מתאימה לכם?

1) לבצע השוואת מחירים: ממש פשוט. נכנסים למנוע השוואת מחירים, כמו זה אותו תוכלו למצוא בדף זה, השואב נתונים מחברות תעופה שונות, ממלאים את הפרטים הרלוונטיים, ומוצאים את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. במקרה שלנו, ממלאים: יציאה מישראל ויעד בדובאי, ובודקים איזו טיסה לדובאי הכי זולה. זו הדרך הכי נוחה חכמה וחסכונית למצוא טיסות זולות לדובאי.

2) ישראליות – שימו לב שיש טיסות ישירות מתל אביב לדובאי על ידי חברות ישראליות כמו ארקיע, אל על וישראייר. מצד אחד יש משהו נעים בלנסוע עם צוות ישראלי, וגם דבר חשוב לתמוך בעסקים ישראלים כחול לבן. מצד שני, שימו לב שבחברות הישראליות המחיר אינו כולל מזוודה גדולה, אלא רק תיק שאותו אתם מעלים למטוס. המחיר של מזוודה נע בין 40 דולר ל60 דולר. מה שגורם לכך שאם אתם רוצים להביא מזוודה אחת או שתיים (פייר אדם), עליכם לחשב את המחיר מחדש.

3) חברות דובאי – ישנם את החברות הדובאיות, וגם בהם יש צד חיובי, שהפינוק והסטנדרטיים הגבוהים מתחילים כבר מרגע שאתם עולים על המטוס. החברה המכרזיתש ל דובאי היא אמירייטס  (Emirates)והיא עובדת בשיתוך פעולה עם חברת פליי דובאי  (Flydubai)שמספקת טיסות "לואו קוסט" זולות מישראל לדובאי. ולמרבה החידוש – ניתן להזמין אפילו מקום במחלקת העסקים של טיסת הלואו קוסט.

4)קונקשיין –  ישנם חברות כמו טורקיש אירווייז ועוד, שעושות קונקשיין דרך דובאי, ותוכלו לעלות עליהם גם כן. יש לשים לב שהמחיר במקרה זה הוא לא תמיד זול יותר. שימו לב, וגם, כל חברה והתנאים שלה.

5) ויזה – חובה להצטייד בויזת תיירים, ובלעדיה לא תוכלו להיכנס לדובאי בכלל. התהליך ממש פשוט, ודרך האינטרנט ניתן להזמין את הויזה, בעלות של 90-120 דולר.

6)דילים ומבצעים מיוחדים – שימו לב לדילים שונים המציעים לכם טיסות, הסעות ומתי מלון במחיר אחד, במקרים רבים הדילים שווים במיוחד. על מנת לבדוק זאת, פשוט תיכנסו לאתר של אותם מקומות בילוי שחברת הנסיעות מציעה, תבדקו את מחירם, תחברו בין השירותים השונים שהחברה נותנת, ותשוו ותבדקו האם באמת המחיר זול יותר.

כללי התנהגות בדובאי

עוד כמה מילים לגבי הטיסה לדובאי וכללי התנהגות שם. מצד אחד דובאי היא מקום מהמם מהמתקדמים בעולם בכל מה שקשור להתפתחות טכנולוגית, אך ביחד עם זה, ובאופן מפתיע בלי סתירה כלל, האמונה שלהם היא מוסלמית לכל דבר. באופן כללי ניתן לומר שמה שחשוב אצל הדובאים הוא "כבוד", ועליכם, כאורחים ותיירים להעניק את הכבוד הזה (גם אם אתם משלמים כסף על טיול, זה לא הופך אותנו לבעלים על המקום כמובן…). מה נחשב התנהגות מכבדת? לבוש צנוע, בעיקר לנשים אך גם לגברים. הימנעות ממגע גוף בין אחד לשני, וגם אם המקומיים. דיבור בשקט ובנימוס, בלי הרמת קול ובלי תנועות ידיים מיותרות. אין להצביע על אנשים או מקומות, זה עלול להיחשב עבירה פלילית בדובאי. בעת הישיבה, יש להשאיר את הרגליים על הקרקע, לא להרים כף רגל או להניח רגל על רגל, תוכלו לחפש באינטרנט "כללי התנהגות בדובאי" וליישם. בסך הכל זה חלק מהאווירה המקומית, איך מצד אחד יש אווירת חופש, אך מצד שני תמיד נשאר הכבוד, לפעמים יש לנו מה ללמוד מכך, אנחנו הישראליים.

לסיכום: טיסות לסובאי יוצאות מדי יום מנתב"ג (אלא אם כן יש סגר או חשש טילים מעזה כמובן). מדובר על 3 שעות טיסה, והמחירים נוחים ושווים במיוחד.

 

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: