מחפשים אטרקציות עם ילדים באילת לקיץ?

עם בואם של הקיץ והחופש הגדול, רבים מבקשים לצאת לחופשה משפחתית. אילת מהווה יעד מועדף לצורך זה, בהיותה משלבת מלונות טובים, ים, מרכזי קניות ובילוי ושפע של אטרקציות.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת בקיץ ומחפשים אחר אטרקציות בעיר לילדים ולכל המשפחה, לפניכם רשימה מומלצת של אטרקציות באילת לילדים ולכולם.

אטרקציות באילת במצפה התת ימי

בחיפוש אחר אטרקציות עם ילדים באילת, המקום הראשון שאליו כדאי להגיע הוא ללא ספק המצפה התת ימי. מדובר במתחם גדול המציע תחת קורת גג אחת שפע של אטרקציות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה, בו ניתן לבלות יום שלם ואף יותר, עם כרטיס כניסה שתקף לשלושה ימים רצופים.

בתור התחלה במצפה מחכים לכם אקווריומים ותצוגות מרהיבות של עולם החי העשיר והמגוון של ים סוף, עם מגוון עצום וייחודי של דגי וחיות ימיות מרהיבות, לרבות בריכת צבי הים, מערת חתולי הים, אקווריום של דגים נדירים ועוד, בהם תוכלו להצטרף גם סיורים מודרכים. כמו כן, אם תגיעו במועדים הנכונים תוכלו לחזות בהאכלה של בעלי החיים, דגים, כרישים וצבי ים.

אחת מיני אטרקציות באילת היותר מיוחדות שמציע המצפה התת ימי, הינה עולם כרישי הים האדום, הכולל בריכת כרישים ענקית עם מנהרה שקופה מתחת לבריכה. מי שרוצה להעצים חוויה זו יוכל גם להזמין צלילה עם הכרישים, המתאימה למי שיש רישיון צלילה תקף.

וזו רק ההתחלה. במצפה התת ימי מחכות לכם עוד שפע של אטרקציות ופעילויות, לרבות משחק משפחתי אתגר המצולות, ומשחקי מולטימדיה בנושא כרישים. כמו כן תוכלו לבקר באולם קולנוע תלת ממד באקווה דום החדשני, ולצפות בעולם הלוויתנים בגודל מלא בשלוש מאות ששים מעלות.

עוד אטרקציות אילת

מלבד המצפה התת ימי, יש באילת עוד שפע של אטרקציות לילדים ולכל המשפחה. בתור התחלה הים האדום מציע שפע של פעילויות, הפלגות וספורט ימי. בריף הדולפינים תוכלו לשחות יחד עם יונקי הים המופלאים, ולמי שיותר מידי חם יוכל להחליק על הקרח באייס מול, ולהנות בקניון מעוד שפע של אטרקציות לילדים כמו מנהרת רוח. בנוסף, באילת יש סקייט פארק מרשים, ושפע של בתי קולנוע, מרכזי קניות, מסעדות ובתי קפה.

 

מעבר לכך ניתן לצאת מחוץ לעיר לסיורים בג'יפים, גמלים או טרקטורונים בלב המדבר. ומי שאוהב ציפורים יוכל ללכת לפארק הצפרות שצמוד למעבר הגבול עם ירדן. כמובן, אין כמו לשבת על אחד מחופי הים האדום, בין אם באזור המלונות או בחלק הדרומי הקרוב לגבול עם מצרים, לשחות או לשנרקל.

 

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,