קורפו – פנינת הנופש של יוון

כתיבה וצילומים: שמרית מוזס

טיסה:

טסנו לאי קורפו ביוון עם ריינאייר. זוג וילדה בת 5. היה מעולה.  שעתיים ורבע והגעתם לגן עדן עלי אדמות.

מזג אוויר:

חם מאוד! הצטיידו בקרם הגנה 50 +++

השכרת רכב בקורפו:

Value Plus שירות מעולה, מהיר, נעים, השכרנו פז'ו קטנה אוטומט בלבד בעלות של 128 יורו לחמישה ימים.

מלון:

מרבלה קורפו בדרום, מלון 5 כוכבים מפנק, 3 בריכות, חדר מרווח פונה לים עם בריכה פרטית, חצי פנסיון – אין אופציה אחרת – ולמרות שלא רציתי, זאת הייתה בחירה מצוינת ונכונה עם אפשרות להחליף את הארוחות במסעדות המלון (היוונית והאיטלקית): אוכל טעים ומגוון,  השירות אדיב, נעים אווירה טובה. בערב יש פעילות למבוגרים וילדים. המלון מתאים למשפחות. עיצוב מהמם. עפנו על המלון! הוא במרחק של חצי שעה משדה התעופה, בקיצור מושלם.

לפרטים נוספים על המלון לחצו כאן

אנחנו הגענו ל- 5 לילות, ונטו 4 ימים וחצי. ידעתי מראש שזה מעט זמן לאי, כי יש הרבה הרבה מה לראות אבל גם במסגרת הזמן שלנו הספקנו גם ליהנות מהמלון וגם לטייל.

צילום: שמרית מוזס

חופים:

טוב, זאת גולת הכותרת של הטיול. כל חוף שטיילנו בו, התעלפנו מהיופי ומהשילוב של ירוק, הרים ומים צלולים, מבריקים, שקופים כמו יהלומים נוצצים.

החופים של פליאוקסטריצה זה משהו נדיר, ובכלל כל האזור הזה מיוחד ביופיו לא לפספס בטיול!!!

אקרון ביץ' – חוף מדהים עם מסעדה ובריכה על החוף, דרינקים, אוכל טוב ואחלה וייב (ניתן להגיע עם רכב יש חניה).

חוף פרדייז – הגעתי לגן עדן, אמאל'ה ואבאל'ה (הגעה בספיד בוט). את הסירה שכרנו מאקרון ביץ'. סירה חדשה, נקיה, שירות מעולה ואדיב (אין לי את השם. תשאלו את הבעלים של אקרון הוא יראה לכם את הסוכה הם יושבים על החוף ממש). הטיול היה לשעה וחצי לחופים מושלמים, מפרצים, פינות נסתרות, מערות כחולות עם דגים כולל שחיה בחוף פרדייז – חלום (אני נזכרת בזה ועולה לי חיוך של אושר).

לה גרוטה – טוב, אין מישהו שלא מכיר או שמע. מפרץ עם בר מגניב בטירוף, מקפצה, טיפוס על סלעים וקפיצה למים, מוזיקה כיף!!!

חוף Rovinia – לצערי הרב מאוד, לא הספקנו. ראיתי בתמונות, שזה נראה חלום, אבל אי אפשר להספיק הכול (נשאיר משהו לפעם הבאה, ותהיה!)

חוף גליפדה glyfada – חוף מסודר ומדוגם עם מיטות שיזוף, בר פזוז חמוד צמוד ושוב מים מהחלומות.

חוף Notos – חוף בדרום.חביב מינוס,  בגלל שהמלון שלנו בדרום טיילנו ביום האחרון לכיוון, ולכן רק אם אתם מתכננים לטייל בדרום להגיע, אחרת לא מומלץ במיוחד להגיע.

בתכל'ס, החופים היפים של פליאוקסטריצה הם הכי שווים.

תצפיות:

תצפית מטורפת ויפה על האי -"Bella Vista Viewpoint" – לא לפספס! חובה לדעתי!

ארמון אכיליון Achilleion – ארמון יפה והיסטורי. לי זה היה קרוב למלון, ולכן הלכתי, ואני גם אוהבת אומנות ופסלים. ביקור קצר של עד חצי שעה עם תצפית גבוהה. אני נהניתי.

קורפו טאון – פשוט לטייל ולהנות. ממליצה לא להגיע בשעות החמות, כמו שאנחנו הגענו, אלא בשעות אחר הצהריים, אבל למרות הכל, נהנו מאוד. לי היא הזכירה את איטליה.

קנוני – נחיתות והמראות בבית קפה. נחמד לא משהו בגדר חובה לדעתי.

מסעדות:

מאחר והיה לנו חצי פנסיון במלון (למעשה אין אופציה אחרת מבחינת המלון), אכלנו רק ארוחת צהרים בחוץ. אגב, זאת הייתה בחירה חכמה, ולמה?! אחרי שמטיילים בחוץ כל היום עם ילדה בת 5, חוזרים לחדר גמורים ואין שום סיכוי בעולם שאצא שוב החוצה מהמלון לחפש מסעדות, והאוכל במלון מצוין עם המון אפשרויות לכל הסועדים.

מסעדת Alonaki bay בדרום. מסעדת דגים מעולה על הים, בתוך יער קסום. דגים טריים שדגו אותם במקום. בוחרים את הדגים, וישר הם נצלים על הגריל. ליקקנו את האצבעות.

מסעדת טברנה spiros בפליאוקסטריצה – בשרים נצלים על גריל אבן עגול.  אכלנו שוק טלה ועוף נמסים בפה כמו חמאה – טעים!

לימונצ'לו – מסעדה איטלקית חמודה בקורפו טאון. אכלנו פיצות עם בצק מעולה. יש המלצה שראיתי בדיעבד על מקום בשם מרגריטה שהבנתי שהפיצות חלום. תנסו ותעדכנו.

הנס אנד גרטל בקורפו טאון. חלום לילדים מתוקים בכל הצורות והמינים. הבת שלי, מכל הטוב שהיה שם, בחרה סוכריה על מקל.

לסיכום, הייתה לנו חופשה מהסרטים. היוונים חייכנים, נעימים ושירותיים. בכל מקום שהיינו בו, תענוג לטייל.

טיפים לסיום:

לא לשכוח את כל הניירת, הבדיקות, מילוי plf, רישיון נהיגה בינלאומי, לדעתי חובה להתנייד ברכב, הדרכים צרות והם לא הכי מתקדמים אבל עדיין גם הנסיעות הן חוויה בפני עצמה, אני לא רואה שום דרך אחרת לטייל ללא רכב, ויש המון מה לראות.

בקיצור, קסם של מקום. אני קראתי די הרבה לפני שטסנו, ובתכנון שלי רציתי מאוד להגיע לפקסוס ואנטיפקסוס. בפועל, התובנה שלי היא, שאם מגיעים לשבוע ויותר אז שווה לנסוע וללון שם, וליהנות מהאי הזה כמו שצריך. אחרת זה חבל, כי יש המון מה לראות בקורפו – אי מהאגדות.

נסיעה טובה ובטוחה לכולם!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,